Yavuz Ataman

2006 Mazda 3 Teyp

Arkadaşlar Merhabalar Bir Türlü Çözemediğim teyp sorunu belki çözülmüyordur bilemiyorum :) Aracımın teyp frekansı 90 dan yukarı çıkmıyor bir kaç yere götürdüm ama adamlar çözemedi hatta birisi abi ben uğraşmam teyp tamamen bozulursa veremem parasını demişti :) Frekans olayını çözme imkanı var mı? Bir de benim aracımın teybi Mini Disk olayı mevcut disk yeri var yani, gerçi şu an normal CD de çalmıyor CD içinde sıkıştı teybi söktürüp CD yi çıkarttırdım fakat şimdi CD hiç kullanılmıyor. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlardan yardım rica ederim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar Merhabalar Bir Türlü Çözemediğim teyp sorunu belki çözülmüyordur bilemiyorum :) Aracımın teyp frekansı 90 dan yukarı çıkmıyor bir kaç yere götürdüm ama adamlar çözemedi hatta birisi abi ben uğraşmam teyp tamamen bozulursa veremem parasını demişti :) Frekans olayını çözme imkanı var mı? Bir de benim aracımın teybi Mini Disk olayı mevcut disk yeri var yani, gerçi şu an normal CD de çalmıyor CD içinde sıkıştı teybi söktürüp CD yi çıkarttırdım fakat şimdi CD hiç kullanılmıyor. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlardan yardım rica ederim

Bağlarbaşında Aynştayn var :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yavuz bey bence Aux veya Usb ile idare edin . Hiç uğraşmayın. Üniteyi sök tak sök tak yaparken aklınıza gelmeyen şey başınıza gelebilir . Çünkü radyo basit bi sorun gibi görünsede , Yol bilgisayarı ve dış ısı göstergesi radyodan elektirik alıyor işi bilmeyen bir ustanın en ufacık bir yanlış keski darbesi veya kablo teması , yol bilgisayarının yanmasına, dış ısı göstergesinin yanmasına mal olabilir, ayrıca sökerken orta konsolu kırabilirler, klima kontrol ünitesini bozabilirler. Araca kalıcı ön konsol veya elektirik hasarı bırakma riski olan hassas bi konu. Ya çıkma temiz bir radyo ünitesi , ya orjinal 0 ünite , yada başarılı bir radyo tamircisi mucizesi , Veya en kısa yöntem benim favorim olan çözüm Aux veya Usb ile idare etmek.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yavuz bey bence Aux veya Usb ile idare edin . Hiç uğraşmayın. Üniteyi sök tak sök tak yaparken aklınıza gelmeyen şey başınıza gelebilir . Çünkü radyo basit bi sorun gibi görünsede , Yol bilgisayarı ve dış ısı göstergesi radyodan elektirik alıyor işi bilmeyen bir ustanın en ufacık bir yanlış keski darbesi veya kablo teması , yol bilgisayarının yanmasına, dış ısı göstergesinin yanmasına mal olabilir, ayrıca sökerken orta konsolu kırabilirler, klima kontrol ünitesini bozabilirler. Araca kalıcı ön konsol veya elektirik hasarı bırakma riski olan hassas bi konu. Ya çıkma temiz bir radyo ünitesi , ya orjinal 0 ünite , yada başarılı bir radyo tamircisi mucizesi , Veya en kısa yöntem benim favorim olan çözüm Aux veya Usb ile idare etmek.

Bir kaç yere götürdüm bazısı hiç yanaşmadı sökmeye cesaret edemedi, arabayı almadan önce de işlem görmüş olabilir çünkü aldığımdan beri ne yol bilgisayarı ekranı ne de ısı göstergesi gördüm, yol bilgisayarı olup olmadığı konusunda da emin değildim geçen gün yalnızca ekrana dikkat ettiğimde ekranın sol tarafında silik olarak 100 km lt ve derece göstergesi gördüm :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bağlarbaşında Aynştayn var :D

Çözülür mü dersiniz benim teyp meselesi olmadı aux felan kullanacağım :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.