İlhan

Yeni Mazda 3 Konvoyu İle Caddebostan Caffe Nero’da Buluşuyoruz.

Bu konuda 38 ileti var

“Yeni Mazda3’ler 1 hafta sürecek İstanbul turuna başladılar. Avrupa ve Asya yakasındaki birçok önemli noktayı dolaşacak Yeni Mazda3 konvoyuna katılanları birçok sürpriz bekliyor. Tek yapmanız gereken Mazda Alarmını duyduğunuzda, Yeni Mazda3’lerden birinin içine oturmanız”

Bu etkinlikte yeni Mazda 3’ler, 27 Eylül Cumartesi günü. Saat 15:00’te Caddebostan Cafe Nero’da  yarım saat mola verecekler. Mazda Türkiye’den gelen davette, bu etkinlikte verilen molada.  MazdaClubTR üyeleriyle de birlikte olup. Bir kahve içip, biraz sohbet edebileceğimiz bir buluşma ortamı teklif ettiler.

Arzu eden MazdaClubTR üyeleri, Bağdat Caddesi geçişi esnasında. Kendi araçları ile konvoya katılıp. Etkinlikte ki konvoyun daha güzel, daha renkli, daha etkili görünmesine katkıda bulunabilirler.

Bu etkinliğe tüm MazdaClubTR üyeleri davetlidir.

OdZG5n.jpg

02kYAY.jpg

zEV61R.jpg

AYq9PB.jpg

4RkEO7.jpg

JE40B5.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Süper organizasyon. Tek aksilik benim İstanbul'da yaşamamam :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

facebook ta okumuştum bende ilginç geldi.. güzel olmuşş.. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben sahip olduğum kasa ile konvoya katılıp bu aracı gölgede bırakmayayım hiç.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yetişirsem gelirim. Sen orada olacak mısın ilhan?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yetişirsem gelirim. Sen orada olacak mısın ilhan?

Çok büyük ihtimal, bir aksilik çıkmadığı sürece oradayım Fatih.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Etkinlik güzel ama bu ne iş ben anlamadım. Bayilerde araba yok yahu nerden çıktı bu kadar power??

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Etkinlik güzel ama bu ne iş ben anlamadım. Bayilerde araba yok yahu nerden çıktı bu kadar power??

Bu araçlar şirket çalışanlarının otomobilleri büyük olasılıkla.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu araçlar şirket çalışanlarının otomobilleri büyük olasılıkla.

Sizce de bu işte bi terslik yokmu :) ben iki aydır daha aracımı bekliyorum. Haftaya alıcam inşallah!.. İnsanları ikna ediyoruz Mazda3'e ama alacakları araba yok. Sonrada etkinlik felan filan...!! Ya doldurun şu bayileri insanlar binsinler artık şu arabaya yahu. Nisanda satışa çıkan araç daha 100 tane satmışsın arkadaş :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Pazarlama ve satış işini niye bu kadar kasıyorlar anlamış değilim. Bayide araba yok ama konvoy ile caddelerde dolaşıyorsun. İlginç...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sizce de bu işte bi terslik yokmu :) ben iki aydır daha aracımı bekliyorum. Haftaya alıcam inşallah!.. İnsanları ikna ediyoruz Mazda3'e ama alacakları araba yok. Sonrada etkinlik felan filan...!! Ya doldurun şu bayileri insanlar binsinler artık şu arabaya yahu. Nisanda satışa çıkan araç daha 100 tane satmışsın arkadaş :(

Pazarlama ve satış işini niye bu kadar kasıyorlar anlamış değilim. Bayide araba yok ama konvoy ile caddelerde dolaşıyorsun. İlginç...

Arkadaşlar bu mevzular forumda bir çok defa konuşuldu, tartışıldı. Hatta ilgili konular bile mevcut. Etkinlik konusu olduğu için, özellikle konu başlığına sadık kalalım lütfen.

"Bir İşi, En İyi Yapan Bilir"

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güzel. CX-5 ile gelinmiyor değil mi? :)) Aslında ne farkedecek, belki CX-5'e yönlenen bile olabilir..ikisi de Mazda değil mi sonuçta.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güzel. CX-5 ile gelinmiyor değil mi? :)) Aslında ne farkedecek, belki CX-5'e yönlenen bile olabilir..ikisi de Mazda değil mi sonuçta.

Model önemli değil. Bütün Mazda sahipleri konvoya bekleniyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dün benim ajansın önünden geçtiler Akaretler'den ama toplantı için yoldaydım, ortağıma gösterdim, bayıldı :)

Ben katılıyorum +1 kişi olarak varım. İlhan abicim görüşürüz orada.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yetişirsem ben de katılırım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Konvoya katılmak lazım , dansçılar bizim araçlarıda onurlandırırlar belki :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Konvoya katılmak lazım , dansçılar bizim araçlarıda onurlandırırlar belki :)

Evli barklı adamsın...püüüüü :)

Şaka bi yana da hakikaten iyi fikir, 3 nesil Mazda 3 peşpeşe gezsek Mazda Türkiye ye de marketing için malzeme çıkartırız :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.