NoooFearrrr

(89-94) Mazda 323 HB Sustalı Anahtar ve Anahtarlık

Umarım beğenirsiniz

[smg id=9426]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Konya sanayide de yapıyorlar fakat Gürhan abi anahtarlığı nereden buldun ben bir sürü yer gezdim anahtarlık bulamadım. Her yerde mercedes bmw volkswagen audi toyota anahtarlıkları var mazda yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben yeni gördüm bu konuyu. Gerçekten güzel olmuş.

Konya sanayide de yapıyorlar fakat Gürhan abi anahtarlığı nereden buldun ben bir sürü yer gezdim anahtarlık bulamadım. Her yerde mercedes bmw volkswagen audi toyota anahtarlıkları var mazda yok.

Musa, Konya'da kim yapıyor bu işi bilgilendirir misin? Babama güzel bir doğum günü hediyesi olur.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

      Bütün anahtarcılarda var, zaten mazdaya uyan bir kaç kaliteli model mevcut, buda onlardan biriydi ,ben antalyada akdeniz sanayide yaptırdım, bu anahtarlıklar  her markaya uyuyor, fotoda gözükmüyor ama arka tarafında bir logo yeri var vede anhatarcıda her markanın logosu var , hemen o logo yerine bir tane mazda yapıştırdı , olay bitti.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

benimde ilk anahtarım sizin yaptırdığınızdan dı. denizde anahtarı kaybedince resimdekini yaptırdım. eskisine göre daha çok hoşuma gitti.

3Rlo64.jpg

R6p3rj.jpg

SafakOZKAN bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

      Öbür konuda görmüştüm hakkatende bu da güzel ama yaptırdığım yerde bu model yoktu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben yeni gördüm bu konuyu. Gerçekten güzel olmuş.

Musa, Konya'da kim yapıyor bu işi bilgilendirir misin? Babama güzel bir doğum günü hediyesi olur.

Hocam eski sanayi girişindeki anahtarcıda güzel sustalı modeller vardı. İçeride orta taraflarda da var bir kaç güzel model bulunduran anahtarcı. Gezmek lazım. 50 tl demiş adam. Uzaktan kumandanın kodunu geçirip anahtarı teslim etmeye. Fakat ucundaki anahtar içinde ayrıca 5 tl alıyor.  :) paragöz bunlar yahu

SafakOZKAN ve ressam ali bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

      Ben ucundaki anahtar dahil 45 e anlaştım bide mazda anhatarlığı aldım ayrıca 5 tlye toplam oldu 50 tl.

SafakOZKAN bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

merhabalar, 99 model 323 1.8 gt modeli var bende. uzaktan kumanda yaptıracağım ancak kafamı kurcalayan olay immobilizer olayı. sustalı yaptırabilir miyim? yardımcı olur musunuz?

immobilizer var mı bu modellerde acaba? anahtarda herhangi bir düğme yok, çip oluyor mu acaba?

Böcek bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

     Ben immobilizer yok diye biliyorum emin olmamakla beraber. Sustalı anahtar yaptırabilirsiniz tabikide.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@By_HMTR hacı abi eski sanayinin hangi girişinde bu anahtarcı..Kent plaza tarafından girişte mi yoksa sanayii tramvay duragının o taraftaki girişte mi?

Birde resimde görünen vw tip anahtar istemiyorum. Mürsel beyin anahtarı çok hoş,değişik,güzel.

g54rg.jpg

Böcek bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.