NeBiAnd

Volkswagen TIGUAN

Bu konuda 54 ileti var

passat ın önünü al..biraz şişir yükselt

golfün arkasını al..biraz şişir yükselt

al sana tiguan :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

önü passat vari arkada golf plus mıydı neydi ondan kanımca 8:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Karışık kuruşuk birşey olmuş yani melez diyorsunuz bunlar bir haltmı yedi yoksam Vosvosun fabrikasında  ;D:D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

suv mi jeep mi ?  onu cozemedim ama audi allroad a bnzio yada forester a

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Suv bence,Hani şu rav4,suzukilere rakip diye düşündüler galiba.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

cx7 daha iyi gibi görünüyo.

cx7 miydi 9 muydu emin deilim gördüğüm daha güzeldi evet

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

cx7 ufak olanı.. şuan amerikada piyasada.. cx9 ise iri olan vatandaşş daha piyasaya çıkmadı.. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ilk mesajı güncelledim.. gecen hafta yolda gördüm siyah bi Tiguan ve sanki hoşuma gitti.. hiç fena değil bence..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ilk mesajı güncelledim.. gecen hafta yolda gördüm siyah bi Tiguan ve sanki hoşuma gitti.. hiç fena değil bence..

kabul et sen aslında Almancı'sın :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mümkün :D Almancı lık paraya bakıyo yanlız, tabi lafım mercedes bmw için yoksa vw icin Almancı olunmaz :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

a3 fena mı olurdu sportback olsa tavanında çıtası olsa 1.4de motor olsa :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

taktın sende a3 tavan cıtasına :D sende harbi harbi sw cusun kabul et :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kabul zaten mazda 3 hb im olsa ben garanti taktırırdım o çıtadan :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dışının güzelliğiyle paralel bir şekilde içide o kadar ucuz görünüyor. Aynı Cady nin içine benziyor  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bugün gittim gördüm dış görünüm olarak baya begendim acıkcası.. 2 cesit ön tampon var, ilk mesajdaki resimlerde de var 2 cesidide.. ilk resimdeki daha dolgun olan tamponla görme fırsatım olmadı ama yinede hosuma gitti görünümü.. 1.4 150 hp lik tsi motor hem baya güclü hem de ötv indiriminden daa fazla yararlanmıs haliyle.. ayrıca vw de kur kampanyası da var, euro 1.89da sabitlenmis durumda.. bu 2 faktörü göz önünde bulundurunca 10bin TL gibi bi avantaja sahip olunuyor ve 1.4ün full ü 35bin küsür € ya geliyor.. dediğim gibi kur 1.89 yani TL karsılıgı 66-67bin TL.. piyasadaki rakiplerine nazaran hem fiyatta hem de vergi dilimi dolayısıyla bi hayli avantajlı.. 2.0 benzinli motor yerine geliyormus 1.4tsi.. bu tarz bi 4x4 düsünenlere önerebilirim şahsen, gidip görmekte fayda var.. yalnız bagajı biraz küçüktü ve plastik kalitesi de biraz düsüktü en azından mazdaya göre onuda belirteyim..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Valla boşverin Tiguanı. Şu an için bir fırsat var. Ankarada 2009 model 8800de outlander dizel. Sahibinin dediğine göre boya kaza vs yok. ful+ful araba. 2.0 dizel 143 bg VW motoru. 2009 modası sütlaç beyazı. 7 koltuk, anahtarsız çalıştırma, xenon, sunroof, arazi seçim düğmesi, 600 watt rockford fosgate ses sistemi. Normal fiyatı 80lerde en ucuz 75 e vermişlerdi. Adam 62 istiyor ve muhtemelen 60a verir sanırım. Param olsa hiç durmaz doğrudan ankaraya giderdim..

http://www.sahibinden.com/acill_gelismis_teknik_ozellikleri_ve_donanimiyla_mitsubishiWQQaXQQ13157211WQQpXQQdisplayitem

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.