Guest infsphinx

Panjur + Xenon Mode... Önce - Sonra...

Bu konuda 42 ileti var

Arkadaşlar şimdilik panjur ve tüm farları Xenon 6000k yaptım... Xenon markaları Mtec... Kısalar 6000k - sisler ve uzunlar 4350 k olarak değiştirildi...

Yer : Merser Mazda Maslak

Şimdi de fotolar...

Panjur Önce...

Panjur Sonra...

Farlar Önce...

Farlar Sonra...

Sırada olanlar çift egsoz , Spoiler, Siyah kaliperler... aslında jant ve lastik de düşünüom ama çekiş kaybediceim için girmek de istemiom pek...

Ama bu şekilde daha yakışıklı oldu benim kocaoğlan, arkası da gelecek de biraz zaman ve para ...   :D:nazar:O0:nazar::tey:

[eklenti sistemin çökmesi sonucu silindi]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Panjur çok değiştiriyor arabayı. :nazar: Şiddetle angel tavsiye ederim :)

ben de kendime şiddetle angel tavsiye ediyorum aslında bence bmw lerden bile çok daha iyi duruo bizim kocaoğlanlarda...

ama buğu yapar su alır die çok çekiniyorum açıkçası... farlardan olmak da var işin ucunda Allah göstermesin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben de kendime şiddetle angel tavsiye ediyorum aslında bence bmw lerden bile çok daha iyi duruo bizim kocaoğlanlarda...

ama buğu yapar su alır die çok çekiniyorum açıkçası... farlardan olmak da var işin ucunda Allah göstermesin...

Bu konuda başarılı birçok örnek var. Artık ustalar da ustalaştı.. Benim Mazda 3 üm olsa hiç durmazdım..

Özellikle Bülent (uyumsuzelement) in guzusunda gördükten sonra bu fikir iyice depreşti.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yav hakkaten inanılmaz yakışıo da biraz cesaret işte...

bi gün evil moduma girecem direk gidip taktıracam orası ayrı  :2funny:

ama sonra bişi olursa walla oturur bir köşeye küçük emrah gibi ağlarım... böle yağmurda sokak lambasının altına çömelmiş hem de hıçkıra hıçkıra ...  :2funny: :2funny: :2funny::tey: :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mazda 3 le öyle sokak lambası altına oturup ağlarsan Şahan'ın tüm parasını jipe yatıran adamına dönersin :D Komik olur :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arabanın görüntüsü çok değişmiş,çok yakışmış  :nazar: Hayırlı olsun. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Artık ustalar da ustalaştı.. Benim Mazda 3 üm olsa hiç durmazdım..

Mazda 6 ya yap abi sende  8:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çok saolun arakdaşlar, Allah hiçbirimize kaza bela göstermesin...

Arkası gelecek bu modların da çok uzun zaman alacak gibime gelio ... out of money !  :D

deri koltuk, 17 jant + lastik, spoiler, çift egsozt, ön - arka tampon, boya koruma, teflon kaplama, dvd müzik sistemi çok var çok acayip de para lazım bu işler için...

bakalım halladecez bi şekilde kazandımızı buraya yatıracaz belli o  :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

teflon kaplama derken?? :D_kaç kuruşa geliyo o iş..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mazda 6 ya yap abi sende  8:)

Sizinkini bir göreyim hele kararımı o zaman verecem ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güle güle kullan.Teflon kaplamada ne ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

araca tamamen pasta çekiliyor üstüne cila basılıyor onun üstüne de teflon dedikleri bir kaplamayla kaplama çekiliyor ve araç şıkır şıkır parlıyor ayrıca boya koruma vazifesi de görüyor...

önemli olanı aracı parıl parıl parlatması ve boyayı koruması...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

araca tamamen pasta çekiliyor üstüne cila basılıyor onun üstüne de teflon dedikleri bir kaplamayla kaplama çekiliyor ve araç şıkır şıkır parlıyor ayrıca boya koruma vazifesi de görüyor...

önemli olanı aracı parıl parıl parlatması ve boyayı koruması...

her türlü kaplamayı denemiş biri olarak organize sanayide hiçbirinin bi faydası yok bu ürünler tamamıyle ev kullanıcısı için benim arabada nerdeyse 9 kat gofret gibi koruma var lakin şu anda zımpara gibi sanayiden ve  atıklarından nefrett ediorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

her türlü kaplamayı denemiş biri olarak organize sanayide hiçbirinin bi faydası yok bu ürünler tamamıyle ev kullanıcısı için benim arabada nerdeyse 9 kat gofret gibi koruma var lakin şu anda zımpara gibi sanayiden ve  atıklarından nefrett ediorum

zımpara gibi dediğin çizildi mi yav?

nerde yaptırdın?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

zımpara gibi dediğin çizildi mi yav?

nerde yaptırdın?

çizik degil işyerim organize sanayide tüm gün arqacın üzerine demir tozu ve bilimum kimsayal madde resmen yağıyor bu da zamanla boyayı matlaştırıp rsmen zımpara gibi tortulu hale getiriyor yakındır pasta cila yemesi guzunun bugun yıkattımda adam silerken bezden cıkan hışırtıları duydum resmen boya zımpara gibi olmus

ziebartta yaptırdım önceki aracıma daha sonra teflon uygulatmıstım hepsi aynı bişe deişmio şu an ziebartlı guzu

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.