kaangormek

5X114,3 17 Inc Jant Satılıktır Arkadaşlar

Jantlar güzel, fiyatı da uygun hocam iyi satışlar..

 

Soru.1 Üzerindeki lekeler soyulma mı yoksa tozlanmış mı? Hatası varmı?

 

Soru.2 Yeni kasa Mazda3'de bijon aralığı nedir?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Jantlar güzel, fiyatı da uygun hocam iyi satışlar..

 

Soru.1 Üzerindeki lekeler soyulma mı yoksa tozlanmış mı? Hatası varmı?

 

Soru.2 Yeni kasa Mazda3'de bijon aralığı nedir?

teşekkürler . soyulma da değil toz da değil. akıcı birşey renk vermiş gibi.aracı aldığımda öyleydi. hata yok jantlarda.

 

mazda 3 ile bijon aralığı aynı diye biliyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

O renkler olmasaydı ben alırdım dostum ama malesef :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

O renkler olmasaydı ben alırdım dostum ama malesef :(

zaten o yüzden uygun tuttum .hayırlısı :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • By_eyicaN
      Yazan: By_eyicaN
      Merhaba arkadaşlar, 88-91 model Mazda 626 için orjinal jant kapağının eksikliği görsel olarak gerçekten büyük problem. Aracı görsel olarak ciddi anlamda olumsuz etkiliyor ve maalesef temin etmek çok zor. Uzun arayışım netice vermeyince alternatif yöntemler düşünmeye başlayınca ya tutarsa deyip sizlerle paylaştığım bu yöntemi uygulamaya karar verdim ve sonuç bana göre harikulade oldu, sizlerin de bu konuda hem fikrini almak hem de ihtiyacı olup ta uğraşmak isteyenlere seçenek sunmak istedim. >Öncelikle en anlaşılır tarifiyle hani şu baklavacıların kullandığı dikdörtgen alüminyum tepsilerden yeterli büyüklükte olan bir tepsi buldum. >Sonrasında orjinal jant kapağı ölçülerini en pratik uygulanacağı düşüncesiyle karton kullanarak şablon haline getirip kestikten sonra asetat kalem ile temin etmiş olduğum alüminyum üzerine çizdim. >Daha sonra demir testeresi ve sac makası yardımıyle çizmiş olduğum şablona göre tepsiyi kestim. (İmkanı olan sanayide kestirebilir ya da avuçiçi taşlama gibi bir elektronik aletle yorulmadan kesebilir, elle kesmenin tahmin edilebilenden çok daha fazla zahmetli olduğunu belirtmeliyim.) >Daha sonra (janta delik delmek zorunda kalmamak için) jant üzerinde orjinal kapakları için halihazırda var olan tırnaklara en uygun olarak aklıma gelen montaj yöntemi olarak eski tarz duvar prizlerinin duvar tutma tırnak sistemlerinden yola çıkarak atıl durumdaki 4 tane prizin tırnaklarını kesmiş olduğum parçalara jant turnaklarına uygun şekilde ölçüp vida yeri açarak uyguladım. >Janta kapağı takma esnasında uyguladığım bu tırnak sisteminin hareket edip montaj esnasında ciddi zorluk olduğunu farkedince şeffaf silikon kullanarak tırnakları sabitledim. Aynı zamanda kullanmış olduğum alümninyum malzeme yeterli et kalınlığına sahip olmadığından dolayı jant içerisine basılı gibi duruyordu, o nedenle parçaların kenarlarına küçük parçalar ekleyerek hazırlamış olduğum kapakların jant üzerindeki basık görüntüsünü ortadan kaldırdım. >İnce alçı zımparasını halı gibi yumuşak bir zemine sabitleyip hazırlamış olduğum kapağı üzerine koydum, düzgün dairesel şekilde çevirerek orjinal jant kapağındaki çember parlaklığını elde ettim. >Son olarak İnternetten mazda orjinal logosunu etiket kağıdına çıktı alıp maket bıçağı yardımıyla logoyu şablon haline getirdikten sonra hizalı şekilde kapağa yapıştırıp asetat kalem ile logoyu kapağa uyguladım. Daha sonra kapakları janta monte ettim. Bu işlemi yapalı yaklaşık 8 ay oldu, kapak parlaklığının korunması için vernik atmayı düşündüm fakat zamanım olmadı buna rağmen kapaklar halen ilk yaptığım günki gibi duruyor bu sayede de yetkili servislerin verdiği yada çıkma parçacıların verdiği uçuk kaçık rakamları ödemekten kurtuldum. Bu forumdaki bilgilerden çok faydalandım, karşılar mı bilmem ama en azından çorbada benim de bir tuzum olsun istedim.
      birkaç resim daha..







    • mazda3barisss
      Yazan: mazda3barisss
      Herkese merhaba .. Askerliğinin son dönemini yapmakta olan ve forumumuz üyelerinden olan değerli bir abimizin isteği üzerine bunu paylaşıyorum .. 4 jant 4 lastik ve toplam 1500 km bile yapmadı şuan depoda durmaktadır lastikler 2014 üretim tarihlidir .. Fiyat olarak ise 2200 TL istemektedir .. Lastiğin markası michelin pilot exalto xl ebatları 215 / 45 / R18 dir .. En ufak hasar vuruk vs si yoktur .. İlgilenenler benimle irtibata geçebilirler ..
       

       

    • xanatoliax
      Yazan: xanatoliax
      Sevgili dostlar , power 1.5 araçtaki 18 jantları 16 ile değiştirmek istiyorum . Fakat lastik basınç sensörü olması sebebiyle bunu yapamazmıyım bilgi istiyorum konuya hakim olan arkadaşlardan .
    • kaangormek
      Yazan: kaangormek
      arkadaşlar aracıma ( 626 1991 hb )205 55 16 bu ölçüde lastik ve jant takmayı düşünüyorum. sizce + ve - leri ne olur. 
    • mayday720p
      Yazan: mayday720p
      Arkadaşlar merhaba, kaç zamandır araştırıyorum ama net bir bilgi bulamadım.

      Mazda 3 Skyactive'i hem 16 inç hemde 18 inç jant ile ard arda test sürüşüne tabi tutan arkadaşımız var mı ?

      Konfor olarak bize bir kıyaslama değerlendirme yapabilir mi acaba ?

      Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.


Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.