Jump to content

Mazda3 Bakım Fiyatları


Guest architect
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Guest architect

Bostancı Bosch car servis 50000 bakımına 190 ytl fiyt verdi buji hariç.Yağ,yağfiltresi,benzin filtresi,hava filtresi,polen filtresi değişiyor.Motor cihaza giriyor.Frenler açılıp remizleniyor.Yürüyen aksam kontrol ediliyor.Sular tamamlanıyor. Mazda yetkili servisleri 320 tl fiyat verdi.
Yaptırısam bilgi vereceğim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bostancı Bosch car servis 50000 bakımına 190 ytl fiyt verdi buji hariç.Yağ,yağfiltresi,benzin filtresi,hava filtresi,polen filtresi değişiyor.Motor cihaza giriyor.Frenler açılıp remizleniyor.Yürüyen aksam kontrol ediliyor.Sular tamamlanıyor. Mazda yetkili servisleri 320 tl fiyat verdi.

Yaptırısam bilgi vereceğim

Ben EVO' da 402 bin bakımı polen hariç buji dahil 180 civarına yaptırdım 20 gün önce... Bujileri bilmeden standart bakıma Polen dahil yine bu civarda fiyat vermişlerdi...

Valla bir arayın fiyat alın %20 parça ve işçilik kampanyası yapıyorlar... Standart bakımı yapacak kadar işçilikleri var Volvo servis olarak da diğer konularda bişey diyemem... 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Bugün Meb Başayarda 20.000 km bakımını yaptırdım.

Yağ va yağ filtresi

Hava filtresi

Frenlerin kontrolü

İşçilik

Toplam=126 TL tuttu(2 Taksit)

Mazdanın bakımı pahalı diyenlere duyurulur. :)

Başta servis müdürümüz Tolga Bey olmak üzere Meb Başayar çalışanlarına çok teşekkürler. O0

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

dün Evo da guzunun 60bin km bakımı yapıldı

mobil motor yagı

cam suyu katkısı

tapa pulu

yağ filtresi

buji

polen filtresi

hava filtresi

işçilik  kdv dahil 246 lira

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Buraya da yazayım:

130.000 km bakımı

10.000 km'de bir uygulanan rutin işlemler + arızalı olan teybin sökülmesi (Gerçi 5 dakikalık iş ama...)

%50 İşçilik indirimiyle 180 YTL civarı tuttu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

dün Evo da guzunun 60bin km bakımı yapıldı

mobil motor yagı

cam suyu katkısı

tapa pulu

yağ filtresi

buji

polen filtresi

hava filtresi

işçilik   kdv dahil 246 lira

hayırlı ossun :hi:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

dün Evo da guzunun 60bin km bakımı yapıldı

mobil motor yagı

cam suyu katkısı

tapa pulu

yağ filtresi

buji

polen filtresi

hava filtresi

işçilik   kdv dahil 246 lira

Bence iyi :),hayırlı olsun güle güle kullan  O0
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...
Guest architect

ben bosch bostancıda yaptırdım 50000 bakımını

platin bosch buji takıldı

hava,yağ,polen filtresi değşti

yağ,cam suyu koyuldu

far ayarı kontrolu yaptılar iyi çıktı

motoru wd 40 ile yağlayıp sildiler fena olmadı

ama yine de bana fazla bilgili gelmediler mazda konusunda. hava filtresini ve bujileri sökerken baya uğraştı usta,ama niyet olarak iyiydiler. Bu arada servise talep oldukça fazlaydı. bir dahaki sefere başka bir yeri deneyebilirim ama

sonuç 260 tl ödedim.Makul bence Merserden 350 nin altına cıkamazdım.

ama şunu söyleyebilirim mazda 3 gördüğüm en derli toplu alt yapıya sahip araba. aracı lifte kaldırdıklarında arka planda oldukça sofistike bir mühendislik olduğunu anlıyor  insan inceleyince. Ben altını pek çok kez vurdum aracın ama hiç bir kritik yer hasar almamış önemli parçalar ciddi anlamda korunaklı yerlerde.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yapılanlar söylediklerinizle sınırlıysa 260 lira bana fazla göründü açıkçası... Bujileri bulmak için bile define haritası lazım bizim arabalarda, sökerken zorlanmaları çok normal...:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Açıkçası bana da biraz fazla geldi. Benim en son EVO da yaptırdığım bakımdan farksız fiyatı. Bijon ve saplamaları çıkar, balata yerine bujileri koy aynı fiyata geliyor.

Yedek parça fiyatlarının artık  az çok aynı olduğu düşünülürse Merser in fiyatları işçilikten şişiyor ve maalesef bu konuda pek de taviz vermiyorlar. Tabii haklarını vermek lazım Mazda konusundaki en yetki servislerden biri olmaları da bunda etken..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben bu işi anlamadım. Israrlarım sonucu arkadaşıma aldırdığım 3ün, 50bin bakımı için İzmitten 460, Bursadan da 380 lira fiyat vermişler.

Buji, Yağlar, filtreler ve tırıvırı işçilik için bu fiyatlar. (Daha 3 gün önce)

Burada yazılanları söyleyince bu nasıl iş diye bana sordu? Hakikaten bu nasıl iş?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Gökhan, burada tüm fiyatlar var neredeyse. Detay alsın , fiyatları neyin şişirdiğini görüp onun üzerinden konuşalım.. Yanlış bir fiyat olduğunu düşünürsek Mustafa ( M.E.G.) da olduğu gibi Mazda ile görüşür bilgilerine başvururuz..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

iyide mazda3un bujileri 100bin kmde degismiyormu neden 50binde degisti?

Bildiğim kadarı ile orijinal bujiler o kadar gitmiyor ama değişim sırasında istersen 100binlik buji taktırabiliyorsun..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

iyide mazda3un bujileri 100bin kmde degismiyormu neden 50binde degisti?

ben aldıgımda 10 binde değişiyordu şimdi 20binde değişiyor paraya kıyarsan 100binlikler var ama bence gereksiz düzenli şekilde değişmesinde fayda oldugunu düşünüyorum
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...

yazabilirim neler yapildigini ama hepsinin türkcesini bilemiyecegim icin kusura bakmayin.

en fazla iscilik tutuyor 90€,

yag filitresi 6,89€

yag degismis 3.9litre 53,24€

firen yagi. 0,5 litre 6,96€

Icfilitre cockpit icin 23,18€

Motorfilitresi 20,00€

Cam icin özel su 2,85€

Motortemizlegicisi Protec2000+ 12,22€

Ballistol 0,58€

Akkü temizlemeleri ve koruyucu 0,67€

yag. 0,63€

Hohlraumschutz tercümesini bilmiyorum su an 2,59€

firen temizlemek 0,75€

Dichtung jonta olabilir 1,40€

ve birtane vida icin birsey lazim olmus onada 5,15€

toplam 270,26€

80bin kilometrelik servis bu yani 4.kez servise girmis oldu araba

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...