Dexter

Türkiye'de değil Dünyada Tek 1990 Mazda 626 Air Ride

Bu konuda 34 ileti var

Kendimi bir an Amerikan filminde zannettim, video ve çalışma çok güzel olmuş. Videoyu facebook sayfamızda kullanmamızın sakıncası var mıdır?

arabalar bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kendimi bir an Amerikan filminde zannettim, video ve çalışma çok güzel olmuş. Videoyu facebook sayfamızda kullanmamızın sakıncası var mıdır?

Tabikide sakınca yok. Maksat tüm mazda sevenlere ulaşmak

Nigt bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yunus harika uygulamalar olmuş. Fotoğraflar ve video desen, ayrı bir harika olmuş. Paylaşım için teşekkürler, ellerine ve emeklerine sağlık.

 

Not: Lütfen arayı çok açmayalım. Polonezköy etkinliğinde de yoktun !! :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok güzel uygulamalar olmuş. Ellerinize, emeklerinize sağlık...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yunus harika uygulamalar olmuş. Fotoğraflar ve video desen, ayrı bir harika olmuş. Paylaşım için teşekkürler, ellerine ve emeklerine sağlık.

 

Not: Lütfen arayı çok açmayalım. Polonezköy etkinliğinde de yoktun !! :)

Teşekkürler ilhan abi. fotolar ve video tek başıma yaptığım çalışmalar o yüzden çok kısıtlı oldu ama nasipse daha güzelleri var aklımda. polenezköye geliyorduk o gün yağmur başladı etti hanımlar caz etti baska yere gittik malesef kaçırdım.

bi kış etkinliği yokmu ona gelirim =)

 

Çok güzel uygulamalar olmuş. Ellerinize, emeklerinize sağlık...

çok teşekkür ederim.

 

Müthiş olmuş ellerinize sağlık :)

çok teşekkür ederim. =)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tebrik ederim müthiş olmuş kazasiz belasiz maşallah hayran oldum

Dexter bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tebrik ederim müthiş olmuş kazasiz belasiz maşallah hayran oldum

çok teşekkür ederim inşallah.. =)

oguzhan89 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

WOW Helal olsun. Çok güzel. Diyecek bir şey kalmadı.  :blink:

Dexter bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

WOW Helal olsun. Çok güzel. Diyecek bir şey kalmadı.  :blink:

teşekkür ederim =)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yunus hocam münasipse sorması maliyeti ne kadar birde biraz daha detay verebilir misin işlemlerle ilgili?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yunus hocam münasipse sorması maliyeti ne kadar birde biraz daha detay verebilir misin işlemlerle ilgili?

 

Tabiki ne demek

Ben AirmadZ da yaptırdım.

ama bende extralarda var 

Takılan Tüm parçalar

2 kompresör (1 tanesi extra)

1 hava tankı (nikelaj kaplamalı) (boyası extra)

android tel tablet uzaktan kontrol merkezi

özel manifold (hava akışını sağlayan ve 4 tekerlek bağımsız yapan sistem)     

çift iğneli AirmadZ ışıklı 2 adet gösterge (extra)

içerden manuel kontrol paneli 

bagaj zemini için yeni yapılmış hali ve mdf (extra)

4 yeni sıfır amortisör (bu sayede muayene zamanı yeni amortisör almak gerekmiyor)

4 adet hava körüğü

ve bağlantı aparatları vs aklıma gelenler bunlar ve hepsi 1 yıl garantili

6000 lira kadar tuttu ama extra 2. tüp siparişini verdim oda takılacak daha oda 400 lira kadar extra olacak üstüne 

 

bende ki extralar olmasa ortalama herhalde 1500 lira aşağıya düşüyor fiyat hatta belki biraz daha. piyasada 3000 e 4000 e yapan yerlerde var baktım ama işçilik sistem hizmet güvenlik bunları değerlendirince tek adres orası kalıyor bir kere yapan takan adamların hepsi mühendis =))

ben şuan çok memnunum hatta bir üst seviye sistemleri var hafızalı dijital bir sistem ona bile geçmeyi düşünüyorum onunda ortalama extra maliyeti 2500 lira 

Burak, Mehmet Özdemir, İlhan ve 1 diğer kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tabiki ne demek

Ben AirmadZ da yaptırdım.

ama bende extralarda var

Takılan Tüm parçalar

2 kompresör (1 tanesi extra)

1 hava tankı (nikelaj kaplamalı) (boyası extra)

android tel tablet uzaktan kontrol merkezi

özel manifold (hava akışını sağlayan ve 4 tekerlek bağımsız yapan sistem)

çift iğneli AirmadZ ışıklı 2 adet gösterge (extra)

içerden manuel kontrol paneli

bagaj zemini için yeni yapılmış hali ve mdf (extra)

4 yeni sıfır amortisör (bu sayede muayene zamanı yeni amortisör almak gerekmiyor)

4 adet hava körüğü

ve bağlantı aparatları vs aklıma gelenler bunlar ve hepsi 1 yıl garantili

6000 lira kadar tuttu ama extra 2. tüp siparişini verdim oda takılacak daha oda 400 lira kadar extra olacak üstüne

bende ki extralar olmasa ortalama herhalde 1500 lira aşağıya düşüyor fiyat hatta belki biraz daha. piyasada 3000 e 4000 e yapan yerlerde var baktım ama işçilik sistem hizmet güvenlik bunları değerlendirince tek adres orası kalıyor bir kere yapan takan adamların hepsi mühendis =))

ben şuan çok memnunum hatta bir üst seviye sistemleri var hafızalı dijital bir sistem ona bile geçmeyi düşünüyorum onunda ortalama extra maliyeti 2500 lira

Tekrardan hayirli olsun masallah Yapilan işlemlere göre ve kalitede ortada olunca gayet mantikli ve ideal fiyat, benim düşündüğüm sadece köye yada bozuk yola gittiğimde hafif yükseltmek ,otoyol da alcaltmak Citroen lerdeki gibi bu işlem tahmini ne kadar tutar hocam biliyor musunuz ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

       Sn. Dexter, Çok harika olmuş , yapanların emeğine sağlık, güle güle kullan , kazasız belasız inşallah.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tekrardan hayirli olsun masallah Yapilan işlemlere göre ve kalitede ortada olunca gayet mantikli ve ideal fiyat, benim düşündüğüm sadece köye yada bozuk yola gittiğimde hafif yükseltmek ,otoyol da alcaltmak Citroen lerdeki gibi bu işlem tahmini ne kadar tutar hocam biliyor musunuz ?

valla net bir şey ben diyemem ama illaki benimkinden uygun olacaktır diyorumya çok extra var benimkinde =)

 

 

       Sn. Dexter, Çok harika olmuş , yapanların emeğine sağlık, güle güle kullan , kazasız belasız inşallah.

çok teşekkür ederim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

nfs 7 daha yeni vizyona giriyo araya bi sahnede bi güzellik için atsalar ne iyi olur:)

Dexter bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • mursel_balci
      Yazan: mursel_balci
      Merhaba Arkadaşlar.
      Aklımdaki projelerden birisini daha bitirdim. Biraz uğraştırıcı bir süreç oldu ama sonuç olarak tam istediğim şekilde sonuçlandı diyebilirim.
       
      Bizim araçlarda normalde manuel jikle var. aracı çalıştırınca içerden kolu çekeriz ve çekil halde kalır. araç ısınınca da geri atar. ısınmasını emme manifoldundaki müşürden anlıyor. çekili kalması ise jikle kolunun hemen arkasında bir elektrikli bir mıknatıs bulunuyor. kontak açıkken ve motor soğukken burası aktif hale gelip teli sıkıştırıyor. müşürden gelen sinyalle motorun ısındığını anlayıp mıknatısa giden elektrik kesilincede kendiliğinden geri atıyor.
       
      Ben öncelikle bir tane marş otomatiği bağlayıp jigleden sinyal alarak çalışmasını sağladım. motor soğukken marş otomatiği jikleyi çekiyor. ısınınca bırakıyordu. tüm sistemi kurduktan sonra farkettimki marş otomatiği çekili kaldığı zaman çok fazla ısınıyor. yaptığım ölçümlerde 2 dakika içinde dumanlar çıkmaya başladı. bende doğal olarak söktüm.
       
      ikinci olarak far yükseklik ayar motoruyla bu işi halletmeye çalıştım. şöyleki iki tane svich koyarak far yükseklik motorunun açık kapalı halde durmasını sağladım. amacım bununla jikleyi çektirmekti. yine tüm bağlantılarını yaptım. ama bunun çekme miktarı çok hoşuma gitmemişti. yani yazın idare etse bile kışın yeterli gelmezdi. ayrıca ben bu motoru aracın gövdesine bağlamıştım. motor hareket halinde ileri geri bir miktar oynayacağı için de etkilenecekti. bu sebeplerden bu sistemi de söktüm.
       
      Üçüncü yaptığım sistem ise tam istediğim şekilde sonuçlandı diyebilirim. elimde bir tane otomatik katlanır ayna vardı. bunun iç kısmını karbüratörün vidalarına taktığım iki ayak ile araca sabitledim. bir tane röle yardımıyla jikle müşüründen sinyal alıp jikleyi çektirdim. sonuç olarak isteğidim miktarda çekti ve motora bağlantı yaptığım için de motorun ileri geri salınımından da etkilenmeyecek bir sistem oldu.
       
      Şu anda araca binince jikleyle hiç işim olmuyor. araç soğuksa jikleyi otomatik çekiyor ısınınca geri bırakıyor. eğer istersem içerden jikle kolu da çalışıyor tabi ama kullanmaya gerek kalmıyor. yaz için ayarladım. kış için biraz daha fazla çektireceğim bunun için de çekme payı mevcut.
       
      bu resimler marş motoruyla yaptığım ilk çalışmaya ait.
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1637-/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1638-/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1639-/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1640-/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1641-/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1642-/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1643-/
       
       
       
      bunlar ise far yükseklik ayarıyla yaptığım ikinci çalışmaya ait
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1644-/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1645-/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1646-/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1647-91-mazda-626-otomatik-jikle-yapimi/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1648-91-mazda-626-otomatik-jikle-yapimi/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1650-91-mazda-626-otomatik-jikle-yapimi/

       
      bunlar ise son yaptığım otomatik katlanır dikiz aynası motoruyla yaptığım çalışmaya ait
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1651-91-mazda-626-otomatik-jikle-yapimi/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1652-91-mazda-626-otomatik-jikle-yapimi/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1653-91-mazda-626-otomatik-jikle-yapimi/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1654-91-mazda-626-otomatik-jikle-yapimi/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1655-91-mazda-626-otomatik-jikle-yapimi/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1656-91-mazda-626-otomatik-jikle-yapimi/
      http://www.mazdaclubtr.com/gallery/image/1657-/
       
    • Efebey
      Yazan: Efebey
      Rüya garajda yeri hep hazır.
       
       

       
       
      Bundan yaklaşık 20 sene önce Mazda, Miata adında riskli bir model piyasaya sürdü. O günlerde pek popüler olmayan tarzda bir araç üreterek Mazda, roadstar denince akla ilk gelen marka olmayı başardı. 
       
      Miata yıllar boyunca insanların aklında makul fiyatlı, güvenilir ve go-kart benzeri sürüşüyle birlikte eğlenceli bir araba olarak kaldı.
       
      İlk üretilen Miata’nın üstünden yaklaşık çeyrek asır geçti. Geçen yıllar Miata’yı bir efsane yaptı ve bir çok insan, bu efsaneye tutkuyla bağlandı.
       
       Mazda da bu tutkuyu yenilenen Miata’nın reklam filminde işlemiş. Umarız Mazda Miata MX5 efsanesi, yeni modeliyle de devam eder.
       
       
       

       
       
      ---------------------------------------
       
      Kaynak : otopark.com
    • SafakOZKAN
      Yazan: SafakOZKAN
      Merhaba arkadaşlar. Aracım satılıktır ilan linkini tıklayarak görebilirsiniz.

      http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-323-1vv988-model-kazasiz-enjeksiyonlu-2017-ye-kadar-muayene-209816982/detay
    • hkserifoglu
      Yazan: hkserifoglu
      Iyi gunler..
       
      Ilk defa araba alacagim ve mazda rx8 uzerinde bir 5-6 aydir duruyorum kismetse bu yaz sonu almanyadan 2.el bir mazda rx-8 alacagim.. Ama hangi modeller tercih edilmeli tabiki en iyisi en yuksek modelidir ama alcagim araba 4-5 bin euro civari olacak.. kac yilindan sonraki araclara yonlenmem daha dogru olur? birde renesis r3 gibi yazilar goruyorum bazen farki nedir?
       
      cevaplariniz icin simdiden tesekkurler.
    • By_eyicaN
      Yazan: By_eyicaN
      Merhaba arkadaşlar, 88-91 model Mazda 626 için orjinal jant kapağının eksikliği görsel olarak gerçekten büyük problem. Aracı görsel olarak ciddi anlamda olumsuz etkiliyor ve maalesef temin etmek çok zor. Uzun arayışım netice vermeyince alternatif yöntemler düşünmeye başlayınca ya tutarsa deyip sizlerle paylaştığım bu yöntemi uygulamaya karar verdim ve sonuç bana göre harikulade oldu, sizlerin de bu konuda hem fikrini almak hem de ihtiyacı olup ta uğraşmak isteyenlere seçenek sunmak istedim. >Öncelikle en anlaşılır tarifiyle hani şu baklavacıların kullandığı dikdörtgen alüminyum tepsilerden yeterli büyüklükte olan bir tepsi buldum. >Sonrasında orjinal jant kapağı ölçülerini en pratik uygulanacağı düşüncesiyle karton kullanarak şablon haline getirip kestikten sonra asetat kalem ile temin etmiş olduğum alüminyum üzerine çizdim. >Daha sonra demir testeresi ve sac makası yardımıyle çizmiş olduğum şablona göre tepsiyi kestim. (İmkanı olan sanayide kestirebilir ya da avuçiçi taşlama gibi bir elektronik aletle yorulmadan kesebilir, elle kesmenin tahmin edilebilenden çok daha fazla zahmetli olduğunu belirtmeliyim.) >Daha sonra (janta delik delmek zorunda kalmamak için) jant üzerinde orjinal kapakları için halihazırda var olan tırnaklara en uygun olarak aklıma gelen montaj yöntemi olarak eski tarz duvar prizlerinin duvar tutma tırnak sistemlerinden yola çıkarak atıl durumdaki 4 tane prizin tırnaklarını kesmiş olduğum parçalara jant turnaklarına uygun şekilde ölçüp vida yeri açarak uyguladım. >Janta kapağı takma esnasında uyguladığım bu tırnak sisteminin hareket edip montaj esnasında ciddi zorluk olduğunu farkedince şeffaf silikon kullanarak tırnakları sabitledim. Aynı zamanda kullanmış olduğum alümninyum malzeme yeterli et kalınlığına sahip olmadığından dolayı jant içerisine basılı gibi duruyordu, o nedenle parçaların kenarlarına küçük parçalar ekleyerek hazırlamış olduğum kapakların jant üzerindeki basık görüntüsünü ortadan kaldırdım. >İnce alçı zımparasını halı gibi yumuşak bir zemine sabitleyip hazırlamış olduğum kapağı üzerine koydum, düzgün dairesel şekilde çevirerek orjinal jant kapağındaki çember parlaklığını elde ettim. >Son olarak İnternetten mazda orjinal logosunu etiket kağıdına çıktı alıp maket bıçağı yardımıyla logoyu şablon haline getirdikten sonra hizalı şekilde kapağa yapıştırıp asetat kalem ile logoyu kapağa uyguladım. Daha sonra kapakları janta monte ettim. Bu işlemi yapalı yaklaşık 8 ay oldu, kapak parlaklığının korunması için vernik atmayı düşündüm fakat zamanım olmadı buna rağmen kapaklar halen ilk yaptığım günki gibi duruyor bu sayede de yetkili servislerin verdiği yada çıkma parçacıların verdiği uçuk kaçık rakamları ödemekten kurtuldum. Bu forumdaki bilgilerden çok faydalandım, karşılar mı bilmem ama en azından çorbada benim de bir tuzum olsun istedim.
      birkaç resim daha..









Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.