zoptrik

91" 626 Silindir kapağını açtım

Eğer o zor çıkarttığınız conta, aracın ilk contasıysa sizinle birlikte Mazda da bir tebriği hakediyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

         Elinize sağlık, contayı orjinalmi taktınız. ???

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

motor açıldığında şarj dinamosu marş dinamosu ve klima kompresörünü de bakıma göndermenizi tavsiye ederim

oguzhan89 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Motor kodu ne aracın ? kompresyon değerlerini bulabiliriz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hocam idolümsünüz maşallah bugün bende bayağı kurcaladım yolunuzda ilerliyorum :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Motor kodu FE 2.0 sohc 8v GC ve GD(bizim) kasalarda kullanıldı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Motor kodu FE 2.0 sohc 8v GC ve GD(bizim) kasalarda kullanıldı.

 

 

Normal 1275  Minimum 893 kPa

Normal 13.0 Minimum 9.1 kg/cm2

Normal 185 Minimum 129  psi

 

görünüyor..

post-2-0-49926400-1423246876_thumb.jpg

fotifoti bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Acaba kelebeği açmadım yani gaza basmamıştım. Ondan mı az çıktı? 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hocam ölçüm nasil yapılıyor bende bir bakayim bizim ihtiyar delikanli ne alem de :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya gaza basmadığım için ya da başka bir sıkıntı var. Eğer sorun segmanlarda veya subaplarda olsa hepsi aynı değerde mi aşınır ki? Araçta halen yağ eksiltme ya da üfleme yok. Anlamadım gitti. bakalım bir sıkıntı varsa yakında kokusu çıkar yazarım gelişmeleri.

iyi forumlar...

oguzhan89 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet abi psi özellikle baktım. Motoru açtıktan sonra pistonlara da baktım daha önce yağ eksilten-üfleyen rektefe ettiğimiz araçlarda gömlekte segmanın bitiminde bir yükseklik farkı olurdu. Genellikle buradan doğrulardık. Benim aracın pistonunda öyle bir sıkıntı da göremedim. subap ve yataklarında çizik bile yoktu sadece yılların biriktirdiği kurumlar vardı onları temizledim. O kadar. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

motorun yağ yakmadığı subaplar dan da belli zaten.maaşallah.hazır sökmüşken subapları ve lastiklerini değiştirseydiniz bari.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Haklısınız. Eğer en ufak bir sıkıntı olsaydı zaten dağıtırdım üst kapağı ama tecrübelerime göre oynanan her motorda illa ki bir sıkıntı çıkıyor. ya üstkapakçının hatası ya rektefiyecinin hatası. Ne kadar az oynarsak o kadar iyi diye düşündüm. Hatta ustam kurumları da temizleme dedi de öyle görünce dayanamadım :D en azından üstündeki fazla ısıyı atar kurumlar bunu engelliyor diye düşünerek temizledim. Bakalım sıkıntı çıkarırsa elimin altında hallederiz diye düşünüyorum. Motor bu aracın en sağlam yeri diğer aksamlar sıkıntı çıkarmasın da motor kolay :D

kaangormek bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.