Jump to content

Yeni Skoda SuperB


Mehmet Özdemir
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Forumda takipçisi veya ilgileneni veya Mazda olmazsa SuperB olsun diyeni çok diye paylaşıp, bilgilendirme yapayım diye aşağıya sızan fotoğraflarını bırakıyorum.

 

Skoda'nın 3. nesliyle piyasaya süreceği yeni SuperB, geçtiğimiz yıllarda tanıtılan "daring VisionC" konseptinden ilham almış.

 

VW'in Golf, Yeni Passat ve Audi'nin TT modellerinden kullanılan MQB platformunu kullanacak yeni SuperB, 1.4 - 1.8 - 2.0 litre turbo şarjlı benzinli motorlar ve 1.6 - 2.0 dizel motor donanımlarıyla piyasada olacak. 1.4 litre hybrid ise sürprizler arasında bekleniyor.

 

Skoda-Superb-1.jpg

 

Skoda-Superb-4.jpg

 

Skoda-Superb-6.jpg

 

Skoda-Superb-interior-1.jpg

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kasa bu sefer olmuş bence. Gayet şık ve çekici duruyor. Eski SuperB fiyat konusunda bayağı bir rekabetçi idi. Bu yeni modelde fiyat konusunda avantaj sunarsa. Oldukça iyi satar bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni SuperB, yeni Passat'tan daha şık ve yakışıklı duruyor. Böyle birazcık Auidi havası gelmiş sanki. Fuarda kesinlikle ziyaret edip, inceleyeceğim modellerden birisi SuperB. Fiyat olarak Passat'tan daha avantajlı fiyatlarla piyasaya gireceğini düşünüyorum. İşin özü kasayı ben beğendim. Tabi canlı gözle görmekte ve test sürüşü yapmakta fayda var. 

 

Yeni nesil Superb, ilk olarak 5 farklı motor seçeneği olacakmış.

 

Benzinli motor seçenekleri;

 

1.4 lt TSI (125 ve 150 HP), 1.8 TSI (180 HP) ve 2.0 lt TSI (220 ve 280 HP)

 

Dizel motorlar seçenekleri ;

 

1.6 lt (120 HP), 2.0 lt (150 ve 190 HP) .

 

125 HP’lik 1.4 lt TSI motorun dışında neredeyse tamamında, DSG otomatik vites seçeneği olacakmış.

 

Yeni nesil Superb, Ağustos ayından itibaren Türkiye’de de satışa sunulması planlanıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ön ızgaralar bana hep itici geliyor. Bir de bu aracın arka koltuk diz mesafesinin genişliğinden başka bir esprisi yok mu?  Prag'ta gerçekleştirilen lansmanda bile diz mesafesinin genişliğini vurgulamak için manken Adriana Karembeu'yu arka koltuğa oturtmuşlar.

 

i78.png

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mehmet ben zaten o arka koltuk, diz mesafesi genişliğine bayıldım. 2. çocuktan sonra ister istemeden geniş ferah otomobillere gözün kayıyor. Mustafa'nın da dediği gibi 1.6 dizel ve otomatik vitesle, bayağı bir talep görür bence. Izgara olayına gelince, şu an bu trend otomobil firmalarında. 5 yıl sonra kimbilir ne trend olacak.  Ford'a bakarmısın ticari otomobillerinde bile aynı ızgarayı kullanmaya başladı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ön ızgaralar bana hep itici geliyor. Bir de bu aracın arka koltuk diz mesafesinin genişliğinden başka bir esprisi yok mu? Prag'ta gerçekleştirilen lansmanda bile diz mesafesinin genişliğini vurgulamak için manken Adriana Karembeu'yu arka koltuğa oturtmuşlar.

i78.png

koltugu öyle öne çekersen Abdul cabbarda oturur [emoji1] koltuk nerde sütun nerde
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

koltugu öyle öne çekersen Abdul cabbarda oturur [emoji1] koltuk nerde sütun nerde

 

Koltuğu en geriye alsan da Abdul Cabbar oturur merak etme :D Koltuk en gerideyken ben ayak ayak üstüne atıyordum :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Koltuğu en geriye alsan da Abdul Cabbar oturur merak etme :D Koltuk en gerideyken ben ayak ayak üstüne atıyordum :D

banane hile var. Reklamda hile yapan her yerde yapar. Ben onun verilerine nasıl güveneyim ? Uçtu puff
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kuzey ırkı için bu arabalar bize gelmez, biz daha sıkı fıkı olmaya alışmışız :)

mankeni bile soğuk değil mi [emoji1] nerede o Japon sevimliliği
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tasarım olarak Audi gibi olmuş resmen,çok oturaklı, çok karakterli bir duruşu var, bu sefer olmuş bu araba, jant tasarımını da çok beğendim, özellikle tekerleklerin aracın köşelerinde duruyor gibi konumlandırılması tasarımı daha da iyileştirmiş, İlk defa kardeşlerinin birebir kopyası değilde biraz daha özgün bir araç olmuş.

Ama yinede araba alacak olsaydım o kadar paraya bunu değil 2. el Audi' yi tercih ederdim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tasarım olarak Audi gibi olmuş resmen,çok oturaklı, çok karakterli bir duruşu var, bu sefer olmuş bu araba, jant tasarımını da çok beğendim, özellikle tekerleklerin aracın köşelerinde duruyor gibi konumlandırılması tasarımı daha da iyileştirmiş, İlk defa kardeşlerinin birebir kopyası değilde biraz daha özgün bir araç olmuş.

Ama yinede araba alacak olsaydım o kadar paraya bunu değil 2. el Audi' yi tercih ederdim.

 

O kadar paraya bakalım Auidi alabiliyor muyuz. ? Şaka bir yana Gökay, bende öncelik olarak Auidi derim. Lakin fiyatlar uçuk rakamlar. Birde düşük hacimli motor seçeneği olmadığı için. Bizim toplumun ihtiyaçlarını pek karşılamıyor maalesef Auidi.

 

Ama Audi fiyatlarının bu kadar yüksek olduğunu bilmiyordum ben. Şu rakamlara bakar mısın. Pufff

 

39EZQA.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok kafamı kurcaladı şimdi satışta olan kasaları. VW grubunu sevmem ama Skodalara, özellikle Superb'e bayılırım. 1.6 105 bg manuelini teklif etmişti birisi, ufak bir lokal boya dışında sıkıntısı yoktu km de düşüktü 55 000 e verecekti, donanımı da orta halliydi, baz değildi. Ancak boyutunun büyüklüğü ve aynı motor-şanzımanlı Passat ı performanssız bulduğum için vazgeçtim. Bu kasayla gelen dizel motor kağıt üstünde iyi duruyor, 4-5 sene sonra ufaktan evlilik vs durumlarına girince bu tanıtılan kasaların ikinci elleri radarımda olacak, hissediyorum :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

kağıt üzerinden anladığım kadarıyla vw dizel motorlarının gücünü günlük hayatı etkileyecek şekilde güncellemedi. 

 

105hp@4400rpm lik  1.6tdi  'lar 250Nm @1500-2500rpm      

120hp@4000rpm lik  1.6tdi  'lar 250Nm @1750-3500rpm

 

buradan güç = tork x devir  basit denkleminde verileri yerine koyarsak, 

1500 devirde eski 105hp lik dizel daha güçlü olacak..  2500 devire kadar iki motorda tamamen eşit olacaktır. 

 

120hp lik motorun farkı maksimum hızda veya 3000-4000rpm bandında sürerseniz  anlaşılacaktır. aksi halde  motorların arasındaki farkı anlamanız kağıt üzerinde imkanız gibi duruyor. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Şu sıralar Fiyat-Donanım-Performans özellikleriyle bayağı bir popüler olan Skoda Octavia'nın testini yapmış "Otopark" tayfası. Bayağı uzun bir zamandır 1.0 TSI motoru ilgiyle takip ediyorum. Octavia'da kocaman hangar gibi bagajı ve geniş iç hacmiyle de oldukça ilgimi çekiyor. Hani bir tabi vardır ya, tam bir fiyat-performans ürünü bence Octavia.. Beklentiniz çok yüksek olmadığı sürece, bence kullanıcısını memnun edecek bir model. Buyurun Octavia'ya Otopark Gözünden Bir Bakalım..
       
      Motor: 1.0-litre turbo benzinli Güç: 115 HP @ 5000-5500 d/d Tork: 200 Nm @ 2000-3500 d/d Şanzıman: 7-ileri otomatik 0-100 km/s: 9,9 sn Son hız: 200 km/s Test tüketimi: Ortalama 7,5 litre/100 km Ağırlık: 1150 kg Bagaj hacmi: 590 litre + Yaşam alanı ve kullanışlılık
      + Performans 
      + Yakıt tüketimi
      – Yalıtım
      – Darbe emiş
      – Sürüş keyfi
       
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Güncel Yeti'nin yerini alacak yeni Karoq modeli ile Seat Ateca ve VW Tiguan gibi kardeş modellere alternatif üretmeye hazırlanmakta olan Skoda, bir üst segmentte yani D SUV pazarında yer alacak yen Kodiaq modelini ülkemizde satışa sunmaya başlıyor. Skoda Türkiye tarafından yayınlanan fiyat listesine göre, araca ulaşmanın bedeli 109.900 TL'den başlıyor.
      Üçer farklı 1.4 TSi motor ve donanım seviyesine sahip olan yeni Kodiaq ilk olarak 1.4 TSi 125 hp manuel, 1.4 TSi 150 hp ACT DSG ve 1.4 TSi 150 hp 4x4 DSG seçenekleri ile alınabilecek. Motor seçenekleri Seat Ateca ve VW Tiguan ile benzer olan Kodiaq fiyatları bu araçlar ile karşılaştırıldığında bir üst segmentte yer almasına karşın makul görünüyor. Tüm araç fiyatlarının gayet yükseldiği ülkemizde VW Tiguan 1.4 TSi 125 hp manuel Trendline 108.083 TL'lik bir etikete sahip. Kodiaq'ta bu kombinasyona karşılık gelen 1.4 TSi 125 hp manuel Ambition ise 109.900 TL.   Otomatik vitesli modeller karşılaştırıldığında ise Kodiaq 1.4 TSI Green Tec DSG ACT / 150 hp 123.400 TL, VW Tiguan 1.4 TSi 150 hp ACT DSG Trendline 135.866 TL ve  ATECA 1.4 EcoTSI ACT 150 hp DSG S&S Style'ın 123.800 TL'lik fiyat etiketlerine sahip olduğu görülüyor.
      VW Tiguan'ın yer almadığı 1.4 TSi motor ve 4x4 çekiş sistemine sahip bir modeller de ise ATECA 1.4 EcoTSI ACT 150 hp 4Drive DSG S&S Xcellence seçeneğiyle 152.300 TL'lik bir fiyat ile yer alırken, Kodiaq  1.4 TSI Green Tec DSG 4x4 / 150 hp Style seçeneği ile 155.900 TL'ye sunuluyor. 
      Tüm bu fiyatlar incelendiğinde Kodiaq'ın benzer donanım - motor sahip VW Tiguan'a ve benzer motor - bir üst donanıma sahip Ateca ile yakın fiyatlara sahip olduğu görülüyor.
      Kodiaq, kendi segmentinde yer alan ve en yüksek satış rakamlarına ulaşmayı başaran Nissan X-Trial ile karşılaştırıldığında ise 1.6 dizel motor ve manuel şanzımana sahip rakibinin 142 bin TL'lik giriş fiyatına karşın gayet cazip görünüyor. En uygun 1.6 dizel otomatik Nissan X-Trail'in fiyatının 165 bin TL seviyesinde olması, otomatik şanzımanı 123 bin TL'ye sunabilen Kodiaq'ın avantajlı olmasını sağlıyor. Bu segmentte önümüzdeki günlerde satışa çıkacak Renault Koleos'un 1.6 dizel motor ile sunulacak olması aracın fiyatlarının X-Trail'e paralel olacağına işaret ediyor. Bu da Kodiaq'ın avantajının süreceği anlamına geliyor.   
       
      Skoda Kodiaq Fiyat Listesi (Mayıs 2017) 
      Motorlar Ambition Style Prestige 1.4 TSI Green Tec Manuel / 125 hp     109.900 TL     - - 1.4 TSI Green Tec DSG ACT / 150 hp          123.400 TL     148.900 TL         163.400 TL     1.4 TSI Green Tec DSG 4x4 / 150 hp - 155.900 TL 170.400 TL  
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de Skoda‘nın en çok satan modelleri arasında yer alan Octaviayenilenen teknolojik donanımlarıyla yine sınıfının iddialı modelleri arasında.

      Skoda‘nın en çok satan modeli konumundaki Octavia, makyajlanan tasarımıyla birlikte sınıfının en çok tercih edilen modelleri arasında yer alacak gibi gözüküyor. Skoda ekibi marka için kilit rolde yer alan Octavia’nın, yeni model yılında üstüne neler eklenebileceği üzerinde uzun bir süredir çalışma yürütüyordu. 2017 Octavia dış tasarımındaki yenilenen görünümü ve gelişmiş teknolojik donanımlarıyla oldukça tatmin edici özelliklere sahip.
      Skoda’nın dış tasarımına baktığımızda belki de tek ve en göze çarpan değişikliğin ön tarafta yer aldığını görüyoruz. Skoda tasarım ekibi ön far takımını iki parçaya ayırarak daha yenilikçi bir görüntü ortaya koymaya çalışmış. Octavia’nın arka kısmında ise çok radikal bir değişim görmek pek mümkün değil. Octavia’nın ışıklandırma kısmında Full LED teknolojisine sahip farlar görev yapıyor. 2017 modellerle birlikte Octavia ailesine 16 ve 18 inç büyüklüğünde yeni tasarıma sahip jant seçenekleride sunulacak
      Sol Makyajlı Kasa - Sağ Eski kasadır.

       


      2017 Skoda Octavia’nın en dikkat çeken yenilikleri teknolojik destek ve multimedya sisteminde yer alıyor. Günümüzde en yüksek donanımda sunulan 6,5 inç büyüklüğündeki renkli dokunmatik multimedya ekran 2017 modellerle birlikte 9,2 inç boyutuna yükseliyor. Multimedya sistemine eklenen WLAN hotspot ve SIM kart desteğide dikkat çeken opsiyonlar arasında. Sürücü asistanı dahilinde sunulan geliştirilmiş park asistanı, kör nokta uyarı sistemi, arka tarafta yer alan kamera, radar ve trafik uyarı sistemi, yaya algılama sistemi gibi özellikler 2017 Octavia’nın zengin donanımları arasında yer alıyor.
      Skoda’nın, 2017 model yılında Octavia’nın kaputunun altında herhangi bir yeniliğe gitmediğini söyleyebiliriz. 2017 Skoda Octavia’nın motor yelpazesi şu anda da olduğu gibi 1.0 litrelik turbobeslemeli ünite ile başlayacak. Dört tekerlekten çekiş altyapısına sahip Octavia modeli yine 1.6 litrelik üniteyle kombin edilmeye devam edilecek. Dinamik şasi kontrolü sağlayan Comfort, Normal ve Sportmodları 2017 Octavia’nın karakteristik özellikleri arasında. Makyajlanan dış tasarımın ve yeni eklenen teknolojik donanımlarıyla 2017 model Skoda Octavia’nın, yıl sonundan itibaren siparişe sunulması bekleniyor.
       
      Skoda Octavia 1.0lt 3 silindir TSI - 1.2lt 4 silindir TSI karşılaştırması.

      Solda Skoda Octavi !.0TSi ortada Skoda Octavia 1.2TSi en sağda ikisi arasındaki fark miktarı
      Beygir gücü ve Tork
      Bize göre 1.0lt motorun %4.5 oranında güç artışından çok %14.3 oranında elde ettiği tork artışı çok daha önemli. Litre başına üretilen torkun %37 oranında artmış olması gerçekten de oldukça etkileyici. Bu tork 1.2lt motorda olduğu gibi 1400 devir/dakikadan itibaren elde edilemiyor ancak 1.0lt motorun toplam 200nm olan torkum 175nm'lik miktarını 1500 devir/dakikadan itibaren elde ediyor olması çok önemli. Dikkat edilirse 1.2lt motor zaten 175nm torka sahip ve 1.0lt motorun 25nm daha fazla torku üst devirlerde araç için adeta yedek bir rezerv olarak duruyor. 
      Burada bir diğer önemli nokta ise maksimum torkun üst devir bandında 1.0lt motorda 1.2lt motora göre 500 devir/dakika daha düşük bir şekilde 3500 devir/dakikada elde ediliyor olması gösterilebilir. Yani adeta rezerv olarak bulunan 25nm daha fazla tork daha da düşük maksimum devirde elde ediliyor ve bu da hem performans hem de yakıt tüketimi üzerinde önemli bir etken. Ayrıca motorun daha sessiz ve titreşimsiz bir şekilde çalışmasında da faydası oluyor.
      Performans
      Beygir gücündeki artışın sınırlı olmasının ve hacimde düşüşün de etkisi ile her iki modelin 0-100km hızlanmalarında ve son hızlarında çok da önemli olmayan yaklaşık %2-%3 oranında bir fark var. Ancak burada esas önemli olan ara hızlanma değerleri. Torktaki önemli artış ve bu artışın daha dar bir tork bandında elde edilebilmesi sayesinde  4. ve 5. vitesteki 80-120km/saat ara hızlanmaları arasında %15 yani 1.5-2 saniye civarında iyileşmeler var ki bu da aracın sürüş keyfini ciddi oranda yükseltiyor demektir. Özellikle sollamalarda ve rampada vites küçültme durumlarında müthiş bir etki hissettirecek olan motordaki bu  farklılık bize göre yakıt tüketimi ile beraber en önemli gelişme olarak öne çıkıyor.
      Tüketim ve Emisyon
      Yüksek ve dar bir batta elde edilen torkun ara hızlanmalara etkisinin yanında tüketime de önemli etkileri bulunuyor. Zaten bu motorun esas tasarım amacı tüketimi düşürebilmek ve özellikle şehir içi yakıt tüketiminde elde edilen 5.4lt100km değeri gerçekten de çok başarılı. Bu değer 1.2lt motora göre %11.5 daha düşük ve genel tüketim değerlerine bakıldığı zaman ise neredeyse 1.6lt turbo-dizel motorların değerlerine de yaklaşılmış gibi görünüyor. Ayrıca emisyon değerleri de %7 oranında azalan motor çevreyi daha az kirletiyor. 
      Kaynak: Log ve SekizSilindir
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Superb'in çizgilerini devam ettiren yeni Skoda Kodiaq kaslı görünümü ve geniş kabini ile başarı arayacak.
      Edinilen bilgilere göre Skoda Kodiaq, 4.7 metre uzunluğa sahip olacak. Geniş aileler için ”pratik ve akıllı SUV” mottosuyla tasarlanan yeni Kodiaq, 7 koltuklu olarak satın alınabilecek. Bu özelliği ile Skoda tarihindeki ilk 7 koltuklu otomobil olan Kodiaq, arka koltukları yatırıldığında ise 2165 litre bagaj hacmi sunacak.
      Skoda Kodiaq, teknolojik olarak da birçok yenilikle gelecek. Yeni bilgi-eğlence sistemi ve kablosuz şarj aparatı Skoda’nın opsiyon listesinde bulunacak.
      Volkswagen Grubu’nun çok şey beklediği yeni Kodiaq, MQB platformunda üretilecek.
      4 silindirli dizel ve benzinli motorlarla gelecek olan yeni Kodiaq, büyük boyutlarına rağmen oldukça ekonomik bir otomobil olacak.
      Skoda Kodiaq, 2.0 litrelik TDI dizel, 2.0 litrelik TSi benzinli ve 1.4 litrelik TSi benzinli motor seçenekleriyle, DSG otomatik şanzıman ve 4x4 sürüş sistemi alternatifleri ile sunulacak.

       Skoda'nın yeni SUV modeli, gün yüzüne çıktı. Alt yapısını paylaştığı Superb ile benzer motor seçeneklerine sahip olan yeni Kodiaq'ta 1.6 litrelik dizel alternaifi sunulmuyor. 1.4 ve 2.0 litrelik TSi benzinli ve 2.0 litrelik TDi dizel motor seçeneklerine sahip olan Kodiaq ülkemizde, 1.6 litrelik dizele sahip Honda CR-V, Nissan X-Trail ve yeni Renault Koleos (yakında sunulacak) gibi modeller ile 1.4 litrelik benzinli motor seçeneği ile mücadele verecek. Manuel - otomatik şanzıman (DSG) yada önden çekiş - dört tekerlekten çekiş (4x4) ve silindir kapatma sistemi (ACT) opsiyonları ile geniş bir yelpazeye sahip olacak Kodiaq'ın 1.4 litrelik TSi motor seçeneği 125 hp ve 150 hp alternatiflerine sahip olacak. 2.0 litrelik benzinli 180 hp güç çıkışına sahip olacak. 2.0 litrelik dizel ise 140 hp veya 190 hp olarak tercih edilebilecek.

       
      Skoda Kodiaq Motor - Şanzıman - Aktarma Seçenekleri
      Skoda Kodiaq 1.4 TSi
      1.4 TSi 125 hp 6 ileri Manuel
      1.4 TSi 150 hp 6 ileri Manuel ACT 4x4
      1.4 TSi 150 hp 6 DSG 4x4
      1.4 TSi 150 hp 6 DSG ACT
      Yani Skoda Kodiaq'ta 150 hp TSi motor, ACT, 4x4 ve DSG birlikteliğini hiçbir seçeneğinde birarada sunmayacak.
       
      Skoda Kodiaq 2.0 TSi
      2.0 TSi 180 hp 7 DSG 4x4
       
      Skoda Kodiaq 2.0 TDSi
      2.0 TDi 140 hp 7 DSG 
      2.0 TDi 140 hp 6 Manuel 4x4
      2.0 TDi 140 hp 7 DSG 4x4
      2.0 TDi 190 hp 7 DSG 4x4




       
      Kaynak: Anonim (Otopark-Ototeknik-Alper Güler)
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Yanarım yanarım da ÖTV zammı öncesi bu aracın fulünü 43.000 TL ye lansman fiyatıyla almadığıma yanarım
       
       
      Skoda, Rapid Spaceback modelinde, Scoutline adını verdiği hafif arazi şartlarına uyumlu özeli bir versiyon sunmaya başlıyor.
       
       

       
       
      Skoda'nın, 2013'ün sonbaharında pazara sunduğu ve şu ana kadar 72.400 adedi 2014'te olmak üzere toplam 105.000 adetlik satış rakamına ulaşan kompakt hacthback modeli Rapid Spaceback, yeni bir donanım seviyesine kavuşuyor.
       
      Modellerinde Scout adlı hafif arazi şartlarına uygun seçenekler sunan Skoda, Rapid Spaceback'te ScoutLine serisi özel bir seçenek sunuyor. Ayırt edici plastik kaplamaları, 16 veya 17 inçlik alaşım jantları ve ek tasarım öğeleri ile standart modellerden farklılaşan Rapid Spaceback ScoutLine, Temmuz ayından itibaren bazı Avrupa ülkelerinde satışa çıkacak.
       
      Aracın kaputunun altında ise markanın güncellenmiş üniteleri yer alacak. GreenLine serisine ait motor seçeneklerinde 90 hp, 110 hp ve 125 hp'lik benzinli üniteler yer alırken, dizel cephesinde 90 hp ve 116 hp'lik motorlar bulunuyor.
       
       
      Benzinli cephesindeki 90 hp ve 110 hp'lik motorlar 1.2 litre, 125 hp'lik motor ise 1.4 litre hacme sahip olacak. Dizellerden 90 hp'lik olanı ise 1.4 litre, 116 hp olanı ise 1.6 litre. Euro6 normlarını karşılayan tüm seçeneklerde start/stop sistemi ve rejeneratif frenleme sisteminin yer alacak.
       
       

       
      Kaynak : OtoTeknikVeri
×
×
  • Yeni Oluştur...