s.taykara

Mazda Lantis 2.0L V6 Hakkında

Arkadaşlar yeni almış olduğum Mazda Lantis 2.0L V6 aracım için kullanma klavuzu arıyorum fakat detaylı bir bilgi bulamadım, Aracıma parça sıkıntısı yaşamadan orta çaplı bir bakım yaptım, motor parçalarının büyük bir kısmı 626 2.0 V6, MX-3 2.0 V6, MX-6 V6 ve Ford Probe ile aynı. En çok zorlayan arka fren disklerinin balatalarını bulmak oldu. 
Sizlerden yardım istediğim nokta ise daha önce karşılaştınız mı bilmiyorum ama aracımın klima kontrol panelini dijitale çevirmek istiyorum, bunun yabancı bir kaç forumda JDM A/C Climate Control Panel ( http://www.bigberts.com/forpublic/Mazdatech/DSC_0496.jpg) kitinin kullanıldığını gördüm ancak konular güncel olmadığı için net bilgiye ulaşamadım. Bu parça ve aracıma montojı hakkında bilgi, fikir, yol gösterecek tecrübeli bir arkadaşımız varsa çok güzel olur, çokta güzel iyi olur tamam mı :)

 

Bu da canavarımız:

23tjjfp.jpg

GökayT bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

merhabalar aracınız hayırlı olsun

öncelikle lantis hayranıyım ve bu motorun videolarını hep izlerdim youtubede çok hoşuma gidiyordu güle güle kullanın 2.0 v6 motorlar ilgimi çekiyor şu an nissan primeram var 2.0 v6 maxima varmış tüh dedim bundan alsaydım :2funny:

aracınızın performansını yakıt bilgilerini hatta birde videosunu istiyorum hayranı olarak :dua:

 

dijital klima ile ilgili değişiklikde baya bir şey değişiyor galiba tam hakim değilim ama şahsi fikrim orjinal kalması tabi dijital olursa daha iyi görünür ^-^

 

aracınızı güle güle kullanın kazasız günlerde

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2.0 V6 Lantis'in Türkiye'de olduğunu bilmiyordum , yurt dışından mı getirdiniz ?

Bu kasalar çok hafif olduğu için 1.8 motor ile zaten çok güzel yürüyorlardı, birde 2.0 V6 ile neler yapabildiğini düşünmek bile heyecan verici. 

 

Jantlar, araba ,renk, motor herşey 10 numara 5 yıldız görünüyor, gerçekten çok güzel kazasız, belasız, güle güle kullanın. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

 bayıldım arabaya. çok iyi performansı vardır..

kazasız belasız.. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Internette eski modeller ile ilgili tüm bilgiler mevcut oluyor aslında. Gördüğüm kadarı ile bu araçlar Mazda 323F diye geçiyor.

Eğer ingilizceniz varsa

 

"Mazda 323F 2.0 V6 manual" olarak ararsanız kullanıcı kılavuzu, servis kılavuzu gibi bir çok bilgiye ulaşabilirsiniz.

 

Bu araç için bakınca iki tip klima görünüyor. biri SEMI AUTO diğeri MECHA diye geçiyor ama MECHA'nın ne anlama geldiğini bulamadım ;

 

http://mazdaepc.com/parts/323F/AEBM03/Y4/6115/1B77132/

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

 Arkadaşlar hepinize iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Aracın performansı gayet iyi durumda ancak biraz bakıma ihtiyacı var, gümrük çıkışlı bir araç ve bir süre yatmaktan metal yorgunluğu oluşmuş, şu an ulaşabildiğim yürüyen parçalarını revize ettim motoru konusunda yeterli bilgi ve yetkin birini bulursam eğer ona da bir el atmayı planlıyorum. Türkiye'de 3 yada 4 tane olduğunu net bir şekilde biliyorum. Birisi de bana kısmet oldu :) Aracın performansı ile ilgili detay verecek olursak 0-100 KM/saat verilerini biliyorsunuzdur 9.4 saniye civarında ve benzinde bu değeri yakalıyorum aşağı yukarı. Ancak 1.8 Lantislerde olduğu gibi 2. viteste 130 KM/saat değerine ulaşmıyorum, 100 KM/s hıza ulaştığımda RedLine'a ulaşmış oluyor aracın devir saati ancak önünüzde bulunan V6 motorun kükreme sesi buna takılmanıza olanak vermiyor :) Yakıt olarak Bodrum-Ankara arası 125 TL'lik LPG ile 650 KM civarında ortalama hız 110-120 KM/saat olarak şekilde yol aldım, şehir içi için denemelere devam ediyorum henüz stabil bir kullanım durumu olmadığı ve arkadaşlarımın bir kere binme isteğinden dolayı net ölçüm oluşmadı ancak 50 TL (LT'si 1,89 TL'den) aldığım yakıt ile 140 KM yol aldım ve hala bitmedi, 10 - 15 KM daha yol aldığım durumda km 'de 30 Krş tüketmiş olacak ki bu da V6 motora sahip bir araç için oldukça iyi bir değer (Nişanlımın 1997 model Opel Corsa B 1.4 Otomatik aracı 35-38 krş civarında yakıyordu). Kazasız belasız hayatına devam etmesi dileğiyle :)

Fotifoti bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arac cok iyi ama yine satılık bi sorunumu var?

alıntı yaparak sorarsanız cevap verecek kişiye bildirim gider. Daha çabuk Yanıt alırsınız
Mehmet Özdemir bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arac cok iyi ama yine satılık bi sorunumu var?

Sayın serhant48, nişanlım ile bir anlaşmazlık durumu oldu, aracı kullanmayı beceremedi, aşırı dikkat çekici oluşu da biraz problem yaşamamıza sebep oldu satma kararı aldım ancak şu an bu sorunları aştığımız için vazgeçtim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Efebey
      Yazan: Efebey
      Rüya garajda yeri hep hazır.
       
       

       
       
      Bundan yaklaşık 20 sene önce Mazda, Miata adında riskli bir model piyasaya sürdü. O günlerde pek popüler olmayan tarzda bir araç üreterek Mazda, roadstar denince akla ilk gelen marka olmayı başardı. 
       
      Miata yıllar boyunca insanların aklında makul fiyatlı, güvenilir ve go-kart benzeri sürüşüyle birlikte eğlenceli bir araba olarak kaldı.
       
      İlk üretilen Miata’nın üstünden yaklaşık çeyrek asır geçti. Geçen yıllar Miata’yı bir efsane yaptı ve bir çok insan, bu efsaneye tutkuyla bağlandı.
       
       Mazda da bu tutkuyu yenilenen Miata’nın reklam filminde işlemiş. Umarız Mazda Miata MX5 efsanesi, yeni modeliyle de devam eder.
       
       
       

       
       
      ---------------------------------------
       
      Kaynak : otopark.com
    • SafakOZKAN
      Yazan: SafakOZKAN
      Merhaba arkadaşlar. Aracım satılıktır ilan linkini tıklayarak görebilirsiniz.

      http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-323-1vv988-model-kazasiz-enjeksiyonlu-2017-ye-kadar-muayene-209816982/detay
    • hkserifoglu
      Yazan: hkserifoglu
      Iyi gunler..
       
      Ilk defa araba alacagim ve mazda rx8 uzerinde bir 5-6 aydir duruyorum kismetse bu yaz sonu almanyadan 2.el bir mazda rx-8 alacagim.. Ama hangi modeller tercih edilmeli tabiki en iyisi en yuksek modelidir ama alcagim araba 4-5 bin euro civari olacak.. kac yilindan sonraki araclara yonlenmem daha dogru olur? birde renesis r3 gibi yazilar goruyorum bazen farki nedir?
       
      cevaplariniz icin simdiden tesekkurler.
    • tilki
      Yazan: tilki
      İyi günler, 92 Model Mazda 323 'ümün bagajı içerden açılabiliyor ama anahtar ile açılamıyor. Sanırım bozuk. Bugün ustama bıraktım... Sanırım değişecek. Düşüncem şu ; Bagaj kilidi değişince doğal olarak, ek olarak onun anahtarı olacak. Bende bulunan açma kapama sustalı anahtarın o anahtar eklenirmi sizce ? Yada bu kumandada boş bir tuş daha var ona basınca bagaj açılması ayarlanırmı ?
    • Fotifoti
      Yazan: Fotifoti
      Bir otomobil ne kadar hafifse, sürüşü de o kadar eğlenceli olur.

      Shigeo Mizuno
      Program Müdürü – Mazda.
      .Kodo tasarım felsefesi ile otomobile yeni bir bakış açısı kazandıran ve ruhunu iade eden Mazda, 2010 yılı ekim ayında duyurduğu konsepti shinari ile açılışı yapmıştı.



      Daha atak, daha hafif, sürüş keyfine odaklı Skyactive teknolojisini barındıran CX-5 2012 , Mazda 2 ise 2014 yılında Japonya'da yılın otomobili seçildiler. Cx-3 ile 2015 ödülünü de aday. Sadece ruhunu harekete geçirmekle kalmayan Mazda, 94 yıllık şirket tarihinde rekor kırarak 1.36 milyar € faaliyet karı elde etti. İçinde bulunduğumuz Avrupa pazarında %28 büyüme elde eden Mazda, sadece Almanya'da %20 büyüyerek 47bin araç sattı.*

      Yönetimini mühendislerin yaptığı tek otomobil firması olan Mazda, dünya devlerine de ilham kaynağı oluyor. Mercedes'in ardından önden çekişli araç üretme sevdasına kapılıp 2 serisi ile hüsrana uğrayan BMW anlaşılan hatasından dönüş yapmış.

      Auto Bild'e açıklamalarda bulunan Finansal İşlemler Yöneticisi Dr. Friedrich Eichiner daha önce 35up mimarisi olarak adlandırılan yeni arkadan itişli CLAR (Cluster Architecture) mimarisinin seri üretime hazır ve gelecek modellerde kullanılacağını bildirdi. Yeni 3,5,6,7 ve x3,x5,x6,x7 modellerinde karşımıza çıkacak CLAR yüksek çekmeli çelik, alimunyum ve karbonfiber karışımı ile daha hafif bir şaşi üretilmesi ile bu şaşinin ortak kullanımına dayanıyor. Bu yönüyle de Mazda'nın gram stratejisi ve skyactive mimarisini çağrıştıran CLAR yeni 5 serisinde 80 kiloluk avantaj sağlayacak.Yıl sonunda x5 ve 3 serisinde göreceğimiz yeni mimari,gelecek sene hibrit 2 serisi ve 7 serisi eDrive'da kullanılacak. **



      Bunlara ek olarak 5 serisinde ilk kez 3 silindirli bir motor kullanılması da gündemde. Giriş seviyesi 518d ‘nin 3 silindirli 150 hp lik bir motorla gelmesi bekleniyor. Beklenilen satışa ulaşamayan 2 serisinin tamamen 4 çeker olarak devam ederek kulvar değiştireceği de bir diğer söylenti. ***


      *http://www.mazda-tr....arllk-bildirdi/

      **http://www.bmwblog.c...future-hybrids/

      ***http://otomobil.habe...ndan-vazgecmedi

      makale yi okumak için buraya tıklayın


Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.