mursel_balci

91 Mazda 626 led gösterge aydınlatması

Son model araçların göstergeleri gibi olmuş, elinize sağlık.

mursel_balci bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ne desek ki :) mükemmel olmuş mürsel kardeş

mursel_balci bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mürsel abi harika olmuş emeğine sağlık  O0

mursel_balci bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ellerine sağlık Mürsel, hem anlatım hem işçilik süper olmuş :)O0 Mehmet'in de dediği gibi son model arabalara taş çıkartır bu göstergeler.

mursel_balci bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Detaylı ve güzel bir çalışma olmuş. Elinize sağlık.

mursel_balci bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ağzım açık izledim şaka gibi. Mükemmel işçilik. Göstergemi ben de sökmüştüm. Üzerindeki boyayı kazımak büyük cesaret. Mükemmel iş çıkarmışsın abi. Paylaşım için teşekkürler. Her an vazgeçebilirim aracımı satmaktan :D

mursel_balci bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi aşağıdaki göstergelerden birine cut-off da koyulabilir. Ne yaptın o işi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

cut off işi yarım kaldı diyelim. yani onun öncelikle devir işini halletmem gerek. daha düşük devirde devreye girmesi lazım. eğer olursa  o şekilde yapacağım. şimdilik kalorifer bölümüyle uğraşıyorum. bitmeye yakın diyelim. bitince cut off olayına el atacağım. ama göstergede yanmasını açıkçası pek istemem yani sürekli yanıp sönen bir ışık rahatsız edebilir. bu arada kalorifer 4. kademede çalışmıyordu daha önce sökmüştüm lehimi kopmuştu lehimlemiştim ama tekrar kopmuştu. şimdi tekrar lehimleyip kontrol ettim. kablo ısındığı için bir süre çalıştıktan sonra yine koptu bende vidalı bir sistemle sorunu kökünden çözdüm.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

cut off işi yarım kaldı diyelim. yani onun öncelikle devir işini halletmem gerek. daha düşük devirde devreye girmesi lazım. eğer olursa  o şekilde yapacağım. şimdilik kalorifer bölümüyle uğraşıyorum. bitmeye yakın diyelim. bitince cut off olayına el atacağım. ama göstergede yanmasını açıkçası pek istemem yani sürekli yanıp sönen bir ışık rahatsız edebilir. bu arada kalorifer 4. kademede çalışmıyordu daha önce sökmüştüm lehimi kopmuştu lehimlemiştim ama tekrar kopmuştu. şimdi tekrar lehimleyip kontrol ettim. kablo ısındığı için bir süre çalıştıktan sonra yine koptu bende vidalı bir sistemle sorunu kökünden çözdüm.

Vidalı yapmanda sıkıntı olabilir ısınıyorsa daha büyük problem çıkarmasın mürsel hocam neden o kadar ısınıyor ona bir bakıp çare bulmak lazım 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kablo çok kalın lehimde ince bir yerden tuttuğu için sıkıntı çıkarıyordu büyük ihtimalle. vidalı sistemi yapınca ısı seviyesi de düştü uzun süre çalıştırıp denedim. bir sıkıntı yok. yanı 4. kademe de en çok akımı çektiği için biraz ısınması bence normal.  kablo buna müsait ama orjinal lehim yeri kopunca sonradan yapılanlar orjinali kadar sağlam olmuyor sanırım. bir de sigorta mevcut eğer kısa devre gibi bir durum olsa sigorta direk atar sanırım.

Oziyal bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kablo çok kalın lehimde ince bir yerden tuttuğu için sıkıntı çıkarıyordu büyük ihtimalle. vidalı sistemi yapınca ısı seviyesi de düştü uzun süre çalıştırıp denedim. bir sıkıntı yok. yanı 4. kademe de en çok akımı çektiği için biraz ısınması bence normal.  kablo buna müsait ama orjinal lehim yeri kopunca sonradan yapılanlar orjinali kadar sağlam olmuyor sanırım. bir de sigorta mevcut eğer kısa devre gibi bir durum olsa sigorta direk atar sanırım.

Evet haklısın sigorta atar yinede arada bir kontrol etmek gerekir sanırım :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Üstadım harika işler çıkarmışşsın, maşallah demeden edemedim :) 

2001 makyajlı kasa var bende ve ben de yaptığınızın daha basit hali bir çalışma düşünüyorum.Merak ettiğim bir konu var: İbreleri çıkaramadım ben. zorlayıp zarar da vermek istemedim. Sökmenin bir püf noktası var mıdır acep? 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Emek hırsızlığı böyle oluyor demekki..Mesaj attım ama daha cevap vermedi..Kilometre bile aynı..Bilmesek bizi de kandıracak.

Adsız.jpg

 

 

bu da link

Oziyal bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Linke ulasamadim alt ortadaki resim benim araca ait

ASUS_T00J cihazımdan gönderildi

Üstadım harika işler çıkarmışşsın, maşallah demeden edemedim  
2001 makyajlı kasa var bende ve ben de yaptığınızın daha basit hali bir çalışma düşünüyorum.Merak ettiğim bir konu var: İbreleri çıkaramadım ben. zorlayıp zarar da vermek istemedim. Sökmenin bir püf noktası var mıdır acep? 

Biraz geç oldu ama çatal veya benzeri birşeyle çıkarabilirsiniz.

ASUS_T00J cihazımdan gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayıp başka hiç birşey değil bu ne yaa

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.