Efebey

Sorento
Yeni Sorento Türkiye’ye Hazır !

Koreli üreticinin popüler modellerinden Sorento, üçüncü nesliyle yollara çıkmaya hazırlanıyor. 
 
q3mg5836.jpg
 
Model İstanbul Autoshow’da sahneye çıkacak. 
Şu an yollarda olan Sorento üzerine inşa edilen bu yepyeni SUV'un tasarımında kalite algısı üst seviyede… 
 
Özellikle artan boyutlar iç mekanda da rahat ve ferah bir ortam vaat ediyor.
 
Tasarımın en dikkat çekici yeniliği "kaplan burnu" ızgara olurken, bu ızgara eski nesildekine göre daha geniş. Şık farlar ve stoplar da yeni Sorento'nun dikkat çekici yanlarından… 
 
Otomobilin hatları artık daha sert ve belirgin... Bu da Sorento'yu daha vurucu ve sportif bir görünüme bürümüş. Selefine göre, daha alçak tavan çizgisi ve daha yüksek bel çizgisi ile dikkat çeken modelin camları da daha dar olarak tasarlanmış.
 
Avrupa pazarında Sorento'nun kaputunun altında üç farklı motor seçeneği sunulacak. 2.4 litrelik 188 HP güç üreten ve 241 Nm torka sahip benzinli motor, Sorento'nun 0'dan 100 km /s hıza 10.4 saniyede ulaşmasını sağlıyor. 
 
Eğer aracı manuel değil de 6 kademeli otomatik şanzımanla tercih ederseniz, aracın 0'dan 100 km/s hıza ulaşması saniyenin 10'da 1'i daha yavaş gerçekleşiyor.
 
Dizel cephesinde ise 2.0 litrelik ve 2.2 litrelik dört silindirli iki motor Sorento'nun kalbini attırıyor. 2.0 litrelik motor 6 kademeli otomatik şanzımanla kombine edilmiş ve 185 HP güç, 402 Nm tork değerine sahip. 
 
Bu versiyona sahip Sorento'nun 0'dan 100 km/s hıza ulaşması 10.4 saniye sürüyor. 2.2 litrelik ve motor gamının en güçlü versiyonu olan dizel motor ise 200 HP güç ve 441 Nm tork üretiyor. Bu aracın 0'dan 100 km/s hıza ulaşması 9.6 saniye…
 
 
9yvc5d2m.jpg
 
 
 
 
İlhan, Burak, Mehmet Özdemir ve 1 diğer kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kira Sorento değilde, Sportege modelinde alternatif motor seçenekleri sunabilmesi gerekiyordu. Kia bir dönem Sorento modeliyle piyasayı alt üst etmişti. O dönemler bilmiyorum Ötv-Mtv bu kadar yüksek değildi sanırım. Hele ki Ötv'nin yükseldiği dönemlerde çok ucuza Sorentolar satmıştı.

 

Sportage modelinde 1,6 dizel motor olmayışı, büyük kayıp. Çok yakın zamanda Sportage reklamları ardı ardına dönüyordu radyoda, gazetelerde, dergilerde. 62 bin liradan başlayan fiyatlarlaydı sanırım..Şimdileri yükseldi bildiğim kadarıyla. Benzinli modelini satamayınca, mecburen fiyatları dip yapmışlardı.

 

Kia'nın bir diğer eksiği ise "C" segmentinde Sedan otomobillerinin olmayışı. Bu fuarda olabilir diye düşünürken, yine böyle bir model yokmuş.

 

Sorento'nun kesimi belli. Ama ilk zamanlar sattığı gibi satabilir mi..Bence ihtimal bile yok.

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kia Autoshow'larda genelde araçlardan ziyade getirttiği ünlülerle adından söz ettiriyor :)

kindness ve Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İlave olarak Sportage modelinde 4x4 seçeneğide yok. 

 

Yeni Sorento oldukça yakışıklı görünüyor. Fuarda bir inceleyeyim bakayım. :)

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi 4x4 e takılmayın ya,   extra 100kg ağırlık,  tüketim artışı , komplike yapı, şanzıman modifikasyonu,   getiriyor.

 

karoser yapısı, lastikkleri, yaklaşma uzaklaşma açıları da  araziye uygun değil, 

 

150 hp bi araç için  getirdiği götürdüğü kadar yok .   

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi 4x4 e takılmayın ya,   extra 100kg ağırlık,  tüketim artışı , komplike yapı, şanzıman modifikasyonu,   getiriyor.

 

karoser yapısı, lastikkleri, yaklaşma uzaklaşma açıları da  araziye uygun değil, 

 

150 hp bi araç için  getirdiği götürdüğü kadar yok .   

 

Bu tip yerden yüksek, Crossover diye adlandırılan otomobillerde bence 4x4 seçeneği olmalı. 4x4 özelliğini sadece arazi olarak düşünmüyorum. Aksine sürüş güvenliği ve karakteri olarak düşünüyorum. Bu tip yerden yüksek bir otomobilin, klasik önden çekişli olması ne derece sağlıklı. Kaldı ki bu işin birde maliyeti var. Sırf yerden yüksek olup, jeep  görüntüsüne sahip olmasından dolayı 10-15 bin lira daha fazla para veriliyor. Günümüzde bu otomobilleri genişleyen aileler, iç ve bagaj hacminden ötürü seçiyor. Benim bu tip bir ihtiyacım olsa, gider Mpv sınıfı otomobil alırım. 10-15 liramda cebimde kalır. 

 

Benim şahsi fikrim Crossover olunca 4x4 olmalı. Hele ki 2.2 Dizel Cx-5 kullandıktan sonra bu fikrim dahada sabitleşti. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

frene basarken tüm arabalar 4x4,

hızlı girilen sert bir virajda da gaza basmadığınız için şartlar yine eşit,  viraj çıkışında da,  zaten 100-150 hp araba, 1.5 ton,  225 -18" lastik, patinaja düşmeyecektir, düşse bile esp asr son noktaya gelmiş durumda , 

bu arabalara çok bi faydası yok yani.  

 

250hp olsa,  yağmurda karda, buzda, yerimden ok gibi fırlamak istiyorum dersen,  o zaman 4x4.

 

ama konu güvenlik ise dururken hepsi 4x4 unutmayın

Fotifoti bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çoğu araç 40km altı hızlarda 4x4 çalıştırıyor diye biliyorum. Son gelenlerde akıllı çekiş vb. durumlara girmiş olabilirler bilemem.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fuarda gördük :) oculus vr bağlamışlardı araca. Ön far cx5'e benziyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İlave olarak Sportage modelinde 4x4 seçeneğide yok.

Yeni Sorento oldukça yakışıklı görünüyor. Fuarda bir inceleyeyim bakayım. :)

2.0 dizelleri 4x4 abi. Sürekli 4 çeker dışında kar çamur ve araziye girmediğin sürece 4 çekerin farkı pek belli olmuyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2.0 dizelleri 4x4 abi. Sürekli 4 çeker dışında kar çamur ve araziye girmediğin sürece 4 çekerin farkı pek belli olmuyor.

 

Doğru onu biliyorum. Lakin ben düşük hacimli motorda, dizel ve otomatik motor seçeneği yok demek istemiştim. Yoksa Kia yılda kaç tane satıyordur ki 2.0 Dizel Sportage...Kesin CX-5 ten fazla satıyordur da.. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Onu bilemedin iste 2.0 ve üzeri motorda cx-5 %37 Payı vardı yanlış hatırlamıyorsam :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Efebey
      Yazan: Efebey
      Yeni Rio’nun platformundan yükselecek olan kompakt crossover, Mazda CX-3’ün en ciddi rakiplerinden biri olmaya hazırlanıyor.


      Son yıllarda en hızlı gelişen kompakt crossover sınıfı Mazda CX-3, Jeep Renegade, Honda HR-V ve son olarak Türkiye’de üretilecek olan Toyota C-HR’nin katılmasıyla rekabetin çok sıkı yaşandığı bir segment olacağa benziyor. Bu pastadan payını almak isteyen KIA’da yeni Rio platformundan yükselecek olan kompakt crossover’ı ile iddialı olmayı hedefliyor.
      Güney Koreli markanın 2013 Cenevre Otomobil Fuarı’nda tanıttı The Provo Concept ile benzer tasarıma sahip olmasını planladığı yeni CUV’unun ismini henüz açıklamadı.
      Gelen bilgilere göre KIA’nın yeni CUV’u 2017 yılının üçüncü çeyreğinde pazara sunulmuş olacak.


    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Şimdi bu araç da CX-3 ten çok satarsa artık diyecek bir kelimem kalmaz bu millete. Aracın şekli hoşuna giden var mı ?
       
      Kia, 1.6 litrelik dizel motor ve 7 kademeli çift kavramalı şanzıman olan 7 DCT'ye sahip Soul modelini, 82.900 TL fiyatla ülkemizde satışa sunuyor.
       

       
      Kia'nın ilk olarak 6 kademeli tam otomatik şanzıman ile kombine edilen 1.6 litrelik dizel motorla ülkemizde satışa sunuduğu yeni Soul modeline bir yeni seçenek daha ekliyor. Markanın yeni geliştirdiği 7 DCT adlı 7 kademeli çift kavramalı şanzıman, güncellenen 1.6 litrelik dizel motor ile birlikte Soul'da yer almaya başlıyor. 
       
      Her iki seçeneği de sadece Premium donanım seviyesi ile sunan Kia, 6 ileri otomatik Soul modelini 78.900 TL fiyatla satarken, 7 DCT şanzımana sahip versiyon için 4.000 TL daha yüksek bir bedel olan 82.900 TL'yi belirlemiş. 
       
       
      6 kademeli tam otomatik şanzımana sahip Kia Soul'da görev yapan 1.6 litrelik dizel motor 4.000 devirde 128 hp güç ve 1.900 ile 2.750 devir aralığında 260 Nm tork üretirken, 7 DCT vitesli Soul'da 1.6 litrelik dizel ünite 4.000 devirde 136 hp güç ve 1.750 ile 2.500 devir aralığında 300 Nm tork üretir hale getirilmiş.
       
      Güç ve tork değerlerindeki artış ile birlikte 7 DCT şanzıman, aracın son hızının 5 km/s iyileşerek 182 km/s'ye çıkmasını, 0'dan 100 km/s hıza ivmelenme süresinin ise 1,1 saniye azalarak 11,1 saniyeye gerilemesini sağlamış.
       
      Bir diğer önemli gelişim ise aracın yakıt tüketimi değerlerinde yaşanmış. Aracın yakıt tüketimi şehir içinde, 1.5 litre azalışla 7.5 litreden 6.0 litreye, şehir dışında 0.5 litre azalışla, 5.2 litreden 4.7 litreye ve ortalamada 0.8 litre azalarak 6 litreden, 5.2 litreye düşmüş. Kia Soul'un emisyon değeri de 6 kademeli otomatik versiyonda 158 gr/km iken 7 DCT versiyonda 135 gr/km. 
       

       

       
       

       
      Kaynak : Habersefi.com
    • EgeG
      Yazan: EgeG
      Uzun süredir satışta olan Kia Sportage'ın yeni kasası herkes tarafından merakla bekleniyordu. Özellikle Hyundai ix35'in tekrardan Hyundai Tucson olarak satılacak olması ve yeni Tucson'un çok beğenilmesi Sportage'a olan beklentileri bir hayli yükseltti.
       
      Uzun bekleyiş nihayet sonlanmaya başladı. Geçtiğimiz günlerde Kia Sportage'ın yenilenen modeli kamuflajlarıyla yollarda yakalandı.
       

       
       

       

       
       
       

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Kia'dan beklenen düşük hacimli dizel motor seçeneği yine yok. İlerleyen aşama ne gösterir bilinmez ama. Şu motor seçeneği ile pazarda işi zor.
      Yeni kasa 2016 Kia Sportage yeni 1.6 Litre T-GDI ve güçlendirilmiş 2.0 itre CRDi dizel motorları ile ve DCT şanzıman opsiyonu ile öne çıkacak.

      2016 Kia Sportage'ı geliştirirken mühendisler için en önemli iki mesele araçla birlikte sunulacak çeşitli motor ve şanzıman seçeneklerinin verimlilik ve sürüş performansı hedeflerini yakalamasıydı. Serideki her motor en son Euro 6 emisyon standartlarıyla uyumlu ve daha temiz egzoz emisyonlarına sahip. Üstelik de bu çevre dostu özellikler yol performansından ödün vererek değil, performansı geliştirerek elde edildi. Piyasadaki modelde de olduğu gibi, yeni Sportage müşterilerine (perakende ya da filo fark etmeksizin) geniş benzinli ve dizel motor seçenekleri sunuyor. Dördüncü nesil model şu anki otomobilde bulunan motorların çoğunu devam ettiriyor, bunun yanı sıra yakıt verimliliğini yükselten, gürültü – titreşim – sertlik değerlerini düşüren ve güç aktarımını arttıran pek çok geliştirmeden faydalanıyor. Yeni 1.6 litre T-GDI (turbo, benzinli, direkt enjeksiyon) da Sportage modelinde özellikle GT Line müşterileri için ilk kez yer alıyor. Motor dinamik performans ile yüksek yakıt ekonomisini birleştiriyor ve sportif bir sürüş deneyimi isteyen sürücüleri tatmin ediyor.
       
      Benzinli motorlar serisi 1.6 litre GDI (benzinli direkt enjeksiyon) motor ve markanın en yeni 1.6 litre T-GDI motorundan oluşuyor.
       
      GDI motor 132 hp güç çıkışına ve 161 Nm tork değerine sahip ve üçüncü nesil Sportage'dan devralınmış. Son modeldeki pek çok geliştirme ile -iyileştirilmiş aerodinamik verimlilik gibi- ve Kia'nın ISG sistemine geçilmesiyle, motor daha düşük emisyonlar ve yakıt tüketimi vaad ediyor.
       
      'Gamma' 1.6 litre T-GDI motor, Kia cee'd GT ve pro_cee'd GT modellerinde de kullanılan motorun geliştirilmiş hali. Bu motor daha yüksek ve daha duyusal bir motor performansı isteyen sürücülere hitap ediyor. Özellikle Sportage GT Line'da bulunan 1.6 litre T-GDI motor daha hızlı gaz yanıtı, daha fazla yakıt tasarrufu ve motor torkuna daha kolay erişim gibi açılardan kapsamlı güncellemeden geçmiş. 177 hp güç çıkışına sahip (1500 – 4500 rpm aralığında 265 Nm tork) T-GDI motor elektronik tahliye kapağı kumandalı yeni bir turboşarj ile geliyor ve bu sayede daha hızlı motor yanıtı ve yüksek hızlarda daha iyi yakıt tasarrufu sağlıyor.
       
      Verimliliği daha da arttırmak için 1.6 litre T-GDI motorda yüksek enerjili ateşleme bobini, yüksek devirli hava giriş portları, düşük sürtünmeli eksantrik kayışı bulunuyor. Cee'd GT'de 9.5:0 olan sıkıştırma oranı ise yeni Sportage'da 10.0:0 oranına yükseltilmiş.
       
      Dizel motorlar Avrupa'da satılan Sportage modellerinde aslan payını alıyorlar. Yeni model, üçüncü nesilde de bulunan 115 hp 1.7 litre CRDi motor seçeneğini sunmaya devam edecek. Yakıt ekonomisi, gürültü – titreşim - sertlik seviyeleri ve performans anlamında çok başarılı güncellenmiş 2.0 litre 'R' motor seçeneği de yeni modelde yer alıyor.
       
      2.0 litre turbodizel iki güç çıkışı seçeneği ile geliyor; 136 hp / 373 Nm tork ve 184 hp / 400 Nm. Her iki seçenekte de motor bloku 5 kg ağırlığında ve güncel batarya yönetim sistemine, yağ basıncını gerçek zamanlı şekilde tespit edip ayarlayan akıllı yağ pompasına ve yeni bir yağ filtresi modülüne sahip.
       
      2.0 litre 'R' motor Nox emisyonlarını azaltıyor ve katı emisyon standartlarına uyum sağlıyor. Düşük sıkıştırma oranı, yeni egzoz gazı devirdaim soğutucu sistemi ve yeni Nox tutucu da emisyonların düşürülmesine yardımcı etkenler.
       
      Motorda yer alan düşük ataletli bir türbin tekerleği ve elektronik olarak kontrol edilen tahliye kapağı kumandası daha verimli turboşarj sağlıyor. Daha güçlü valf yayları ve yüksek basınçlı 2000 bar yakıt pompası enjeksiyonu motor silindirlerinde daha yakın yanma kontrolüne olanak sağlıyor.
       
      Yeni bir ısıya dayanıklı motor blok kapağı, entegre akustik kalkanlı yeni bir ekzantrik kayışı, ses emici dizel partikül filtresi kapağı ve yeni ara soğutucu borusu akustik kalkanı ile, gürültü – titreşim – sertlik seviyeleri 2.0 litre dizel için ciddi derecede geliştirilmiş. Mekanik sürtünme de azaltılırken, yeni nano elmas piston kaplaması ile motor gürültüsü azaltılarak verimlilik arttırılmış.
       
      Standart Sportage ve GT Line versiyonunda 2.0 litre 'R' dizel motorun hem yüksek hem de düşük güçlü versiyonları mevcut.
       
      Sportage için yeni yedi kademe DCT
      Yeni Sportage markanın yeni yedi kademe çift debriyajlı vitesi (DCT) ile birlikte geliyor. Makyajlı Kia cee'd modelinde de bulunan bu vites özellikle yeni 177 hp 1.6 litre T-GDI motor ile birlikte kullanılıyor. Kia'nın yeni DCT vitesi turboşarjlı motorun yüksek tork çıkışlarını yönetebiliyor ve daha sportif bir sürüş deneyimi sunuyor.
       
      DCT vites firma bünyesinde geliştirildi ve düşük yakıt tüketimi, manuel modda sportif sürüş hissi, otomatik modda konfor ve yumuşaklık için tasarlandı.
       
      Yeni DCT'yi seçen sürücüler daha hızlı vites geçişlerinden faydalanacaklar, aynı zamanda yakıt tasarrufunu ve emisyonda azalmayı fark edecekler. 1.6 litre T-GDI motor ile birlikte kullanıldığında yeni DCT manuel viteslere benzer CO2 emisyonu veriyor. Bu motor için onay bekleyen manuel vites seçeneği de mevcut.
       
      Diğer Sportage serisi 6 kademe manuel ve otomatik viteslerle sunulmaya devam edilecek.
      Yeni 2016 Kia Sportage Motor Seçenekleri
       
      Benzinliler 1.6-litre / 177 hp T-GDI ‘Gamma’ Tip Sıralı dört silindirli, turbo Kapasite 1.6-litre, 1,591 cc Çap ve Strok 77.0 x 85.4 mm Sıkıştırma Oranı 10.0:1 Maksimum Güç 177 hp (130 kW) @ 5,500 rpm Maksimum Tork 265 Nm (195 lb ft) @ 1,500-4,500 rpm Valf 16 (silindir başına 4 adet) Yakıt Sistemi Direkt Enjeksiyon Emisyon Sınıfı Euro 6b     1.6-litre / 132 hp GDI ‘Gamma’ Tip Sıralı dört silindirli, doğal emişli atmosferik Kapasite 1.6-litres, 1,591 cc Çap ve Strok 77.0 x 85.4 mm Sıkıştırma Oranı 11.0:1 Maksimum Güç 132 hp (97 kW) @ 6,300 rpm Maksimum Tork 161 Nm (119 lb ft) @ 4,850 rpm Valf 16 (silindir başına 4 adet) Yakıt Sistemi Direkt Enjeksiyon Emisyon Sınıfı Euro 6b     Dizeller 1.7-litre / 115 ps CRDi ‘U2’ Tip DOHC, Sıralı dört silindirli, turbo Kapasite 1.7-litre, 1,685 cc Çap ve Strok 77.2 x 90.0 mm Sıkıştırma Oranı 15.7:1 Maksimum Güç 115 hp (85 kW) @ 4,000 rpm Maksimum Tork 280 Nm (207 lb ft) @ 1,250-2,750 rpm Valf 16 (silindir başına 4 adet) Yakıt Sistemi Common-rail direkt enjeksiyon Emisyon Sınıfı Euro 6b     2.0-litre / 136 hp CRDi ‘R’ (low) Tip Sıralı dört silindirli, turbo Kapasite 2.0-litre, 1,995 cc Çap ve Strok 84.0 x 90.0 mm Sıkıştırma Oranı 16.0:1 Maksimum Güç 136 hp (100 kW) @ 4,000 rpm Maksimum Tork 373 Nm (275 lb ft) @ 1,500-2,500 rpm Valf 16 (silindir başına 4 adet) Yakıt Sistemi Common-rail direkt enjeksiyon Emisyon Sınıfı Euro 6b     2.0-litre / 185 ps CRDi ‘R’ (high) Tip Sıralı dört silindirli, turbo Kapasite 2.0-litre, 1,995 cc Çap ve Strok 84.0 x 90.0 mm Sıkıştırma Oranı 16.0:1 Maksimum Güç 185 hp (136 kW) @ 4,000 rpm Maksimum Tork 400 Nm (295 lb ft) @ 1,750-2,750 rpm Valf 16 (silindir başına 4 adet) Yakıt Sistemi Common-rail direkt enjeksiyon Emisyon Sınıfı Euro 6b  
      Yeni 2016 Kia Sportage Şanzıman Seçenekleri
        1.6 T-GDI 1.6 GDI 1.7 CRDi 2.0 R Manuel 6-ileri 6-ileri 6-ileri 6-ileri Otomatik 7DCT --- --- 6-ileri  
      Yeni 2016 Kia Sportage Çekiş Sistemi Seçenekleri
        1.6 T-GDI 1.6 GDI 1.7 CRDi 2.0 R Manuel FWD / AWD FWD FWD FWD / AWD Otomatik AWD --- --- AWD  

       

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Kia'nın kompakt sedan modeli Cerato, iki farklı motor seçeneği ile yeniden Türkiye'de, Yeni Cerato fiyatı ülkemizde 64.900 TL'den başlıyor.
      Kia'nın yaklaşık 4 yıldır "C" segmentinde sedan otomobili yoktu. Cerato'nun en son üretim yılı 2012 model idi ülkemizde. Her ne kadar "C" segmentinde Ceed Hb modeli ile güzel satışlar yakalasa da. Bizim toplumumuz Sedancıdır arkadaş.  Bu anlamda bence geç kalınmış bir hamle yaptı Kia. Dizel + otomatik vites seçeneğinin oluşu bir avantaj Kia için. Aynı motoru ve şanzımanı ileriki günlerde suv Sportage modeline koyar mı ? Bunu zaman gösterecek.
      Ve karşınızda yeni Kia Cerato.. 

      2004 ile 2012 yılları arasında iki farklı jenerasyon ile ülkemizde satılan Kia Cerato, yeniden Türkiye yollarına çıkıyor. Kardeş firma Hyundai'nin Elantra modeli ile büyük oranda ortak parça kullanımı ile geliştirilen Kia Cerato, Avrupa pazarında yer almamasına rağmen anavatanı Güney Kore'de satışta idi. Kia Türkiye'de aldığı sessiz bir karar ile Cerato'yu ülkemizde tekrar pazara sundu. Bu sefer 1.6 litrelik dizel motor ve otomatik şanzıman birlikteliğini de arkasına alan Cerato, markanın SUV pazarındaki başarısını kompakt sedan segmentine de taşıma görevini üstleniyor. Kia Cerato, 4.560 mm uzunluk, 1.780 mm genişlik ve 1.455 mm yükseklik değerleri ile kardeşi Elantra'nın yanında bir çok kompakt sedan ile benzer boyutlara sahip. 2.7 metrelik aks açıklığına sahip olan Cerato 482 litrelik bir bagaj hacmini kullanıılarına sunuyor.

      Yeni Cerato ülkemizde tamamı 1.6 litre hacme sahip benzinli ve dizel motorlar ile sunuluyor. Benzinli seçenek hem manuel hem de otomatik şanzıman ile sunulurken, dizelde sadece 7 DCT adlı çift kavvramalı otomatik şanzıman seçeneği bulunuyor. Benzinliler sadece Comfort donanım paketi ile sunulurken, dizel de Comfort'un yanında üst seviye olan Concept Plus'da alınabiliyor. Yeni Cerato fiyatı 64.900 TL'den başlıyor, en üst seviyede 83.900 TL'ye kadar çıkıyor.
      Yeni Kia Cerato Fiyat Listesi
      Model Şanzıman Motor Hacmi Yakıt Tipi Motor Gücü Satış fiyatı Yeni Cerato Comfort Manuel 1.6L Benzin 130 PS 64,900 TL Yeni Cerato Comfort Otomatik 1.6L Benzin 130 PS 69,900 TL Yeni Cerato Comfort DCT 1.6L Dizel 136 PS 78,900 TL Yeni Cerato Concept Plus DCT 1.6L Dizel 136 PS 83,900 TL  
      2016 Kia Cerato Teknik Özellikleri





      Kaynak: Kia / Ototeknikveri


Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.