Efebey

Yeni SuperB'e ilgi büyük !

Bu konuda 27 ileti var
Gerek markanın tarihinde gerekse de sınıfında yepyeni bir dönemin başlangıcını temsil eden Yeni Superb, bugüne kadar geliştirilen en iyi Skoda modeli olarak iddiasını İstanbul Autoshow da gösterdi.
 
 
bdjg2g8p.jpg
 
Türkiyede ilk kez İstanbul Autoshow 2015 fuarında ziyaretçilerle buluşan Skoda‘nın “amiral gemisi” Superb, markanın mükemmeliyetçilik anlayışının yeni simgesi olarak büyük bir beğeni topladı.
 
Yüce Auto Skoda Genel Müdürü Tolga Senyücel, fuarda yaptığı açıklamada “Skoda’nın 2012’den bu yana her 6 ayda bir yeni veya yenilenmiş model çıkarma sözünü tutarak değişim sürecini kesintiye uğratmadığını“ belirterek “Bu sayede Skoda markasının Türkiye’de satılan model yelpazesinin neredeyse tamamı yenilendi. 
 
Bunun ödülünü ise markamıza sürekli artan ilgiyle ve satışlarımızla alıyoruz. Yenilenmenin en büyük adımı olarak her açıdan fark yaratacak Superb ve dinamik tasarımlı Fabia öne çıkan modellerimiz. 
 
2015 hedeflerimizi onlarla birlikte 16 bin 500 adede ve hatta daha yukarıya çekebiliriz. Kısa bir süre önce satışına başlanan yeni nesil Fabia ve Ağustos’ta Türkiye yollarına çıkacak Superb markamıza dinamizm katarak yeni müşterilerle de tanışmamıza vesile olacak“ dedi.
 
Ağustos ayından itibaren Türkiye yollarına çıkmaya başlayacak üçüncü nesil Skoda Superb, markanın değişen yüzünün en önemli göstergelerinden biri olarak kabul ediliyor. 
 
Skoda mühendislerinin büyük titizlikle geliştirdiği yeni Superb, mükemmel tasarımı, ince detayları, rakipsiz iç mekan genişliği ve teknolojik donanımlarıyla sınıfında yeni bir çığır açmaya ve daha üst basamakları tırmanmaya hazırlanıyor.
 
Lüks ve Ferah İç Mekan
 
Yeni Superb, modelin geçmiş nesillerine de damgasını vuran “genişlik“ kavramını bir üst noktaya taşıyarak, adeta “kendi sınıfını“ yaratacak. 4861 mm (+28 mm) uzunluğa, 2841 mm (+80 mm) dingil mesafesine sahip Superb’in yüksekliği de, eskisine göre 6 mm artışla 1468 mm’ye çıkarıldı. Yeni Superb, 1864 mm (+47 mm) ile aynı zamanda sınıfının “en geniş” otomobili oldu.
 
980 mm baş ve 157 mm arka diz mesafesine sahip Superb sedan, önde ve arkada oturanlar için ferah bir iç mekan sunarken, 584 litrelik bagaj hacmiyle de rakipsizliğini sürdürüyor.
 
Yeni nesil Superb Türkiye’de ağırlıklı olarak 1.4 lt TSI (125 ve 150 PS) benzinlinin yanı sıra 1.6 lt (120 PS) dizel motor seçenekleriyle satılacak.
 
 Daha fazla güç ve performans isteyen müşteriler için 2.0 lt TDI (190 PS) dizel motor hem önden çekişli hem de 4×4 çekiş seçenekleriyle öne çıkıyor.  
 
DSG çift kavramalı otomatik vites kutusu seçeneğinin de yanında, tüm motorlarda Start-Stop ve enerji geri kazanımı sistemleri de yer alacak. 
 
Yeni Superb, motor seçeneklerine bağlı olarak önceki nesline göre yüzde 30’lara varan oranlarda daha az yakıt tüketiyor.
 
YBOq2k.jpg
 
 
YBO406.jpg
 
KAYNAK : otopark.com
Mehmet Özdemir, İlhan ve M.E.G bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

D sınıfında sevdiğim araçlardan biri. Çok da prim yaptı ve fiyatını kısa sürede artırdı. Çok güzel satış politikasıyla piyasada kendini tutturdu. Tebrikler Skoda ve Doğuş :)

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İçi de hangar gibi maşallah. Bu 150 PS olan 1.4 litrede twin turbo mu kullanılıyor?

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eski 160 lıklarda twin turbo vardı, 140 lıklarda yoktu. Yeni 150 bg likler 140 lığın geliştirilmiş olanı olduğundan twin turbo değildir gibi :)

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tasarım olarak makyajlı Mazda 6 nın yanından bile geçemez ama kalitesini konforunu performansını bilemem. Ayrıca adamlar 1.4 bile getiriyor mazda bu kafayla bu ülkede araba satamaz sadece tek motor tek model olurmu ya :(

mucar ve M.E.G bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Skoda Superb 1,4 LT Otomatik Ve Manuel Teknik özellikler

 

1.4 TSİ 150 BG ACT
Motor: 1.4 TSİ 150 beygir 250 nm tork (turbo benzinli)
Şanzıman: 6 ileri manuel
Performans: 0-100 km/s: 8.6 saniye – Maksimum hız: 220 km/s
Yakıt Tüketimi: Ortalama / Co2: 4.8 lt / 112 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4861 mm / 1468 mm / 1864 mm
Bagaj Hacmi: 625 lt
Boş Ağırlık: 1395 kg

 

1.4 TSİ 150 BG ACT
Motor: 1.4 TSİ 150 beygir 250 nm tork (turbo benzinli)
Şanzıman: DSG
Performans: 0-100 km/s: 9.0 saniye – Maksimum hız: 220 km/s
Yakıt Tüketimi: Ortalama / Co2: 4.9 lt / 114 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4861 mm / 1468 mm / 1864 mm
Bagaj Hacmi: 625 lt
Boş Ağırlık: 1425 kg

Mehmet Özdemir, Burak ve M.E.G bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ortalama 4.9 litre mi? Dizeli ne kadar ?

Dizeli de ortalama 3.8 litre :) Fiyatları belli mi acaba? 1.4 Tsi 150 bg ACT nin 4x4 ü de varmış.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ortalama 4.9 litre mi? Dizeli ne kadar ?

Dizeli de ortalama 3.8 litre :) Fiyatları belli mi acaba? 1.4 Tsi 150 bg ACT nin 4x4 ü de varmış.

 

Kafa yor bakalım iyice Mustafa :)

erencifci ve M.E.G bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

80 bin tl civarı olursa 1.4 tsi 4x4 neden olmasın, gider yazılırım sıraya :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

80 bin tl civarı olursa 1.4 tsi 4x4 neden olmasın, gider yazılırım sıraya :)

 

Dizel değil ama..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Skoda nın resmi sitesindeki dizel motorlu araçların fiatları şöyle ;

 

 

 

iy6vxd3p.jpg

Mehmet Özdemir bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dizel değil ama..

Biliyorum abi :) Şuan passat 1.4 tsi kullanıyoruz 6.5 litre ortalaması var. 4x4 80 bine versinler elegance donanımını hemen alırım. O fiyatlara araç yok :)

Gönül tabiki mazdadan yana ama 130 bin tl paramız yok :)

Skoda nın resmi sitesindeki dizel motorlu araçların fiatları şöyle ;

iy6vxd3p.jpg

Bunlar eski kasanın fiyatları abi. Yeni kasa 120 bg.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yuce oto geçen haftalarda açıklama yapmıştı ilk olarak 1.4 tsi ve 1.6 dizel gelecek hatırladığım kadarınca 75-95 aralığı vermişti

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fiyatları makul olduğundan ilgi görüyor yoksa araç rakiplerinin gerisinde bence. Sadece hacimle bu iş olmaz. Dış tasarım vasat hele ki Mondeo-Mazda6-Insignia ortadayken :( İç tasarım da beş para etmez. Rakiplerinin tasarım ve ergonomisine yaklaşamaz bence. Tek cazip yönü 1.6dizel otm seçenek olması. Ben şahsen bu arabaya para vermem.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence adamları tebrik etmek gerekir adamlar yıllardır pazarda yet tutabilmek için çok özverili çalıştılar kalite donanım olarak bence çok iyi Skoda tek sıkıntısı marka algısıydı ve onunda 2 3 yıldır kırdı sürekli satışlarını arttırmakta. Bence mazdanın ders alması gereken bir pazarlama stratejisi var skodanım doğru konuşmak gerekirse

İngiltere fiyatı 18 bin sterlin civarı Türkiye 65-100 aralığı şeklinde açıklanmıştı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu tasarımın kötü olduğu gerçeğini değiştirmez ;)

 

Not: Mimar olduğumdan kaynaklı araç alırken 1. bakacağım şey tasarım. Diğer herşey 2. plandadır. Muhalefet etme niyetinde değilim :D

Gökhan bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kesinlikle son derece kötü bir tasarımı var. Skoda üstelik prestiji  kötü bir marka. Bunca seçenek varken düşüneceğimi hiç sanmıyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Superb de 105 beygir motor ? Mazda CX-3 ve sonrasında Mazda3'te kullanılması muhtemel olan dizel motora laf eden olursa yukarıdaki resmi göstereceğim. O araç o motorlar yerinden kalkar mı ? Kalkarsas uzun yolda gider mi ?

 

Öyle bile olsa ancak ayağını yerden keser gibi geliyor bana..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Skoda insignia Passat bunlarda bir sürü motor seçeneği varken mazda 6 da neden olmuyor anlamıyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Skoda insignia Passat bunlarda bir sürü motor seçeneği varken mazda 6 da neden olmuyor anlamıyorum

Aslında mazda'nın da sürüyle motor seçeneği var ama buraya gelmiyor, çok ilginç bir pazarlama algıları var.

Es geçilmez ama hadi motor seçeneğini geçtim de mazda 3 nasıl sunroofsuz gelir çözemiyorum. Neredeyse clio symbollere panaromik tavan gelecek bizim mazda sunroof bile sunmuyor... :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.