Efebey

4×4 Honda CR-V Satışta !

Bu konuda 23 ileti var

da8zlnbj.jpg

 

 

Makyaj operasyonuyla birlikte Honda CR-V, küçük hacimli dizel motorda otomatik vites sunmaya başlamıştı.
 
Şimdiyse bu versiyon, dört tekerlekten çekiş sistemiyle Türkiye’de satışa çıktı.
 
Makyajla birlikte CR-V’nin farları, radyatör ızgarası ve jant seçenekleri yenilenmişti. İç mekandaysa yeni multi medya sistemi ön plana çıkıyor. Bunun dışında artık 1,6 litrelik turbo beslemeli dizel motor, güçlü versiyonuyla birlikte otomatik şanzımanla yollara çıkacak.
 
1,6 litrelik dizel motor, 120 HP’lik kardeşinden farklı olarak çift turboyla besleniyor ve 160 HP güç ile 350 Nm tork üretiyor. 9 ileri otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle birlikte SUV, 0’dan 100 km/s hıza 10 saniyede ulaşıyor. 
Ortalama tüketim 100 kmde 5,1 litre olarak veriliyor.
 
Manuel versiyondan yaklaşık 16 bin lira daha pahalı olan dizel motorlu, otomatik şanzımanlı, dört tekerlekten çekişli CR-V’nin fiyatı 125.990 TL olarak açıklanıyor.
 
-------------------------------------------------------------------------
 
Kaynak : otopark.com
M.E.G bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

160 HP - 350 nm tork ile 0 - 100 kilometreye 10 saniyede ulaşması biraz garip değil mi?

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

160 HP - 350 nm tork ile 0 - 100 kilometreye 10 saniyede ulaşması biraz garip değil mi?

 

Aracın ağırlığına bakmak lazım.

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

125 bin TL otomatik dizel için başlangıç fiyatıymış. Donanımlara göre fiyat listesi şu linkte görülebilir. Fiyatlar gerçekten uçmuş.

 

Bu arada dizel otomatikte ağırlık 1728 kilogrammış.

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

125 bin TL otomatik dizel için başlangıç fiyatıymış. Donanımlara göre fiyat listesi şu linkte görülebilir. Fiyatlar gerçekten uçmuş.

 

Bu arada dizel otomatikte ağırlık 1728 kilogrammış.

 

1.6 Dizelden 160 Hp güç, bravo Honda'ya demek yakışır bana.

 

1728 kg'luk aracın o sürede hıza ulaşması bu durumda normal. Hatta iyi bile diyebiliriz.

 

Bu arada  4x4 özelliği sadece otomatik şanzımanlı modellerinde varmış.

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

1728 kg ! yunus, ben ve Gokhan abi dahil mi 4x4 araç yapıyorlar ama 4-4 yapan yok. Hr-v iç mekan olarak çok kötüydü, bu da ağırlıktan kaybetmiş. Fiyat zaten maşallah :) full 146.900₺ . Cx5 alınır o fiyata. Motor 160hp de olsa tekerlere 160hp aktarabileceğini düşünmüyorum. Gelsin de test edeyim

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu tip küçük motorlu araçlarda dizel motor olursa , turbosuz da yerinden kalkabilsin diye, 1. vitesi çok kısa tutuyorlar..  bir de 4x4 ler arazi şartlarında salt tekerlek gücüne ihtiyaç duydukları için  yine 1. vitesi çok kısa tutuyorlar.

 

bundandır ki,  bu araç muhtemelen kalkışta   20kmh  'de 1den 2 ye  geçiyordur. .      3. vitesin sonunda yada 4. vitesin başında 100 e geliyordur.  

otomatik ağır bir araba için 0-100 ü güzel denilebilir.  bizim 1500kg 150 hp lik mazda 6 otomatikler 11sn      

ıslak zeminde v.s 4x4 sayesinde yine ok gibi fırlayacaktır.  0-100 hızlanması 8 sn olan önden çekişli arabaları bile geçer.

 

Hatırlatma : 0-100 hızlanmalarında ve son sürat denemeleride  tork a bakmanıza gerek yok..  sadece güç verileri,  oldukça belirleyici olacaktır.

 

örn:  

320i  1600cc  170hp   250nm      0-100: 7.6sn    topspeed: 230kmh     1485kg

320d  2000cc 184hp   380nm      0-100  7.4sn    topspeed: 230kmh     1505kg    

kindness, Mehmet Özdemir ve Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben kalkışlarda torkun önemli olduğunu zannediyordum. Bir Söz vardı ya; tork yarış kazandırır, beygir araba sattırır diye :)

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben kalkışlarda torkun önemli olduğunu zannediyordum. Bir Söz vardı ya; tork yarış kazandırır, beygir araba sattırır diye :)

tamamen yalan. komple yalan.   hiç bir alakası yok. 

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ZF9HP şanzıman  jeep cherokee ' de de var.  arada kullanıyorum...  yazılımsal olarak çok kötü bi şanzıman.

manuel de ne kaçta olduğunu anlayabiliyorsun,  ne istediğin vitese geçiyor.. 40la giderken  5-6 ya alıyorsun tamam geçmiş gözüküyor. gaza basıyorsun  3 te kavrıyor.  

sürekli gaza bastıktan net 1 sn  bazen 2 sn sonra araç tepki veriyor. 1 sn düşünüyor. kafası çok karışık.  

sadece gaza sonuna kadar basıp beklersen  araç hızlanmaya başladıktan sonra tıkır tıkır atıyor..  

Efebey ve mersinden_ersin bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ZF9HP şanzıman  jeep cherokee ' de de var.  arada kullanıyorum...  yazılımsal olarak çok kötü bi şanzıman.

manuel de ne kaçta olduğunu anlayabiliyorsun,  ne istediğin vitese geçiyor.. 40la giderken  5-6 ya alıyorsun tamam geçmiş gözüküyor. gaza basıyorsun  3 te kavrıyor.  

sürekli gaza bastıktan net 1 sn  bazen 2 sn sonra araç tepki veriyor. 1 sn düşünüyor. kafası çok karışık.  

sadece gaza sonuna kadar basıp beklersen  araç hızlanmaya başladıktan sonra tıkır tıkır atıyor..  

Çekici şanzımanı bu, terminal traktörü gibi :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

1728 kg ! yunus, ben ve Gokhan abi dahil mi 4x4 araç yapıyorlar ama 4-4 yapan yok. Hr-v iç mekan olarak çok kötüydü, bu da ağırlıktan kaybetmiş. Fiyat zaten maşallah :) full 146.900₺ . Cx5 alınır o fiyata. Motor 160hp de olsa tekerlere 160hp aktarabileceğini düşünmüyorum. Gelsin de test edeyim

 

Valla Fatih, hesapladım da, CX-5'e sen, ben ve Gökhan Abi, birlikte binsek bile 1728 Kg olmuyor.. :D

 

HR-V dışarıdan çok güzel, ama içerisi vasattan da beterdi.. Bu 147 ise HR-V 90'dan aşağı olmaz herhalde..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Valla Fatih, hesapladım da, CX-5'e sen, ben ve Gökhan Abi, birlikte binsek bile 1728 Kg olmuyor.. :D

HR-V dışarıdan çok güzel, ama içerisi vasattan da beterdi.. Bu 147 ise HR-V 90'dan aşağı olmaz herhalde..

otomatigi yok onun da. Ne zaman Satışa çıkacakmış dediler mi? Ben duymamadım da
MYA bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

otomatigi yok onun da. Ne zaman Satışa çıkacakmış dediler mi? Ben duymamadım da

 

Kızcağız sana duyurmak için neredeyse boynuna sarılacaktı.. :) Etrafta ses çoktu, ondan duyamadın herhalde.. :D

 

2016'da üretimi başlayacak dedi. Ama sanki kendi de inanmıyor gibi bi yüz ifadesi vardı..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kızcağız sana duyurmak için neredeyse boynuna sarılacaktı.. :) Etrafta ses çoktu, ondan duyamadın herhalde.. :D

2016'da üretimi başlayacak dedi. Ama sanki kendi de inanmıyor gibi bi yüz ifadesi vardı..

sarılaydı kim tutuyordu :) 2016 lafını anladım da bak yanlış anlamışım. Daha 2016'da üretecekler. Yol yakınken içini değişseler bari. O kasa hafifse 160'lık motor iş yapabilir
MYA bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sarılaydı kim tutuyordu :)

Ben.. :)

fotifoti bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.