Efebey

Levorg
Yenilikçi Sport Tourer Subaru Levorg

Bu konuda 90 ileti var
WRX STI’dan esinlenilen ön tasarımıyla spor otomobil hissi veren Yenilikçi Sport Tourer Levorg, İstanbul Autoshow da sergileniyor.. 
 
827wbdcb.jpg
 
Konfor ve sürüş güvenliği özellikleri ile rakiplerinden ayrışan Levorg’un yılın ikinci yarısı yollara çıkması bekleniyor.
 
Spor otomobil hissinin ötesinde: Yenilikçi Sport Tourer “LEVORG” 
 
Avrupa ve Türkiye de yılın ikinci yarısı eş zamanlı olarak satışa sunulacak yeni sport tourer modeli LEVORG, İstanbul Autoshow 2015 Fuarı’nda Subaru’nun yeniliği olarak ilk kez otomobilseverlerin beğenisine sunuluyor. 
 
Ön tasarımı Subaru WRX STI’dan esinlenilen LEVORG, kullanışlı teknolojisinin yanı sıra sürüş güvenliği ve çevre dostu özellikleriyle de günümüzün beklentilerine en iyi yanıtı veriyor. 
 
Yeni geliştirilen 1.6 litrelik DIT adı verilen, motor 170 hp güç ve 250 Nm tork üretiyor. Daha yüksek güç çıkışına sahip olan 2.0 litrelik DIT mptor ise 300 hp güç ve 400 Nm tork üretiyor. 1.6 litrelik motora sahip Levorg 1540 kg'lık boş ağılığa sahipken, 2.0 litrelik motora sahip versiyon 30 kg ek ağırlığa sahip.
 
Yakıt tüketimleri incelediğinde ise 1.6 litrelik motora sahip Levorg'un ortalama 5.7 litre, 2.0 litrelik motora sahip Levorg'un ise ortalama 7,5 litre yakıt tükettiği görülüyor. AWD adı verilen simetrik dört tekerlekten çekiş sisteminin sunulacağı Levorg'un 1.6 litrelik versiyonunda Lineartronic, 2.0 litrelik versiyonunda ise Sport Lineartronic şanzıman görev yapıyor.
 
1.6 litrelik Levorg'da 215/50 R17 ebatındaki lastiklere yer veren Subaru, 2.0 litrelik versiyonda 225/45 R18 lastikleri standart olarak sunuyor. Yeni Levorg markanın en son geliştirdiği aktif ve pasif güvenlik sistemlerine de sahip olmasıyla öne çıkıyor. 
 
Spor otomobil keyfiyle aile otomobili konforunu birleştiren yeni LEVORG; WRX’ten gelen pek çok güvenlik özelliği ile otomobilseverlerin gözdesi olmaya aday. 
 
Japon üretici otomobilin iç mekanı ile ilgili pek bir bilgi vermezken, iç mekanda çift tonlu deri ile kaplanmış spor koltuklar, kesik direksiyon simidi, kırmızı / siyah detaylar, alaşım pedallar ve elden geçirilmiş konsol bulunuyor.
 
 
gpduo54u.jpg
 
mstovo7i.jpg
 
 
nj96st76.jpg
 
 
 
 
 
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
 
İlhan, Mehmet Özdemir ve mersinden_ersin bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mazda'dan sonra, bir Subaru hayranı olarak. Selim abiden ben ricada bulunmuştum. Subaru Levorg ile ilgili bir haber paylaşır mısın diye. O da sağ olsun, bir an önce paylaşmış. Teşekkürler, ellerine sağlık abi.

 

Şimdi gelelim yeni modele, bir kere kasaya bayıldım. Spor görünümlü tam bir aile otomobili şeklinde.  İç hacim ve bagaj gayet makul gözüküyor. Direksiyonda vites değiştirme mandalları gözüküyor. Umarım 1.6 motor seçeneğinde de olur. 1.6 170 Hp güç üreten bir otomobil için, 5.7 Litre çok çok iyi bir değer.

 

Fiyat olarak bence 100-115 Bin lira arası olur diye düşünüyorum. Şu anki Xv modelinin en ful modeli 90 Bin lira olduğuna göre. Bu araca bu fiyatı belirleyebilirler.

 

Vallahi merakla beklediğin, ve kesinlikle test sürüşü yapmak istediğim modellerin başında geliyor. 

oguzhan89 ve Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Skoda Süperb Kombinin kasasıda hakkaten çok güzel..

Ama seçme şansım olsaydı oyumu Subarudan yana kullanırdım..

 

 

3osfu24e.jpg

 

8kdo4qqc.jpg

İlhan bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Skoda Süperb Kombinin kasasıda hakkaten çok güzel..

Ama seçme şansım olsaydı oyumu Subarudan yana kullanırdım..

 

 

 

 

 

 

Abi seninle hemfikirim, seninde dediğin gibi her iki kasada çok şık. Ama Subaru motor teknolojisi ile, sürekli 4 çeker olması, 1.6 motorunun 170 Hp güçte olması. Çok büyük avantaj sağlıyor bence. Ama dalgalı döviz kurları, vergilendirme yöntemi vs. bu aracın fiyatı 100 binin altında olması sanırım bir hayal olur. :(

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Japon abimiz Levorg'un bagajını test ediyor. :)

 

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Japonlar kısa oluyor kanmayın :)

Mehmet Özdemir, İlhan ve Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Geniş iç ve bagaj hacmi. Sağlamlık, güvenlik, konfor, güç, performans, yakıt ekonomisi, sürekli 4 çeker sistem...Ne ararsan bu araçta fazlasıyla var. Vallahi tam benlik bu araç, spor aile otomobili. :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=mnAoT7IOf4M#t=41

oguzhan89 ve Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Japonlar kısa oluyor kanmayın :)

 

Klasik bir test klişesi olarak; bağajın içine yatmak :)

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Klasik bir test klişesi olarak; bağajın içine yatmak :)

 

Bizde olsa mangal yakarız bir de üzerine. :)

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayrıca bağaj takıntısı olan kamyon alsın :)

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Subaru kullanıcısı olarak benim de gözdem Levorg.

İnşallah Bayraktar kelek atmaz vaktinde getirir. 2012 impreza ve Legacy nin gelmemiş olması bana pek ümit vermiyor ama inşallah gelir.

Bagaj konusu Hb imprezalarda sıkıntıydı. Fwd olan imprezalarda arkada Dif olmadığı için awd lerden 5 parmak kadar Çukur bir bagaj var tabi daha derin olabilir diye düşünürken alttaki bağımsız Süspansiyon sisteminin yer tutması ile bu kadar derinleştirilebilmişti. Bunda da dikkat ederseniz bagaj kapağına sıfır açılan ve Çukur olmayan bir bagaj mevcut ancak çok daha derin. Tabi Japon bunlar farklı düşünüyor bu sistemin de bir avantajı aracın bagajını yükleme ve boşaltma kolaylığı var. Ancak şu Tanıtımı yazan her kimse : Awd adı verilen Simetrik dörtçeker ibaresine bittim. Zaten Symetrical Awd diye geçer. Araçların arkasında birde yazı bulunur Symmetrical AWD diye. (İnşallah paylaşan arkadaş yazmamıştır bu ibareyi) Skoda da Subaru Legacy SW ye benzetmiş Superb i.

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Japonlar kısa oluyor kanmayın :)

 

Bu süperdi. :D

 

Ayrıca bağaj takıntısı olan kamyon alsın :)

 

Ama aynı şeyi, bu yanıtınız için diyemeyeceğim. :fiuw:

 

Çocuklu aileler için olsun. Tatile otomobille çıkanlar için olsun. Hafta sonları şehirlere yakın yerlere kaçan. Piknikçilere, kampçılara, avcılara, doğa tutkunlarına geniş bagaj şart.

 

Öyle kamyonun her sene muayenesi ile kim uğraşacak. ?

PAN ve Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

 

Öyle kamyonun her sene muayenesi ile kim uğraşacak. ?

 

Şakaydı yahu

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Subaru kullanıcısı olarak benim de gözdem Levorg.

İnşallah Bayraktar kelek atmaz vaktinde getirir. 2012 impreza ve Legacy nin gelmemiş olması bana pek ümit vermiyor ama inşallah gelir.

Bagaj konusu Hb imprezalarda sıkıntıydı. Fwd olan imprezalarda arkada Dif olmadığı için awd lerden 5 parmak kadar Çukur bir bagaj var tabi daha derin olabilir diye düşünürken alttaki bağımsız Süspansiyon sisteminin yer tutması ile bu kadar derinleştirilebilmişti. Bunda da dikkat ederseniz bagaj kapağına sıfır açılan ve Çukur olmayan bir bagaj mevcut ancak çok daha derin. Tabi Japon bunlar farklı düşünüyor bu sistemin de bir avantajı aracın bagajını yükleme ve boşaltma kolaylığı var. Ancak şu Tanıtımı yazan her kimse : Awd adı verilen Simetrik dörtçeker ibaresine bittim. Zaten Symetrical Awd diye geçer. Araçların arkasında birde yazı bulunur Symmetrical AWD diye. (İnşallah paylaşan arkadaş yazmamıştır bu ibareyi) Skoda da Subaru Legacy SW ye benzetmiş Superb i.

Özgür bey,

 

Selim abimiz çok büyük olasılıkla bu bilgileri bir başka kaynaktan derlemiştir. Oldu ki kendi yazmış olsa ne olacak ? Bu durumu anlamadım ben !

 

Niye "inşallah paylaşan arkadaş yazmamıştır bu ibareyi" diye bu kadar alaycı bir vurgu yaptınız pek anlam veremedim. Selim abi inşaat yapı malzemeleri üzerine dükkanı olan, hoby amaçlı burada olan birisi. Kaldı ki bir çoğumuz öyleyiz, örneğin ben muhasebeciyim. Forumlar sayesinde bilgilenerek, edindiğimiz bilgileri başkalarına aktarmaya çalışıyoruz.

 

Yani konu sahibi kişi yazdıysa eğer, kınayarak ayıplamamız mı gerekiyor bu durumda ? Neden bilmediği için, yada neden yanlış bildiği için yahutta doğru bilip ama neden yanlış yazdığı için. Ne bileyim kişi bilmeyebilir, yanlış bilebilir, yazar paylaşır. Birileride bilir hatta çok bilir gelir, yanlışı düzeltir doğruları paylaşır. Her iki türlüde paylaşımı yapanın temel amacı bilgilendirmek ve bilgi sahibi olmaktır.

 

Sonuçta ortada bir paylaşım var, bu paylaşım için ayrılan bir zaman, bir emek var. O yüzden önce emeğe saygı diyorum. 

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İlhan bey. Yazının derleme ya da başka bir kaynaktan Alıntı olduğu belli aslında. Ancak bazı forumlarda bu tip dergiler ya da bloglar için araç incelemeleri yazanlar var. Inşallah onlardan birine denk gelmemişimdir demek istedim. Şayet denk geldiysem o ibareyi kullanan kişinin araç bilgilerinin kıt Olmasını da yakıştıramadım. Çünkü Awd= All Whell Drive denen sistem suv Tarzı araç üreticilerinin çoğunun kullandığı bir sistem. Her biri farklı adlar kullanır bunun için ama Awd kısmı değişmez. Mesela honda Real Time awd

Nissan İntelligence Awd Subaru Symmetrical Awd isimli sistemleri kullanır. Yani Awd denen Simetrik Dörtçeker deyince bu tabir Eğreti ve yanlış Kaçar.

Kimseyi küçümsediğimiz yok bende öğretmen im sonuçta herkesin bir ekmek kapısı var.

Bu ibareye takmam o yüzden yoksa paylaşan arkadaş gücenmesin diye dedim Inşallah yazıyı paylaşan arkadaş yazmamıştır diye.

Emeğe de saygım var paylaşan arkadaşa da teşekkürlerimi sunarım.

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

gorusunu mukemmel bir arac bayadır otomobil dergilerinden takip ediyorum.otomatiği cvt sanzumanmıs o yüzden biraz buruk olsamda umarım manuelide ithal edilir.mazda 3 dizel fikrimi ciddi ciddi değiştirebilir..

 

tabi 2.ele düşmesini bkleyeceğim sıfır alacak gücüm maalesef yok((

 

tamamen ekonomık spor sedan gibi yorumluyorum.umarım yanıltmaz beni

Efebey bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Donanım ve fiyat belli olmuş. Fiyat 105 Bin Lira. Subaru XV 90 Bin liraydı, yeni peformanslı ve ekonomik bir motor, donanım vs. 105.000 Bin lira gibi bir fiyat belirlemişler. Ama şu var Subaru severler 100 bin altında bekliyordu fiyatı.

 

 

YENİ SUBARU LEVORG 1.6GT-S SAWD CVT (LİNEARTRONİC)

SI-Drive 

18-inç Alüminyum alaşımlı jantlar 

Siyah ön ızgara 

Sunroof

 LED’li Xenon farlar 

Ön sis ve gündüz sürüş farları

 Otomatik yanan farlar ve yağmur sensörü 

Elektrikli katlanabilen yan aynalar  

Hız sabitleme sistemi  

Hill hold fonksiyonlu elektrikli park freni  

Çift Bölmeli Otomatik Klima  

Deri Döşemeli Spor Koltuklar 

Geri görüş kamerası 

 Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi  

Gümüş-Karbon görünümlü ön panel, alüminyum pedallar 

 Elektrikli ayarlanabilir sürücü koltuğu ve ön koltuklarda ısıtma 

 6.2 inch ekran SUBARU STARLINK Müzik ve Ses Sistemi (1CD&6 Speaker) Gelişmiş Güvenlik Paketi: 

 Kör nokta uyarı sistemi 

 Otomatik uzun far fonksiyonu 

 Elektrokrom otomatik kararan iç ayna

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

CVT nedir yahu, spor aracın tüm sportifliğini kaybettiren bir şanzıman. 1.6 GT 170 bg ama CVT, tam bir fiyasko :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hem sportiflik hem de konforu bir arada sunuyor olamaz mı Meg?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Su­ba­ru, tü­ke­ti­ci­ler­le ya­pı­lan an­ket­ler so­nu­cun­da be­lir­le­nen “2016 Au­to­Pa­ci­fic İde­al Araç­lar Ödül­le­ri­”n­de, XV, Fo­res­ter ve Out­Back mo­del­le­riy­le üç ödül bir­den ka­zan­dı.

      Outback ve Forester modelleri ile bu ödülü ikinci yıl üst üste kazanarak büyük bir başarıya imza atan Subaru, kendi segmentlerinde beklentileri en fazla karşılayan araçlar ürettiğini bir kez daha kanıtladı. 

      Subaru’un SUV modelleri, XV, Forester ve Outback, kendi segmentlerinde beklentileri en fazla karşılayan, kullanıcıları tarafından en ideal bulunan araçlar seçildi. 
      Otomobilleri satın alarak minimum 90 gün süre kullanan müşteriler ile yapılan anket sonucunda ortaya çıkan “2016 AutoPacific İdeal Araçlar Ödülleri”nde XV modeli bu yıl, 2013’ten sonra ikinci kez sıralamaya girerken, Forester ve Outback modelleri kendi segmentlerinde 2 yıl üst üste bu ünvanı kazanarak büyük bir başarı gösterdiler.
      Toplamda 24 kategorinin yer aldığı araştırmada 9 farklı SUV ve Crossover segmenti bulunuyor ve Subaru bu 9 kategorinin 3’ünü kazanarak müşterilerinin araçlarından ne denli memnun olduklarını bir kez daha kanıtladı. 
      Bu da Crossover ve SUV araçlar üretme konusunda Subaru’nun ne denli tüketici odaklı olduğunu bir kez daha göstermiş oldu. Subaru XV modeli, kompakt Crossover-SUV kategorisinde “En İdeal Araç” seçildi. 
      Orta Segment Crossover-SUV kategorisinde Subaru Forester “En İdeal Araç” seçilirken Subaru Outback modeli Premium Orta Segment Crossover-SUV kategorisinde “En İdeal Araç” olmayı başardı. 1986 yılında kurulan AutoPacific şirketinin 2016 anketi, 2015 ve 2016 model yıllarında otomobil satın almış 65.000’i aşkın kişiyi kapsıyor. 
      Minimum 3 ay boyunca otomobillerini kullanmış kişilere yöneltilen ankette 15 farklı sorunun cevaplanması isteniyor. Anketin yapılmasındaki amaç, müşteri araçlarının sürüş dinamikleri, iç mekan kapasitesi, güvenlik ekipmanı, performans ve teknoloji gibi 5 farklı alanda geliştirilmesine yönelik değerlendirmeleri içeriyor. 
      Müşteriler araçlarıyla ilgili ne denli az değişiklik talep ediyorlarsa, araçlar o denli hedefe uygun tasarlanmış ve pazarlanmış anlamına geliyor. Subaru’nun 3 kategoride ulaştığı bu ödül, tüketici beklentilerine ne denli yakın bir marka olduğunu kanıtlıyor. 
       AutoPacific gelecek odaklı bir otomotiv pazarlama ve araştırma şirketi. Merkezi Tustin California, ABD’de bulunan şirket, otomobil üreticileri, distribütörler ve yan sanayi şirketleri için çeşitli araştırmalar yürütüyor. 1986 yılında kurulan AutoPasific, her yıl otomotiv alanında farklı araştırmalar yayınlıyor.
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Sport Plus paketiyle birlikte gelen EyeSight ile artık daha da güven verici.
      WRX’in DNA’sında bulunan sportif sürüş zevkini Legacy’nin kullanışlılığı ve geniş iç mekan konforuyla harmanlayan 1.6 litrelik direkt enjeksiyonlu 170 HP güç ve 250 Nm tork üreten boxer turbo motora sahip Levorg’un EyeSight sistemine sahip yeni versiyonu Levorg 1.6 GTS-S Sport Plus modeli 131 bin 990 TL’lik perakende satış fiyatı ile bayilerdeki yerini aldı. GT-S modelinin fiyatı ise 122 bin 990 TL.

      Subaru’nun tam kapsamlı güvenlik sistemi EyeSight

      Subaru EyeSight teknolojisi, araçlar, yayalar ve bisiklet kullanıcıları gibi hareketli nesneleri ya da raylar ve şeritler gibi sabit nesneleri algılamak için yalnızca stereo kamera teknolojisinin kullanıldığı ilk sistem. EyeSight teknolojisi Subaru mühendislerinin, seksenlerin sonunda Japonya’da Subaru araçlarda test edilen ve uygulanan milimetrik dalga radar ve lazer radar gibi diğer sistemlerin ardından kapsamlı bir araştırma ve gelişimi sonucunda ortaya çıktı.
      Kullanıcının önündeki yol için ikinci bir çift göz gibi olan EyeSight, neredeyse insan gözü kadar etkin olan mükemmel görüntü tanımlama ile üç boyutlu renkli görüntüler yakalayan iki stereo kameraya sahip. İki kameradan alınan görüntüleri şekil, hız ve uzaklığı kesin bir şekilde belirlemek için kullanan EyeSight yalnızca araçları değil, aynı zamanda motorsiklet, bisiklet ve yayaları da algılıyor. Potansiyel bir tehlike algıladığında sürücüyü uyararak kazanın meydana gelmesini önlemeye yardımcı olmak için gerekirse fren sistemini de devreye sokuyor. Adaptif Hız kontrolü, Şerit İçi Kontrolü ve Şeritten Çıkma Uyarısı, Önde Giden Aracın Hareket Etme Uyarısı, Şerit Takip Asistanı, Çarpışma Öncesi Fren Sistemi ve Çarpışma Öncesi Gaz Kontrolü gibi geliştirilmiş güvenlik performansıyla EyeSight, sürücü üzerindeki yükü azaltıyor ve araçtaki güvenlik hissini artırıyor.
      Levorg’da sunulmaya başlanan “yeni nesil EyeSight”, mevcut özelliklerinin yanı sıra Şerit Takip Asistanı ve Şeritte Kalma Asistanı gibi özelliklere de sahip. Dünya çapındaki pek çok bağımsız testte veya benzer sistemler ile gerçekleştirilen karşılaştırmalarda Subaru’nun EyeSight sistemi türünün en iyi örneklerinden biri olarak nitelendiriliyor.
      Adaptif Hız Kontrolü
      EyeSight sadece geleneksel hız kontrolünde olduğu gibi sürücünün ayarlamış olduğu hızı muhafaza etmekle kalmaz; önünde bir araç saptadığında Adaptif Hız Kontrolüyle, önde giden araçla aradaki mesafeyi belirlemek için mesafeyi ve hız farkını takip ederek hızı kontrol eder. Motoru, şanzımanı ve freni hızınızı trafik akışı doğrultusunda yaklaşık olarak 0 km/s’den 180 km/s’ye kadar geniş bir aralıkta tutmak amacıyla ayarlar. Otoban, otoyol ve benzeri yollarda kullanım için tasarlanmış olan Adaptif Hız Kontrolü önde giden aracı ve fren lambalarını tespit eder ve hem yoğun trafikte hem de uzun sürüşlerde ise rahatlığı ve konforu sağlar.
      Şerit İhlal Uyarısı
      Yorgunluktan dikkatiniz dağıldığında ve şeritten saptığınızda ya da çıktığınızda Şerit İhlal Uyarısı, uyarı sesi ve yanıp sönen bir gösterge ile tetikte olmanızı sağlar. Ancak Şerit İhlal Uyarısı sadece, yaklaşık 60 km/s daha yüksek hızda harekete geçer. Yaklaşık 50 km/s ya da daha yüksek hızlarda seyahat ederken kazara şeridin kenarına kaydığınızda ve sinyal vermeden şeritten ayrılmaya başladığınızda Şerit İhlal Uyarısı sizi uyarı sesi ve yanıp sönen göstergesiyle şeridinden ayrılmadan uyarır.
      Önde Giden Aracın Hareket Etme Uyarısı
      Durma halindeyken EyeSight trafiğin yeniden hareket ettiğini algılarsa önde giden aracın hareket ettiğini göstermek için uyarı sesi ve yanıp sönen göstergesiyle sürücüyü harekete geçmesi yönünde uyarır.
      Şeritte Kalma Asistanı
      Sistem, Şeritte Kalma Asistanını devreye aldığınızda ve 65 km/s üzeri hıza çıktığınızda, aracınızın şerit üzerine doğru yöneldiğini fark ederek, sürüş güvenliğinizi sağlamak üzere direksiyon simidine müdahale ederek aracınızın tekrar şeridini korumasına yardımcı olur.Çarpışma Öncesi Fren SistemiBir araçla ya da karşıdaki engelle yaklaşan bir çarpışma saptadığında Çarpışma Öncesi Fren Sistemi sürücüyü uyarı sesi ve gösterge panelindeki ekranda ışık ile uyarır. Eğer sürücü çarpışmayı önlemek için bir manevra yapmıyorsa sistem, herhangi bir etkiyi ve mümkünse kazayı önlemek için otomatik olarak fren uygulayabilir. Eğer sürücü kazayı önlemek için bir manevra yaparsa Çarpışma Öncesi Fren Yardımı sürücünün çarpışmayı önlemesi için yardımcı olabilir.
      Çarpışma Öncesi Gaz Kontrolü
      EyeSight karşınızda bir engel gördüğünde, park halinden çıkarken, vites konumu R (geri vites) yerine D (sürüş) konumunda unutulduğu takdirde Çarpışma Öncesi Gaz Kontrolü Sistemi seri uyarı sesleri çıkarır, yanıp sönen göstergeleri harekete geçirir ve önden çarpışmayı engellemek için motor gücünü keser.
      Legacy, Revolution ve Touring: Levorg 
      Sportif özelliklerle kullanışlılığı birleştiren Levorg, direksiyon başında vakit geçirmeyi seven sürücüler için kusursuz bir otomobil. Ön tasarımını Subaru WRX STI’dan alan Levorg, kullanışlı teknolojisinin yanı sıra sürüş güvenliği ve çevre dostu özellikleriyle de günümüzün beklentilerine çok iyi yanıt veriyor. Benzersiz şık ve sportif bir tasarıma sahip olan Levorg, üstün performansı ve güvenlik özellikleriyle de Subaru’nun zengin mirasını zirveye taşıyor.
       
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Subaru, yeni WRX STI Time Attack aracıyla efsanevi Isle Of Man TT Parkuru’nu 17 dakika 23 saniyede tamamlayarak yine kendine ait olan 19 dakika 26 saniyelik rekoru kırdı.

      Subaru, Isle of Man TT Parkuru’nda Subaru WRX STI Time Attack aracı ile yeni bir rekor kırarak geçtiğimiz yıllarda yine kendine ait olan rekorları bir üst seviyeye taşıdı. Mark Higgins tarafından kullanılan WRX STI Time Attack, yaklaşık 60 km uzunluğundaki Isle of Man TT Yol Parkuru’nu ortalama 207 km/s hız ve 17 dakika 35 saniyelik bir süre tamamladı. Trafiğe tamamen kapalı yol koşullarda gerçekleştirilen bu rekor, daha önce yine Mark Higgins tarafından 187 km/s hız ve 19 dakika 26 saniye olarak kayda geçmişti.
      Yeni 2016 Subaru WRX STI Time Attack, Isle of Man TT Parkuru için özel olarak geliştirildi. Bu parkurun süspansiyon ve motor gerekliliklerine göre ayarlanan WRX STI Time Attack, Subaru’nun “Simetrik Sürekli Dört Çeker Sistemi”nin kabiliyetlerini bir kez daha gözler önüne serdi.
      Çok yüksek hızlara çıkılan ve tehlikeli virajları barındırmasıyla tanınan Isle of Man TT Parkuru, motosiklet sürücülerinin kendilerini kanıtladıkları bir rota. Araçlardaki üstün yol tutuş kabiliyeti ve pilotların refleksleri bu parkurdaki rekorların sürekli gelişmesine olanak sağlıyor. Isle of Man TT Parkuru’nun otomobil kategorisindeki rekorları yıllardır Subaru tarafından kırılıyor.
       
       
       
       
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Evet yanlış duymadınız, kendisi tam tamına 81 yaşında. Ama öyle bir tutkusu var ki, bundan vazgeçemiyor. Kendi tam bir Subaru VRX STI tutkunu. Bırakın yolda görmeyi, benim rüyamda bile göremeyeceğim otomobilin sahibi kendisi.  Michalina nine benim gibi tüm "Subaru" severlerin manevi ninesi artık.

      Avrupa’da ortalama emekli maaşı aylık 250 ile 1500 Euro arasında değişiklik gösteriyor. Polonya’da ise 504 Euro kazanıyorlar. 81 yaşındaki Polonyalı bu kadın ise bu tarz şeylerle ilgilenmiyor çünkü o 300 beygirlik bir Subaru sahibi.
      Bayanlar ve baylar Michalina Borowczyk-Jedrzejek ile tanışın. Görmüş olduğunuz emekli maaşı alan kişi hayatının son baharını muhteşem bir makinenin direksiyonunda geçiriyor. Michalina her zaman hızlı arabalardan etkilendiğini belirtiyor ancak emekli olduktan sonra kendini şımartarak 46.000 Euro’ya bir Subaru WRX STi alabilmiş.
      Michalina için emeklilik, 300 beygiri dört tekere altı ileri manuel şanzıman ile iletmek kadar zevkli değil. Büyükanne vitesi kesinlikle kendi değiştiriyor. “Bu aracın ruhu ve kalbi var, ayrıca beni kendine bağladı” diye ekliyor. Bu tam anlamıyla bir petrolhead’in söyleyeceği söz.
      Michalina hayallerini gerçeğe dönüştürecek parayı toplayıncaya kadar 13 yıl boyunca para biriktirmiş. Subaru WRX STi’dan önce birkaç Opel modeli, bir BMW ve bir Mazda sahibi olmuş. 81 yaşındaki bu büyükanne ile ilgili bir diğer ilginç ayrıntı ise her yıl Czestochowa, Krakow ve Wroclaw arasında ortalama 15.000 km yol yapıyor olması.
      Kaynak


Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.