greypratica

Ucuz lastikler!!

Bu konuda 49 ileti var

Dün uşakta minibüsün tekeri patladı .. lastikcide beklerken bir sürü lastik markası gördüm.sanırım made in china  fiyatları yaklasık normal markalara göre yaklasık %50 daha ucuz lastikcinin anlattıgına göre kullananlar memnun diyorr.. bu tarz bir tecrübesi olan arkadas varmı aramızda..(kabaca bir hesap yaptım benim arabada 14inc lastik takılmıs 4 adet 540 ytl yapıor.ucuz lastik alsam 280 ytl tutuyor.düşündükce kafa karısıyor.ama ucuz alacak kadar da zengin degilim sanırım:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Geçen gün dergide bütün çin malı lastikleri test etmişlerdi.Sonuç berbat çıkmıştı.Yağmurda,virajda durmuyorlar.Kızaklama hat safhada.Ayrıca 200 km nin üstünde 10-15 dk dayanmıyorlar.Hemen balon,patlama,v.s. yapıyorlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu haftaki dergide Çin malı lastiklerin testini yapmışlar,lastikler belli bir süre yüksek hızda gittiğinde parçalanmışlar test sırasında,gerisini siz düşünün artık...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yasasın kredi kartları 12 taksit yaptırıp 540ytl bayılacagız:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yasasın kredi kartları 12 taksit yaptırıp 540ytl bayılacagız:)

lassa ların uygun fiyatlıları yokmu

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sanırım lassa ile bridgestone aynı fabrikada yapılıyorr.asağı yukarı aynı fiyatlar.hafta sonıu ist adöndügümde continental a bakacagım bizim minibüslerde onu kullandık son bir senede 100.000 devirdi lastikler fiyatıda lassalarla falan aynı idi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bridgestone ile Lassa'nın fiyatlarının aşağı yukarı aynı olması mümkün değil,aynı şekilde Lassa ile Continental'in fiyatlarının aynı olması da mümkün değil...

Bridgestone ile Continental marka olarak birebir rakipler,Lassa'nın ismi bunlarla beraber anılamaz bile  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bi saniye bi saniyeeeeeeeeeeeee arastıralım kesin ve net ögrenelim hemen:) ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben biliyorum o yüzden söylüyorum,bilmesem konuşmam zaten...

Lassa,Bridgestone'un bir alt segment lastiği...

Uniroyal,Continental'in bir alt segment lastiği...

ama Lassa ile Uniroyal'i kıyasla dersen düşünmeden Uniroyal derim,fiyatını sonuna kadar hakeden bir lastik Uniroyal Rainsport  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

volkan az önce baktım bridgestone ile condinental arasında 10ytl gibi bir fark var.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tamam işte abi,bu ikisi birebir rakip zaten birbirine...Mercedes ve Bmw gibi yani öyle söyleyeyim  ;)

Lassa ile Uniroyal'e bak onlarda da az farkla Uniroyal pahalıdır,ama kalite dersen kesinlikle Uniroyal'i tercih ederim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet dostum bide onu arastırlalım hemen..ama piyasada cok gözükmüyor uniroyal

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben daha yeni çıkardım üzerinden Uniroyelleri abi,modeli Rainsport,gerçekten çok kaliteli bir lastik özellikle ve özellikle yağmurlu havalarda...

Uniroyal olayı da enteresandır zaten benim,benim ustam aşırı derecede tavsiye etmişti bu lastiği almaya gittiğimde,usta ben duymadım bu lastik markasını hiç sakata gelmeyelim dedim,git Dedene sor bu lastiği bakalım ne diyecek sana dedi,gerçekten gidip sordum,bilmem mi hiç hatta amblemi şemsiyeydi dedi Dedem  :) yani eskiden Türkiye'de çok fazla satılan,sonra piyasadan çekilen,Continental'le tekrar piyasaya dönen bir lastik markası kendisi  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

cocuklugıumdan aklımda kalan bir marka dayımda 74 model reno12 vardı üzerinde vardı bu lastikler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

aynen öyle abi,bizde de Reno 12 var 76 model,Dedem 2 set kullanmış Uniroyal'den zamanında  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

volkan izmirdesin anladıgım kadarı ilee  abicim oradada cok tiki arabalar varr..en büyük keyfim otobanda ceşmeye giderken basmak:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi ne yanması,biz birisi gelse de toplansak diye bakıyoruz zaten,ne zaman istersen bekleriz  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yaşasın mazda kardeşliği:)her ilde bir mazda dostu bulma ihtimalim yüksek sanırım:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.