MazdaClubTR

Makale : Mazda Dijital Servis Kaydı 10. Yıldönümünü Kutluyor

Mazda, müşterileri için önemli bir kilometre taşı olan ve çığır açan Dijital Servis Kaydının (DSR) 10. yıldönümü kutluyor.

 

.

Başlangıçta 2005 de sadece Mazda5 ve MX-5 için sunulan DSR her Mazda için ücretsiz, izlenebilir ve kimliği doğrulanmış servis geçmişi sağlayarak Avrupa'da bu anlamda türünün örneği ilk sistem oldu. Bu sistem ile bugüne kadar 9 milyondan fazla hizmet belgelendi.

 

"Dijital Servis Kaydı her Mazda'nın servis geçmişi izlenmesi açısından devrimseldir" diyor Mazda Motor Europe Avrupa Lojistik ve Müşteri Hizmetleri Başkan Yardımcısı Jorgen Olesen. "Bu sistem ile, torpido gözünde bulunan servis kitapçığı yerini güvenli bir merkezi sunucu üzerinde tutulan kayıtlara bıraktı. Aracın kilometre, yol yardımı ve garanti verilerini içeren tüm servis geçmişi - Avrupa'daki yetkili servis noktalarından herhangi birinde talep üzerine erişilebilmektedir. Sahtecilik ve kayıp kitapçıklar geçmişte kaldı artık. "

 

DSR Servis kayıtlarının asla kaybolmamasınınkilometre sayacı manipülasyonu gibi ortak bir soruna karşı korunmaya da yardımcı olur. Belgelenen bu bakım ve onarım aracın geçmişi hakkında güvenilir bir dökümantasyon sunmakla kalmaz, araca yapılan bakımlarının Mazda'nın standartlarına uygun olarak gerçekleştirildiğini sertifikalayarak aracın ikinci el değerini arttırır. ICM'in İngiltere'de yaptığı bir araştırmaya göre, düzenli bir bakım kaydı bir aracın ikinci el değerini yüzde 26'ya kadar artırabilir. Ayrıca, her üç alıcıdan biri tam servis geçmişi olmayan bir aracı düşünmemeyi tercih eder.

 

Hızla tüm yeni Mazda modellerini kapsayacak şekilde 2006 yılında genişletilken, DSR , sonrasında MAzda Avrupa için 1998 yılına kadar üretilen 4 milyon aracı da içine alacak şekilde genişletildi. Sisteme yapılan iyileştirmeler sırasında 2012 yılında MyMazda uygulaması ile aracın servis geçmişi de entegre edildi.

 

"Biz müşterilerimiz için üstün bir hizmet deneyimi sunmak için çalışıyoruz. Bu nedenle, DSR de bir başka kilometre taşı olacak bir geliştirme sunarak Mazda teknisyenlerinin tablet veya akıllı telefonlar üzerinden servis sonuçlarını veya araç sağlık kontrolünden sonuçlarını belgelemesini sağladık. Buna ek olarak, teknisyen, tamir gerektiren alanlarda fotoğraf ekleyebilir ve bu yolla müşterilerimiz için en üst düzey şeffaflık ve güven sunar."



makale yi okumak için buraya tıklayın
Mehmet Özdemir ve PAN bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.