Srkn

Mazda'mı Audi S4 ile Değiştiriyorum..

Bu konuda 31 ileti var

Arkadaşlar malumunuz saab aldıktan sonra (6 ay oldu alalı) mazdanın yüzüne bakmaz oldum valla,bazen özlüyorum çıkarıp bineyim diyorum çıkıyoruz 5 km sonra götürüp yerine bırakıyorum.Neden ? çünkü gitmiyor  :) Saab'ı aldım alalı 6 ay oldu mazda ile toplasan 250 km yapmışım.Bende kullanmayacağım arabayı elimde neden tutayım dedim.Aşağıda fotoğraflarını gördüğünüz araç arkadaşımın ve aynı garaja aboneyiz,pazarlığımız büyük ölçüde tamamlandı mazdamı satıp alıyorum aracı siz ne dersiniz birde size danışayım dedim.

 

a5rjV7.jpg

 

YBZMYA.jpg

 

8gRkVA.png

 

j5bL99.png

 

2gzyDL.png

GökayT, abdullah, mazda_ozan ve 1 diğer kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bize ancak hayırlı olsun demek düşer :) Güle güle kullan inşallah Serkan :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Serkan'cım hayırlısı olsun. Araç gayet temiz ve güzel duruyor. Gerçi senin gibi titiz birinin yanında arabanın temizliğinden bahsetmek bana düşmez :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Serkanc'ım hayırlısı olsun. Araç gayet temiz ve güzel duruyor. Gerçi senin gibi titiz birinin yanında arabanın temizliğinden bahsetmek bana düşmez :)

 

Serkan için kirli sayılır bu araç, o bir alsın hele o zaman temizlik neymiş görür :D

kindness ve Srkn bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok güzel araç abi. :) Hayırlı olsun şimdiden. Sırf gitmemesi yüzünden benimde değiştresim geliyor :( MPS pahalı, alsak satamayız. :(

Ali bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayirli olsun. S4 ile Mazda karsilastirilmaz bile elbette. Audi'nin parca ve servis maliyeti ayri bir konu yalniz. Model yili ve km'si nedir?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

4.2 motor mu ??? zevk meselesi tabii ama ben olsam almazdım, mazda garajda yatsa bile en azından zararı yok, bu Audinin vergisi bile yeter , binmeye gerek bile yok, tabii bu benim şartlarıma göre yorumum bütçe uygunsa olabilir neden olmasın ki. :) Hayırlı olsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok sağlam makine fakat vergisi düşündürücü :) Saabın gidişi çok güzel ondan mazda3' ün performansını beğenmemen normal abi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

En iyi ihtimalle 6.800 en kötü ihtimalle 21.000 vergisi :) dediğin gibi kendi kadar vergisi de yürüyor :)

http://www.mazdaclubtr.com/topic/20774-makale-2015-yılı-motorlu-taşıtlar-vergisi-mtv-tutarları/

 

Korkulacak kadar değil burak abi senelik 4200 tl gibi birşey..

Hayirli olsun. S4 ile Mazda karsilastirilmaz bile elbette. Audi'nin parca ve servis maliyeti ayri bir konu yalniz. Model yili ve km'si nedir?

 

150.000 km 2004 model.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Korkulacak kadar değil burak abi senelik 4200 tl gibi birşey..

 

150.000 km 2004 model.

 

Modellere vakıf olmadığım için 2008 ve üstüdür diye düşünerek yazmıştım. 2004 olunca tabii daha az ama o kadar da az değil :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ne yakiyor bu araba:s

Şehir içinde kullanıcam 20-22 litre civarı..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şehir içinde kullanıcam 20-22 litre civarı..

Benzinlik de hayirli olsun:)))

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benzinlik de hayirli olsun:)))

Serkan keyif adamıdır pek dert etmez öyle az yakmış çok yakmış :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benzinlik de hayirli olsun:)))

Benim aptal mazdayı biraz sıkıştır (105 bg nin neyini sıkıştıracaksan artık) bak 14 15 leri nasıl görüyorsun haram zıkkım olsun.

Bu canavarada 20 litre helali hoş olsun,gaza oturdunmu polemik yapmaz.

Benzinlik de hayirli olsun:)))

Sıkıntı yok hocam ben saab tan antremanlıyım :)

 

j5baOj.jpg

Semih Uluca bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.