EgeG

Citroen C5'e Elveda Deme Vakti...

Citroen CEO'su Linda Jackson oldukça merak edilen C5'in geleceği hakkında bilgi veren bir açıklama yaptı. Jackson,  C5 modelinin artık Avrupa'da satılmasının zor olduğunu belirtirken,  bu modelin daha çok Çin pazarına yönelik bir model olacağınını söyledi.

 

Citroen'in D segmentinin olmazsa olmazı olan sedan karoser seçeneğinde nasıl bir hamle atacağı şuan belli değil. Citroen'in şuan D segmentindeki temsilcisi olan DS5 sadece hatchback karoser seçeneği ile sunulurken, C5'in Avrupa'dan çekilecek olması  sedan karoser yapılı D segmenti üyesi bir Citroen'in henüz Avrupa yollarına çıkmasının söz konusu olmadığı anlamına geliyor.

 

fa09233e44a735d.jpg

İlhan ve Mehmet Özdemir bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fuzuli bir arac olsa ne olur olmasa ne olur...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Türkiye de Varlığı ile yokluğu bir olan bir araba. Servise bindiğimden beri bakıyorum bir tane görmedim demek ki sıkıntı olmaz :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Cİtroen ve Peugeot Maraş'ın Tofaş'ı olduğu için burada alınıp satılan bir araba.

İlk çıktığında reklamından olsa gerek kasası çok şık gelmişti bana. Ama artık makyaj da yapılmayan bir D olarak kaldı gözümde.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bizim şirket araçlarımız Citroen C5. İlk defa Fransız otomobili alındı bu güne kadar şirkete. Dizel+Otomatik C5..Her ne kadar sakın bulaşmayın desemde aldılar. Alma sebeplerine gelince çok büyük iskonto yaptılar. En dolu C5'i 83-84 Bin lira gibi bir rakama almıştık geçen sene. 

 

Algıda seçicilik olsa gerek. Bende işe gidip gelirken çok görüyorum. Gördüklerimin genelide kiralama şirket aracı.

 

C5 tamam çok dolu, donanımlı, konforlu gibi görünsede. Çok ağır, hantal bir otomobil. Kullanıcısını acayip yoruyor. Şanzıman hele tam bir facia. Direksiyon göbeği zaten en uyuz olduğum nokta. Çünkü göbek sabit, simit ama dönüyor. :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

C5 tamam çok dolu, donanımlı, konforlu gibi görünsede. Çok ağır, hantal bir otomobil. Kullanıcısını acayip yoruyor. Şanzıman hele tam bir facia. Direksiyon göbeği zaten en uyuz olduğum nokta. Çünkü göbek sabit, simit ama dönüyor. :D

 

Citroen'in şanzımanı gerçekten tam bir facia.. Mazda'nın şanzımanından azıcık şikayeti olanı bindir Citroen'e şükrederek iner arabasından.

 

direksiyonu bilmiyordum bak. Sırf tarz olacağım diye yapılan bu tür değişiklikler bazen ters tepebiliyor. Kullanmadım ama sen söyleyince bile garip geldi :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Citroen'in şanzımanı gerçekten tam bir facia.. Mazda'nın şanzımanından azıcık şikayeti olanı bindir Citroen'e şükrederek iner arabasından.

 

direksiyonu bilmiyordum bak. Sırf tarz olacağım diye yapılan bu tür değişiklikler bazen ters tepebiliyor. Kullanmadım ama sen söyleyince bile garip geldi :)

 

Abi araçları teslim almaya bende gitmiştim. Bayiden aracı teslim aldım E-5'e düştük geliyoruz. Sol şeride geçtim 70 Km hızla gidiyorum. Arkadan birisi sellektör yaptı, bende gaza yüklendim. Leynnn araç gitmiyor...Neden neden neden gitmiyor ? Ekranda vitese bir baktım, araç 6.viteste gidiyor. Manuele aldım gaza yüklendim ancak toparlandı araç. Çok sık aralıklı vites değiştiriyor. Ne bileyim tümsekten geçmek için yavaşlıyorsun. Tamam güzel hoş vites küçültüyor. Arkadaş bazen 1.vitese kadar düşürüyor. Hadi tümseği geçtim, seri kalkayım diyorsun. Hoooop 2 vites, akabinde hemen 3.vites.... İnanılmaz derece araç yığılma yapıyor.

 

İstanbul gibi bir yerde Sport mode haricinde bu araç kullanılmaz. Kullanırsan da adamı yorar yada sinir sahibi yapar. Sport modda bir nebze devir aralıklarını uzun tutarak geç vites değiştiriyor.

 

Patronun yeğeninde var. F-1 yolunda yan yana gelip, eş zamanlı kalkıyoruz sport mode kapalıyken. Adamı araçtan soğuttum :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Valla Mart ayında Almanya ve İsviçrede bulundum , Sedan'dan ziyade daha çok Hatchback ve S.Wagon araçlar çoğunluktaydı. Bu tarz Sedan araçlar bizde daha çok tercih ediliyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.