Mümin

Tucson
2015 Hyundai Tucson Teknik Özellikleri (1.6 Litre)

Bu konuda 26 ileti var

İçiyle dışıyla çok şık olmuş. Hyundai'nin  i40 ilebaşlayan tasarım felsefes iyice oturdu yerine

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dış tasarım olarak bu sınıfın en yakışıklılarından birisi diyebilirim. İçide oldukça iyi bence. Ama halen ön kokpitte o klasik uzak doğu çizgilerini taşıyor.

 

Otomobil dünyasına hayırlı uğurlu olsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yeni Tuscon'un fiyat listesi şu şekilde. 1.6 Dizel seçeneği olmadığı için, aman aman bir satış beklememek lazım.

Ama sonradan gelir mi 1.6 dizel ? Neden olmasın gelebilir...

 

 

N4o48a.jpg

Efebey ve Mehmet Özdemir bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hyundai ve kianın bu araçlara 1,6 dizel koymamasına bir anlam veremiyorum. eğer 1,6 dizel koysaydı çok sayıda ix35 ve sportage görebilirdik. bu araç , i40 ve optima içinde aynısı geçerli. i40'ı ve optimayı şaka gibi 1,7 dizel koyup getirdiler ve hiç satmadı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hyundai ve kianın bu araçlara 1,6 dizel koymamasına bir anlam veremiyorum. eğer 1,6 dizel koysaydı çok sayıda ix35 ve sportage görebilirdik. bu araç , i40 ve optima içinde aynısı geçerli. i40'ı ve optimayı şaka gibi 1,7 dizel koyup getirdiler ve hiç satmadı.

 

Vallahi bu ve benzer durumlarda artık ben, bir anlam aramıyorum. Otomobil firmalarının üst düzey yöneticileri, mühendisleri, pazarlamacıları. Eminim bizden kat ve kat düşünüyorlardır bu konuları. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaş 1.6 düz vites style için 78 bin fiyat aldı ki, son derece cazip geldi. İx-35, Qashqai, Cx-3 ve Asx' den daha iri ve heybetli. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bugün yeni tucson ile test sürüşü yaptık.

Motor performans olarak bana gayet yeterli geldi, tıkanma boğulma yok. Hele ki motorun sesi hoşıma gitti. Rahat rahat kaldırıyor. Klasik bir turbo motor gibi üst ve alt devirlerde çok değişim hissetmiyorsunuz. Güç homojen dağılmış

Aracın içi yeterli genişlikte. İç tasarım çok hoşuma gitti. Malzeme kalitesi olarak biraz daha iyi olabilirmiş fakat fiyatını göz önünde bulundurursak fiyatına göre çok iyi diyebilirim.

Test çok kısaydı o yüzden pek birşey anlatamıyorum ama performans, hacim, fiyat olarak başarılı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yeni Tuscon'un fiyat listesi şu şekilde. 1.6 Dizel seçeneği olmadığı için, aman aman bir satış beklememek lazım.

Ama sonradan gelir mi 1.6 dizel ? Neden olmasın gelebilir...

 

 

N4o48a.jpg

Abi bu araca bildiğim kadarıyla tüp takılabiliyor. Aynı ix35 gibi. Bu sebeple yine iyi satış adetleri gelecektir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yeni Tuscon'un fiyat listesi şu şekilde. 1.6 Dizel seçeneği olmadığı için, aman aman bir satış beklememek lazım.

Ama sonradan gelir mi 1.6 dizel ? Neden olmasın gelebilir...

 

 

N4o48a.jpg

 

Emin misin İlhan?

İlhan bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

 

Vallahi abi ben artık bizim toplumun neyi beğendiğini, neyi istediğini anlamıyorum. Çok ciddi bir rakam 500 Adet...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Vallahi abi ben artık bizim toplumun neyi beğendiğini, neyi istediğini anlamıyorum. Çok ciddi bir rakam 500 Adet...

Aynen İlhan, ama demek zaruret böyle gerektiriyor.

Düşün, adamlar 1.6 dizel getirirlerse neler olur?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yeni Tucson yıldızları topluyor .

 

Geçtiğimiz ay Amerika’da Top Safety Pick+ ödülünü kazanan Hyundai Tucson, Euro NCAP’in gerçekleştirdiği çarpışma testlerinden de 5 yıldız alarak segmentinin en güvenlikli modellerinden biri olmayı başardı.

 

Aldığı bu başarılı sonuçla birlikte Hyundai’nin gelişmiş teknolojisini de gözler önüne seren Tucson, donanım listesinde bulunan Otomatik Acil Fren Sistemi (AEB) ile de olası kazaları önlemeye yardımcı oluyor.

 

Hyundai’nin SUV segmentindeki yeni modeli Tucson, geçtiğimiz günlerde yapılan Euro NCAP çarpışma testlerinde 5 yıldız alarak ne denli iddialı olduğunu kanıtlarken aynı zamanda teknoloji ve güvenlik donanımları açısından da markanın hızla yükselen grafiğine ışık tutmuş oldu. Şerit Takip Sistemi (LKAS) ve Hız Sınırı Uyarısı gibi donanımlar Euro NCAP tarafından dikkate alınan en önemli özellikler olarak öne çıkarken aynı zamanda olası kazaları önlemek için geliştirilen Otomatik Acil Fren, Kör Nokta Uyarısı, Arka Çapraz Trafik Uyarısı (RCTA) ve Araç Denge Yönetimi gibi kapsamlı aktif güvenlik sistemleri de Tucson’un artı puanlar almasında önemli rol oynadı.

 

Tamamen yeni bir platform üzerinde inşa edilen Hyundai Tucson, daha güçlü bir darbe direnci sunmak için burulma sertliği yüzde 30 artırılmış yüksek mukavemetli çelik bir gövdeye sahip. Ayrıca gelişmiş gövde bağlantı noktaları da çarpışma enerjisinin dağılımında önemli bir rol oynayarak Euro NCAP testlerinde beş yıldız alınmasında etkili oldu.

 

Zorlu çarpışma testleriyle bilinen Amerikan IIHS de geçtiğimiz ay Hyundai Tucson’u mercek altına almış ve gerçekleştirilen testler sonucunda sürücü ve yaya güvenliği bakımından en yüksek değer olan “Top Safety Pick+” ödülünü kazanmıştı. Hyundai Tucson, böylelikle Amerika ve Avrupa’da gerçekleştirilen çarpışma testlerinde en yüksek skorları kazanarak güvenlikte 1 numara olduğunu kanıtlamış oluyor.
 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Otopark incelemesi de geldi. beğenilmiş.

 


Otopark incelemesi de gelmiş.

revivo73 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben de çok beğendim arabayı. performans olarak beni tatmin etti, tüketim olarak 10.5 bu araba için bu performansla beraber iyi bir değer bence. İçeride sert plastik kullanımı biraz fazlaydı ama kötü hissettirmiyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dışarıda ciddi sayıda Tuscon görüyorum arkadaşlar. Yapmış oldukları tanıtım ve reklamların, meyvelerini yiyor sanırım marka. En son Poyraz Karayel dizisinde sağlam reklam yaptıklarını görmüştüm.

Araç yolda gerçekten çok dikkat çekiyor ! 

 

12138508_10205154381767754_8735214310302

M.E.G bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İçine falan binmedim ama dışarıdan gayet güzel görünüyor...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dış tasarimi çok güzel bir arac.c

CX5 ile kıyaslandığında daha güzel

İç konforu düşük ağırlığı 200 kg kadar fazla

Ama işte motor hacmi avantajı ile daha alınabilir olmuş hyundai

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, M.E.G :

İçine falan binmedim ama dışarıdan gayet güzel görünüyor...

TAMAMEN FARKLI BİR TASARIM
Hafızanızı birazcık yokladığınızda, “TUCSON” ismine zaten 2004’ten beri aşina olduğunuzu hatırlayacaksınız. Ama içinizden şunu diyeceksiniz “İyi de abi o Tucson çok başka bir şeydi.. Bu çok başka olmuş..” Aynen de öyle. Yeni Hyundai Tucson, selefi eski Tucson ile ortak olarak sadece önü ve arkasındaki Hyundai logosunu paylaşıyor. Oldukça sportif ve akıcı bir tasarıma sahip olan Tucson’un, önde far üstü gündüz LED’leri ve üç şeritli köşeli geniş ızgarası ile Hyundai’nin yeni tasarım felsefesinden ilham alarak tasarlandığını anlamak zor değil. Biraz daha önde kalacak olursak Tuscon’da kullanılan ön far grubunun, kesinlikle çok çekici göründüğünü söylemeden geçemeyeceğim. Çift mercekli xenon’lar kapalı halde iken dahi oldukça dikkat çekiyorlar. Sis farları ile gündüz LED’lerinin birbirlerine yakın konumlandırılması da tasarım için bütünlük oluştururken, Tucson’un dinamik görünümüne de katkı sağlıyor.

Arkaya doğru uzanan keskin referans çizgisini takip ederek en az ön farlar kadar çekici olan arka LED stop grubuna ulaşıyoruz. Arkaya baktığımızda ise arka cam üstü spoiler, petek formundaki arka koruma tablası ve krom egzoz çıkışları Tuscon’un arka tasarımında en dikkat çeken unsurlar olarak göze çarpıyor. İster dinamik, ister akıcı ya da sportif olarak adlandırın, Tucson’un sınıfındaki en dikkat çeken ve iddialı tasarımlardan biri olduğu kesin. Çift renk 17 inçlik alaşım jantlardan tutun da, ön arka aydınlatma elemanlarına kadar “bu otomobili gören, dönüp bir daha bakacak arkadaş.. o kadar!” mantığı ile herşeyinin özenle tasarlandığını düşündüğüm bir SUV; Hyundai Tucson!..

MİNİMALİST İÇ MEKAN

Güney Koreli üreticinin en sevdiğim özelliklerinden biri ise abartıdan uzak, ancak kullanışlı iç mekan tasarımlarıdır. Hyundai’nin ülkemizdeki ürün gamının en tepesinde bulunan modeli olan Tucson’da da iç tasarım adına başarılı işlere imza atılmış diyebiliriz.

Minimalist derken anlatmak istediğim; her yerde bir düğme, bir joystik, bir havalandırma ızgarası ya da açılır bir göz yok. Sürücü ve ön yolcunun ihtiyacı olan tüm kontrol elemanları bir arada ve abartıdan uzak şekilde tasarlanmış. İç tasarıma dair Tucson’un en sevdiğim özelliği de şüphesiz bu oldu. Orta konsolun en üstünde konumlandırılan 8 inçlik multimedya  ekrandan navigasyon ve ses (Radyo/Audio/Video) özelliklerine erişim sağlayabiliyorsunuz. Sistemin Bluetooth üzerinden telefonunuzdan müzik oynatma ve pek tabii ki telefon görüşmesine de imkan tanıdığını belirteyim. Radyo frekansı rakamlarının da görsel olarak “büyük” tutulmuş olması da bence takdir hak eden bir başka tasarım detayı. Hemen aşağıya baktığımızda ise klima sisteminin bilgi ekranını ve kontrol düğmelerini görüyoruz.

Tucson’da sürücü-yolcu koltuğu ve direksiyon ısıtma gibi “kış dostu” özelliklerin de bulunduğunu hatırlatayım. Test ettiğim modeldeki siyah iç renk ana teması, bordo veya bej renkle de sunulabiliyor. Arka yolcular için diz ve baş mesafeleri tatminkar. Tamamen açılabilen panaromik cam tavan arka yolcular için daha da ferah yolculuklar vaad ediyor. Tucson’un arka koltukları tamamen yatırılabiliyor. Bu sayede 513 lt. olan bagaj hacmi 1503 litreye çıkıyor.  

GÖRDÜN MÜ? ARKASINDA “TURBO” YAZIYOR

Hyundai Tucson ülkemizde 1.6 GDI (benzin), 1.6 Turbo-GDI (benzin) ve 2.0 dizel motor seçenekleri ile satışa sunulmuş durumda. Test ettiğim model ise Tuscon ürün gamının 1.6 litrelik Turbo motorlu olan versiyonu. Bu noktada hemen turboya değinmek isterim. i30 ve Accent Blue’dan tanıdığımız 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman sistemi 7DCT’nin Tucson’un 1.6 Turbo motoru ile çok uyumlu çalıştığını söylemem gerekiyor. Bu sayede T’den O’ya, turbonun tüm performans nimetlerinden, akıcı vites geçişleri sayesinde faydalanmış oluyorsunuz. 
1.6 litrelik turbo ünite 5500 devir dakikada 177 beygir maksimum güç, 1500-4500 devirler arası 265 Nm maksimum tork üretiyor. Bu sayede Tucson 0-100 km arası hızlanmasını 9.1 saniyede tamamlarken, 201 km/s maksimum hıza ulaşabiliyor. Şehir içi tüketim fabrika verisi 9.2 lt./100 km. olarak verilmiş. Ben de trafik dostu bir kardeşiniz olarak, sıkışık bir trafik ve sakin kullanımlarla 9.9 litrelik bir değer elde edebildim. Otomobil SUV, motorda turbo olunca tüketim biraz fazla oluyor doğrudur. Ama en azından Tucson’un yaktığının hakkını performans olarak size fazlasıyla verdiğini gönül rahatlığı ile söyleyebilirim. 
    
Test ettiğim motor ve şanzıman kombinasyonu sadece 4x4 versiyonda bulunuyor. Tucson normal yol koşullarında torkun yüzde 100’ünü ön tekerleklere iletirken, aynı zamanda yüzde 50’lik kısmını da arka tekerleklere gönderiyor. Yol ve arazi şartlarına göre otomatik olarak çalışan çekiş sistemi, manuel olarak seçilebilen kilit modu (Lock Mode) sayesinde de torku 50/50 oranında eşit bir şekilde dört tekere iletiyor.  40 km/s hıza kadar çalışan bu sistem, özellikle off road kullanımlarda kullanıcısına yardımcı oluyor.
Tabi bu güzelliği kıyıpta çamura, dağa, taşa vurabilir misiniz onu bilemiyorum :)

 

NEDEN TUCSON ALAYIM ?
- Sportif tasarıma sahip bir SUV arayışındaysanız,

 

- Kar yağdığında site çıkışındaki yokuşu debelenmeden çıkıp, 4x2 SUV’unu kapalı otoparktan çıkaramayan yan komşuya hava basmak hoşunuza gidecekse,
 
- “Premium algısı yüksek olsun ama fiyatı yine de ulaşılabilir olsun” diyorsanız...


 

SONUÇ-YORUM/CANDAŞ KURTAY
İlk olarak Bodrum’da düzenlenen basın lansmanında tecrübe etme fırsatı bulduğum Tucson’la daha uzun süre vakit geçirdim. Hyundai’nin devam modellerinde bizi şaşırtmasına artık alıştım desem yeridir. Zira eski nesil Accent ile yenisine, eski nesil i20 ile yenisine son olarak da eski nesil Tucson ile yenisine bakacak olursanız ne demek istediğimi çok iyi anlayabilirsiniz. Ben Tucson ile geçen 5 günden fazlaca keyif aldım. SUV arayışındaysanız Tucson’u mutlaka bir inceleyin derim!..

Kaynak : Dosum - Kardeşim Candaş Kurtay Otoaktüel

http://www.otoaktuel.net/test/suvun-hyundai-hali-tucson-h6705.html

12087100_10205150065459849_6273315597834

M.E.G bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yılkı
    • EgeG
      Yazan: EgeG
      Yeni Hyundai i30 tanıtıldı. 



       


      Şahsen bu sefer beğenmedim. Dış tasarımda arabaları birbirlerine benzetme mantığını doğru bulmam ama arka kısmı egea Hb'e çok benzettim. İç tasarımda modaya uyum sağlanmış; tabletimsi ekran kullanılmış. Halbuki Hyundai'nin eski tasarım dili çok daha güzeldi bence. Resimlerde lastikler ufak kalmış gibi gözüktü bana.
      Bir de spor versiyonu tanıtılacak.  Bakalım gerçekte görünce beğenecek miyim  
    • mursel_balci
      Yazan: mursel_balci
      Merhaba Arkadaşlar,
      Malumunuz yaklaşık 3 senedir 91 model mazda 626 kullanıyordum. Bu araçla alakalı da elimden geldiğince bazı değişiklikler yapıp forumda paylaşmıştım. Bu aracı bir arkadaşıma satıp yerine Hyundai Sonata NF 2,4 aldım. Aslında eski bir Hyundaici olarak tekrar Hyundai markasına dönüş yaptım diyebilirim. İlk aracım 96 model Accent 1,5 gls idi yaklaşık 2 seneye yakın kullandıktan sonra satıp 2005 Hyundai Elantra 1,6 gls model araç almış ve üzerinde ciddi manada değişiklikler yapmıştım 3 seneye yakın bu aracı kullandıktan sonra ev alma niyetine girip satmıştım. Uygun fiyatlı klimalı hidrolik direksiyonlu bir araç bakarken karşıma 91 Mazda 626 çıkmıştı. Ev işi olmayınca 3-5 ay kullanır satarım derken aracı beğendim ve en uzun kullandığım araç oldu diyebilirim. Yeni araç arayışındayken Mazda 6 ve Sonatalara bayağı baktım. Kafama yatan bir mazda 6 bulamayınca eski sahibini de tanıdığım Sonata marka aracı almaya karar verdim. Mazdayı ilana koyup satmayı düşünürken arkadaşım ablamlar araba alacak onlara alalım dedi ve 626 ilana bile koyulmadan satıldı.



       
      Bunlar ilk aldığım hali diyebilirim
      Öncelikli olarak parklar beyaz ledle değiştirildi
      Arka plaka aydınlatmaları beyaz lede çevrildi
      Klima gazı eksikti tamamlandı.
      Yağı yağ filtresi polen filtresi değişti.
      Yanlış bağlanan lpg su bağlantıları düzeltildi.
      Arkadaşım Köksal tarafından bir güzel temizlendi derilere bakım yapıldı.
       
      Aracın standart özellilkleri
      2,4 motor standart 166 Beygir fakat bu araçta yazılım mevcut 180 beygir civarı
      Dijital Klima,
      Hidrolik direksiyon
      Deri döşeme
      elektrikli koltuk
      Tam otomatik triptonik vites
      Hız Sabitleme
      Direksiyon Kumandası
      Sunroof
       
      Kabataslak bir yapılacaklar listesi hazırladım
      Bagaj Aydınlatma
      Tavan aydınlatma
      Ayak Aydınlatma
      Marine aydınlatma
      Ayna altı aydınlatma
      Kapı kolu (iç+dış) aydınlatma
      İç ışıklandırma renk değişimi
      Ayna içi sinyal
      Katlanır ayna
      Far sensörü
      Follow me home
      Viraj aydınlatması
      Geri viteste sağ ayna indirme
      Ön park sensörü
      Otoban sinyali
      Ani fren ikazı
      Cam Kaldırma + Sunroof kapatma
      Orjinal LPG düğmesi
      Geri görüş kamerası
      f2.4s yazısı
      Çift çıkış egzos
      Led Stop
      Gündüz Ledi
       
      Araç 2,4 motor olmasına rağmen kasko diliminden dolayı 2,0 vergisi ödeniyor.
      Yakıt tüketimi olarak uzun yolda 140-150yi geçmezseniz 10 litre civarı lpg tüketiyor
      Eğer 180-200 civarı giderseniz 15 litreye kadar çıkıyor
      İstanbul Şehir içi normal kullanım 13 litre civarı lpg tüketimi oluyor
      Şehir içi yoğun trafik sürekli kısa mesafe 15-16 litrelere çıkabiliyor.
      Yani şöyle söyleyeyim ben aldığımdan beri 4 depo şehir içinde bitirdim bunlardan 3 tanesi 13 litre civarı çıktı 1 tanesi 15 litre civarı çıktı. Lpg yi 1,89 dan alıyorum.
       
      Gelişmeler oldukça burdan paylaşmaya devam edeceğim.
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Hyundai'nin ülkemizde üretilen i20 Active modelinin Türkiye fiyatları açıklandı. Yeni Hyundai i20 Active fiyatı 61.800 TL'den başlıyor.

      Hyundai, yeni nesil Elantra modelinin, yanında yeni i20 Active modelini de ülkemiz pazarına sunuyor. Kore'li üreticinin İzmit Ali Kahya'da yer alan tesislerinde üretilmesi ile öne çıkan i20 Active, plastik gövde kaplamaları, metal ön ve arka tampon plakaları ve gümüş renkli tavan rayları ile standart i20'lerden ayrılıyor. İlk kez geçtiğimiz yılın son aylarında yapılan Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Avrupa pazarı için tanıtılan yeni i20 Active, ülkemizde sadece Active Elite donanım seviyesi ve iki farklı motor alternatifi ile sunuluyor. Otomatik şanzımanlı i20 Active tercih edenler için, 1.4 litrelik atmosferik benzinli motor ve 4 kademeli tam otomatik şanzıman birlikteliği 62.400 TL'den sunuluyor. Günümüz teknolojilerinin gerisinde kalan şanzıman teknolojisi ile dikkat çeken bu seçeneği dışında, modern 1.0 litrelik turbo benzinli T-GDI motor ve manuel şanzıman birlikteliği bulunuyor. Yeni Hyundai i20 Active Elite 1.0 T-GDI ise  61.800 TL fiyat ile sunuluyor. 1.4 litrelik MPi motor 100 hp, 1.0 T-GDI motor ise 120 hp güç çıkışı sağlıyor. 
      Yeni Hyundai i20 Active Teknik Özellikleri;
        1.4 100 hp 1.0 T-GDI 100 hp 1.0 T-GDI 120 hp 1.4 crdi 90 hp Motor Hacmi 1368 cc 998 cc 998 cc 1396 cc Silindir Sayısı 4 3 3 4 Motor Gücü 100 hp / 6000 d/d  100 hp / 4500 d/d  120 hp / 6000 d/d  90 hp / 4000 d/d  Maks Tork 134 Nm / 3500 d/d 171.6 Nm / 1500 d/d 171.6 Nm / 1500 d/d 240 Nm / 1500 - 2500 d/d 0- 100 km/s 11,9 sn 10,9 sn 10,3 sn 12,3 sn Maksimum Hız 178 km/s 176 km/s 183 km/s 170 km/s Ortalama Tüketim 5.6 - 5.8 l/100 km 4.6 - 4.8 l/100 km 5.0 - 5.2 l/100 km 4.2 - 4.3 l/100 km  



       
       
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Hyundai'nin kompakt sedan modeli Elantra, yeni nesliyle Türkiye'ye geldi. Yeni Elantra 56.590 TL'den başlayan fiyatlarla Türkiye'de.

      Hyundai Türkiye, yeni jenerasyon Elantra modelini ülkemiz pazarına sunuyor. Yeni Elentra ülkemizde bir önceki nesilde olduğu gibi 1.6 litrelik benzinli ve dizel motorlar ile alınabiliyor. Yeni kasa ile daha modern bir tasarıma ve güncel teknolojilere kavuşan Elantra, bir önceki nesilin elde edemediği yüksek satış rakamlarına ulaşmayı hedefliyor. Bunun içinde yeni Elantra'nın 1.6 litrelik benzinli seçeneğini 56.590 TL'den başlayan fiyatlarla sunan Hyundai otomatik şanzıman için ise 9.000 TL'lik bir bedel istiyor. Benzinli Elantra'lar sadece Style donanım paketi ile sunulurken, dizeller sadece daha üst paket olan Elite ile alınabiliyor. 1.6 dizel Hyundai Elantra fiyatı ise 81.990 TL'den başlıyor. Bu seçenekte sunulan DCT çift kavramalı otomatik şanzıman için ise 3.000 TL ek ücret isteniyor. Hyundai Elantra'da görev alan 1.6 litrelik dizel motor 136 hp güç ve 260 Nm tork üretirken, 1.6 litrelik benzinli motor ise 127 hp güç ve 155 Nm tork üretiyor.






       
       
      Yeni Hyundai Elantra Fiyat Listesi;
      YENİ ELANTRA 1.6 D-CVVT STYLE (BENZİNLİ)    56.590 TL    
      YENİ ELANTRA 1.6 D-CVVT STYLE OTM. (BENZİNLİ)    65.590 TL    
      YENİ ELANTRA 1.6 CRDi ELITE (DİZEL)    81.990 TL    
      YENİ ELANTRA 1.6 CRDi ELITE DCT (DİZEL)    84.990 TL  
       
      Tüketim Aralığı
      4.1 lt/100km - 6.9 lt/100km
      Motor Gücü :127 hp - 136 hp
      Motor Hacmi:1,6 lt
      Başlangıç Fiyatı:56.590 tl
      Dizel Otomatik Seçeneği VAR
      Hyundai Yeni Elantra; ilk olarak 2016 yılında ülkemizde yollara çıkan ve c segmentinde yer alan bir modeldir. Sedan karoserli araç 4 kapılı ve 5 koltukludur. EuroNcap’ten aldığı yıldız aracın güvenlik seviyesi hakkında fikir vermektedir. 4570 mm uzunluğa, 1800 mm genişliğe, 1450 mm yüksekliğe ve 2700 mm aks mesafesine sahip araç 458 litrelik bir bagaj hacmini kullanıcılarına sunmaktadır.
      Kaynak
       


Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.