grileo

Karbon temizliği ( Carbon Clean )

Bu konuda 47 ileti var

Carbon Clearn (Karbon Temizliği) Benzinli ve dizel araçlar için ayrı oluyor, 70 benzinli, 80 dizellerler için fiyatı var. Bence herkez kendi arabasına yaptırmalı ben bugune kadar bütün aldığım arabalara ve çevremdeki dostlarımın arabalarına yaptırdım bitaneside fark yok demedi, kesin sonuç veren bi yöntem..

Uygulanışı, direkt benzin girişinden carbonun verilmesiyle oluyor yani depoya falan konmuyor, önce aracın injektörlerine yada karburatörüne gidiyor orayı temizledikten sonra motor bloguna girerek bütün bloğu tortulardan ve kurumdan arındırıyor, böylelikle daha az yakıt yakmasını ve çekişi artıyor. motorun çalışması bile düzgünleşiyor, özetle araç 1.vites büyüyor. (ayrıyetten enjöktör temizlemek için 60 ytl daha vermenize gerek kalmıyor)

Şimdi şöyle söyliyim, bu tip perf.bujilerinde 4 tırnak bulunuyor, orj, bujide ise tek tırnak vardı, doğal olarak daha fazla ateşleme yapmakta ve katkı sağlamakta. Bende farklı durum söz konusu ben carbon ile motoru temizletip aynı anda bujileri takdırdığımdan çekiş fark edilecek derecede arttı, fakat şimdi bu artışa carbonun ve bujinin % kaç yararı oldu bilmem imkansız, bunu bujiyi söküp deneyerek anlayabilirim. Sonuçta bence takdırmanda yarar var, yakıtı çok etkilemedi açıkcası.

bu carbon clean olayı ne kadara patılıyor?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet sıvı halde, özel bir makinası var carbonu pompalıyor, araç çalışır vaziyette oldugundan carbonun itilmesi gerekli, aracın benzin pompası iptal oluyor. benim araca uygulanırken resmi vardı bulabilsem fikir olurdu size ama evdeki pc de kalmış heralde akşam eklerim buraya. Uygulamaya gelince ben başka biyerde daha bulamadım bildiğim ve tanıdığım tek yer İSTANBUL/BAYRAMPAŞADA selçuk ustam var genç bi arkadaş o yapmakta, burdan telefon vermiyim reklam yapmak gibi olmasın, bilgi almak isteyen olursa bana ulaşabilir özelden.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abı sen ıyı dınle bu olayı araba bırdaha 170te takılırsa bu ıhtımalıde goz onunde bulundurursun :D

Bende zaten bir kurum problemi oldu ondan açtım kulağımı dinliyorum ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tabiki daha önce 4-5 defa enjeksiyonlu arabalarımada yaptırmıştım, hatta 2001 bravaydı, daha sonra araçla 210 vurdugumda cep telefonuna çekmiştim.. Karburatörlü olarak mazdayı ilk yaptırdım ama gene yararını gördüm..  evet iyi olcak konu karıştı icene..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Heh şimdi oldu eline sağlık..

Bu arada arkadaşlar, cidden bu carbon clean olayı başlı başına bi konu, bu uygulamayı yaymalı ve herkez faydalanmalı. Çoğu sanayide daha bu uygulamadan haberi olmayan ismini duymayan ustalar var ne yazıkki, araç çekişten düşük diye boşyere baskı balata değiştirmedilermi, bujileri değiştirmedilermi nebiliyim artık en son bu araç bukadar gider daha fazlasını bekleme diyenmi olmadı.. :) (brava için konuşuyorum) meger motorun içi örümcek bağlamış.. sonuç mükemmel oldu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Peki bu benzin içine konulan kurum sökücü tabir edebileceğimiz şeylerin yaptığını söylediği şey de bu mu ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Onlar fiyatındanda anlıcağınız gibi çok etkisiz kalıyor, göle maya çalmak gibi.. sonuçta o minik şişeyi koca depoya boşaltıyorsunuz, oysaki carbonda depo iptal oluyor ve direkt carbon makinesine baglanıyor motor ve sadece carbon ile 1 lt kadar benzinle çalışıyor motor (40 dk kadar.)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi anlaşıldı..

Depo içine konanları 40.000 de bir kullanmayı tavsiye etmişlerdi bunun süresi nedir ? Ne kadar da bir yapılması tavsiye ediliyor ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Km olarak unuttum ama ben yaz başı ve kış başı olarak yaptırıyorum, senede birkezde olabilir bence. Dizel araçların kurum sıkıntısı daha çok oldugundan onların daha sık yaptırması lazım benzinliye göre.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Burak Abi sağlı sollu kroşelerle konu açanları kroki duruma getiriyo :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu bu kadar gerekli ise neden servislerde hiç bahsetmiyorlar ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Biraz devirli kullanın diyorlar bunların yerine, kurum bağlama düşük devirde kullanmaktan kaynaklanıyor diye biliyorum ama emin değilim açıkçası... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Biraz devirli kullanın diyorlar bunların yerine, kurum bağlama düşük devirde kullanmaktan kaynaklanıyor diye biliyorum ama emin değilim açıkçası... :)

Bu dediğin doğru abi ama AT araçlarda normal sürersen zaten araç hep düşük devirde kalmak istiyor, erken vites değiştiriyor..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilemiyorum, belki yasal değil belki, anlaşmaları yok, sonuçta carbon clean da gördügüm kadarıyla özel bir firma tarafından bayilik verilerek yapılıyor, servisin duvarında yazıları vardı ordan biliyorum. Servisi bırakalım herşeyin yanında bir kere insan kendi arabasını bilir nasıl gittiğini, birde bu uygulamadan sonra bakar aradaki farkı görünce zaten devamlı yaptırır ama bi yarar olmasa 2.kez asla gitmezdi kimse.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilemiyorum, belki yasal değil belki, anlaşmaları yok, sonuçta carbon clean da gördügüm kadarıyla özel bir firma tarafından bayilik verilerek yapılıyor, servisin duvarında yazıları vardı ordan biliyorum. Servisi bırakalım herşeyin yanında bir kere insan kendi arabasını bilir nasıl gittiğini, birde bu uygulamadan sonra bakar aradaki farkı görünce zaten devamlı yaptırır ama bi yarar olmasa 2.kez asla gitmezdi kimse.

Ben arabayı 2.el aldım ve ilk zamanlar bazı problemlerim oldu ondan dolayı bazı şüphelerden kurtulmak istiyorum işin gerçeği.

Nanodan sonra bir de bunu sardın başımıza hadi hayırlısı :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dur bide ona bakıyım daha okumadım, devamlı yeni uygulamalar çıkıyor, yetişemiyoruz.. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.