İlhan

Megane
2016 Model Renault Megane

Bu konuda 48 ileti var

Reanult'da en son beğendiğim şey Clio'nun lansman kırmızı rengi idi. Ben seviyorum diye mavi renk koymuşlar ama ona rağmen içim ısınmadı :D 

 

Fernando Alonso'nun da Renault düşüncelerimde önemli etkisi var onu da belirteyim :D 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Reanult'da en son beğendiğim şey Clio'nun lansman kırmızı rengi idi. Ben seviyorum diye mavi renk koymuşlar ama ona rağmen içim ısınmadı :D

 

Fernando Alonso'nun da Renault düşüncelerimde önemli etkisi var onu da belirteyim :D

İyidir iyi. :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Buradan bir şey anlaşılmıyor, gerçeğini görmek gerek.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yakında logo, kaput kadar olacak kanımca. Gerçi desteklediğim bir ilerlemedir logoyu büyütmeleri...

s.halilduru ve Canuck bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2016 yeni renault megane da kullanılacak olan motor seçenekleri fazlasıyla merak konusuydu. 
 
Tam olmasa da detaylar ortaya çıkmaya başladı. Benzinli cephede 90 ps ile 205 ps arasında geniş yelpazeli seçenekler sunulacak. 
 
Tahmin edileceği üzere 205 ps megane GT olacaktır. 
Fakat dizel cephe de oldukça heyecan verici seçenekler var. 
 
1.5 dCi ve 1.6 dCi ünitelerin eşlik edeceği dizel motorlar 110 ps, 130 ps ve 165 ps güç oranlarına sahip olacak. 
 
1.5 dCi 110 ps motor ortalama 3.3 litre yakıt tüketimiyle en cimri modeli olacak. 
 
EDC şanzıman kullanılmaya devam edecek. 
 
wtkctj5g.jpg
 
ti85w9f7.jpg
 
u9qwe2mn.jpg
Gökhan, İlhan ve M.E.G bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Clio nun azıcık büyüğü. :) Hiç etkilemiyor beni renonun arabaları :D Bir tek latitude hoşuma gitmişti ilk çıktığı zamanlar. Bence Renault tasarımı beceremiyor, özellikle iç mekanda.

bosphoruss9 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yeni kasadan çok makyaj gibi geldi bana. Ama yine de iyi.

+1

 

Aynen abi aşağıda ki şu an güncel kasa. Arada çok uçuk fark yok. Makyaj denmesi daha doğru. İç kokpitte bayağı radikal denecek değişiklik yapılmış sadece sanırım. Ama şu var eskisine nazaran Renault iyi yolda. En azından Fiat'tan çok çok iyi tasarım olarak. :)

 

2016-Renault-Megane-IV-1.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

1.6 dci 160bg ve edc iyi olur.

 

Tork kaç olur ve o torka Edc dayanır mı ? Sorusu geliyor hemen aklıma. :)

 

Megane Sport Wagon dimi Gökhan abi. :)

 

Bu arada yolda hiç Kadjar görmüyorum. Araç halen temin etme aşamasında mı ? Yoksa gerekli ilgiyi mi görmedi ?

Gökhan bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tork kaç olur ve o torka Edc dayanır mı ? Sorusu geliyor hemen aklıma. :)

 

Megane Sport Wagon dimi Gökhan abi. :)

 

Bu arada yolda hiç Kadjar görmüyorum. Araç halen temin atma aşamasında mı ? Yoksa gerekli ilgiyi mi görmedi ?

Tork içinde sorun bulunacaktır eminim.

Mevcut 1.5 lerden kullanan 10 civarı tanıdığım (iki tanesi 100bin km üstünde) sorunsuz kullanıyor.

Kadjar için ise katılmıyorum. Yalovada tutulmuş demekki.

Şu anda mahallemde 5 adet kadjar var. Şehrin tümünde kaç oldu bilemem.

İlhan ve M.E.G bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tork içinde sorun bulunacaktır eminim.

Mevcut 1.5 lerden kullanan 10 civarı tanıdığım (iki tanesi 100bin km üstünde) sorunsuz kullanıyor.

Kadjar için ise katılmıyorum. Yalovada tutulmuş demekki.

Şu anda mahallemde 5 adet kadjar var. Şehrin tümünde kaç oldu bilemem.

 

 

1.5 + Edc kullananlar kesinlikle çok memnunlar.

 

Kadjar için olumsuz bir düşüncem yok abi. Aksine beklentim yüksekti bu araç için. Nissan Qashqai'ye iyi rakip olur fikrindeyim. Ama yollarda hiç görmüyorum. Bu konuda da dikkatliyimdir bu arada.

M.E.G bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çift kavrama yüksek torklara dayanabilir yeter ki malzemeden kaçma :) Tork en fazla 350 nm olur bence onu da rahat rahat kaldırır. Ama tork konvertörü gibi sağlam olur mu? Tabiki hayır :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kadjar 1 tane bizim sokağımızda var, 1 tane de eski iş yeri arkadaşım aldı. Yollarda var yani. 

İlhan bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kadjar 1 tane bizim sokağımızda var, 1 tane de eski iş yeri arkadaşım aldı. Yollarda var yani. 

 

Allah Allah arkadaş o kadar gezen tozan, km yapan adamım biliyorsunuz. Etrafıma da iyi bakarım. Hatta bu dikkatimden ötürü hatırlarsanız "Ne oluyo bu Kia Ceed'lerin Led Farlarına" şeklinde konu bile açmıştım. Sırf yollarda gördüğüm ledleri yanmayan Ceed çok sık gördüğüm için. Ve sonradan da anlaşıldı ki bildiğin kronik sorunmuş bu Ceed'lerde.

 

Yani demem o ki demek ki bana denk gelmedi bu Kadjar o zaman.

s.halilduru bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Megane'nın motor seçenekleri belli olmuş. Ne ararsan var, benzinli, dizel bunlara ilave otomatik vites seçeneği. Hayır yakında Honda gibi Lpg'li de çıkarırsa hiç şaşırmam. :)

 

Renault'un geçtiğimiz günlerde resmi olarak tanıttığı yeni kasa Megane modelinin tüm motor seçenekleri ortaya çıktı. 2016 Renault Megane üç benzinli ve dört dizel motor alternatifin sahip olacak. Bunlardan üç tanesi sadece manuel şanzıman ile, iki tanesi sadece EDC otomatik şanzıman ile ve diğer iki tanesi ise hem manuel hem de EDC otomatik şanzıman ile alınabilecek. Yeni Renault Megane'nin benzinli motor seçenekleri Energy TCe 100, Energy TCe 130 ve Energy TCe 205 EDC olarak, dizeller ise Energy dCi 90, Energy dCi 110, Energy dCi 130 ve Energy dCi 165 olarak listeleniyor.

 

 

Energy TCe 100; Motor: 1.2 turbo benzinli (1.198 cc) - BVM6 manuel şanzıman - Güç: 100 hp - Tork: 175 Nm - 0-100 km/s 12.3 sn - Maks Hız 179 km/s -  Ortalama tüketim 5.4 litre

 

Energy TCe 130; Motor: 1.2 turbo benzinli (1.198 cc) - BVM6 manuel şanzıman (EDC6 opsiyon) - Güç: 130 hp - Tork: 205 Nm - 0-100 km/s 10.6 sn - Maks Hız 197 km/s -  Ortalama tüketim 5.3 litre

 

Energy TCe 205 EDC; Motor: 1.6 turbo benzinli (1.616 cc) - EDC6 otomatik şanzıman - Güç: 205 hp - Tork: 280 Nm - 0-100 km/s 7.1 sn - Maks Hız 233 km/s -  Ortalama tüketim 6 litre

 

 
Energy dCi 90; Motor: 1.5 turbo dizel (1.461 cc) - BVM6 manuel şanzıman - Güç: 90 hp - Tork: 220 Nm - 0-100 km/s 13.4 sn - Maks Hız 174 km/s -  Ortalama tüketim 3.6 litre
 
 
Energy dCi 110; Motor: 1.5 turbo dizel (1.461 cc) - BVM6 manuel şanzıman - Güç: 110 hp - Tork: 260 Nm - 0-100 km/s 11.2 sn - Maks Hız 188 km/s -  Ortalama tüketim 3.3 litre
 
 
Energy dCi 110 EDC; Motor: 1.5 turbo dizel (1.461 cc) - EDC6 otomatik şanzıman - Güç: 110 hp - Tork: 250 Nm - 0-100 km/s 12.3 sn - Maks Hız 187 km/s -  Ortalama tüketim 3.7 litre
 
 
Energy dCi 130; Motor: 1.6 turbo dizel (1.598 cc) - BVM6 manuel şanzıman - Güç: 130 hp - Tork: 320 Nm - 0-100 km/s 10 sn - Maks Hız 198 km/s -  Ortalama tüketim 4 litre
 
 
Energy dCi 165; Motor: 1.6 turbo dizel (1.598 cc) - EDC6 otomatik şanzıman - Güç: 160 hp - Tork: 380 Nm
 
emekli bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

böyle 10 tane motor 10 tane donanım koyuyorlar 2.elde kafamız karışıyor :D 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

böyle 10 tane motor 10 tane donanım koyuyorlar 2.elde kafamız karışıyor :D 

Sorma birde üzerine 3-4 farklı donanım adı. Sonra donanım+ilave paket seçenekleri derken. Bir bakmışsın Reno sana stepneyi bile parayla satmış. :D

fotifoti bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Reno da tasarım anlayışını vw ye benzetmiş.

İlk Clio ile başlayan bu tasarım sonra Captur sonra Kadjar sonra da megane a sıçramış.

Hayırlısı diyelim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Yeni MEGANE Sedan, sağlam, dinamik ve kromla vurgulanan hatlarıyla sınırları zorluyor. Geniş ve kaslı yapısıyla hiç olmadığı kadar kendinden emin.

      Dinamik bir Sedan
      Yeni Renault MEGANE Sedan dinamizmle dolup taşıyor. Kaslı kaputu, geniş omuzları, ince hatları ve şekillendirilmiş yan panelleri modern ve sofistike karakterini vurguluyor.

       
      Işığın yolunu aydınlatsın
      İddialı krom ızgaranın her iki yanında yer alan PURE VISION FULL LED ön farlar, 3D Edge Dizayn C şeklinde LED gündüz sürüş farları ile daha da dikkat çekici hale geliyor. Krom elmasın hakkını gururla veren Yeni Renault MEGANE Sedan ışığıyla göz kamaştırıyor.
      İç Tasarım

      TFT Renkli Gösterge ekranı, renkli Head Up Display ekranı, ergonomik orta konsolu, geniş 8,7" sezgisel, dikey dokunmatik ekranı ve diğer özellikleriyle Yeni Renault MEGANE Sedan'ın direksiyonuna geçtiğinizde her şey kontrolünüz altındadır.


      Sürüş keyfi ayrıntılarda saklı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın birinci sınıf tasarım atölyelerinde biçimlendirilen ve vücudunuzu saran koltuklarına keyifle yerleşeceksiniz. Kusursuz işçiliğe sahip koltuklar aynı zamanda sürücü tarafında masaj fonksiyonlu.

      Üst sınıf seyahat
      Yeni MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah… Kişiselleştirilebilir ortam ışıklandırması orta konsolu ve kapı panellerini ortaya çıkararak sürücünün ruh haline uygun atmosferi yaratıyor.  Her detayda bir sürüş keyfi, her sürüşte yeni deneyimler saklı.

      Geniş açılır cam tavan
      Yeni Renault MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah…

      Eller serbest bagaj kapağı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın bagajını açmak için ellerinizi kullanmanıza gerek yok. Ayağınızı arka tamponun altında hareket ettirin ve bagaj kapağının nasıl açıldığını izleyin.
      Yeni Renault MEGANE Sedan’ın içindeki tüm teknolojiler ve inovatif yenilikler güvenli bir yolculuk için… R-LINK 2 multimedya sisteminin büyük dokunmatik ekranı, MULTI-SENSE sistemi ve bağlantı teknolojileri gibi çeşitli fonksiyonlar başarıya giden yoldaki en büyük destekçiler.

      MULTI-SENSE
      Yeni Renault MEGANE Sedan'la bütünleşeceksiniz! MULTI-SENSE sayesinde sürüş tarzınızı modunuza göre uyarlayın. Optimum konfor ve etkileyici dinamizm için 5 farklı sürüş modundan birini seçin. 

      Renkli Head Up Display ekranı
      Yeni Renault MEGANE Sedan renkli Head Up Display ekranıyla güvenliğinizi ve sürüş konforunuzu en üst düzeye çıkarır. Tüm önemli sürüş bilgilerini göz hizasında yansıtan renkli Head Up Display ekranı sayesinde gözünüzü yoldan ayırmadan güvenli bir yolculuk yaparsınız.

      R-LINK 2: Merkezi Kontrol Sistemi
      R-LINK 2 multimedya sistemi sezgisel ve bağlantı teknolojili bir kontrol merkezidir. Navigasyona ve telefona erişim sesle yönlendirilebilir. Ayrıca müzik dinlemek, sürüş destek teknolojilerini yönetmek ve çeşitli hizmetlere erişim sağlamak için sadece parmak ucuyla ekrana dokunmak yeterli. Bu arada koltuk ve klima ayarlarını hafızaya kaydetmek ve altı farklı profile kadar konfigürasyon yapmak da R-LINK 2’nin özellikleri arasında.

      TFT dijital hız göstergesi
      Analog göstergeler geçmişte kaldı! Yeni Renault MEGANE Sedan'ın dijital göstergesi 7" renkli TFT LCD ekranlı. Seçtiğiniz MULTI-SENSE modu da dahil olmak üzere gerekli tüm sürüş bilgileri burada. İstediğiniz gibi özelleştirebilir ve farklı temaları tercih edebilirsiniz.


      Güvenlik

      Visio System
      Tam bir güvenlik içinde seyahat etmenizi sağlayan Visio System gerçek bir kopilot. Şerit takip sistemi ve otomatik uzun/kısa farlar ile sürüşü kolaylaştırmak için bulunduğunuz ortamı analiz eder.

      Aktif acil fren destek sistemi
      Acil bir durumda frenleme yapmak gerektiğinde aktif acil fren destek sistemi devreye giriyor ve durma mesafesini azaltmak amacıyla ABS/ESC sistemini tamamlıyor.

      Kör nokta uyarı sistemi
      Sollama yaparken artık sürprize yer yok. Kör noktanızda bir araç varsa, Yeni Renault MEGANE Sedan sizi hemen uyarır. Tehlike varsa, tehlikenin geldiği taraftaki kapı aynasında bir ışık yanar. 
      Motor Teknik Özellikleri

       


      Boyutları

      Fiyatları

       
      Kaynak: Renault
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault’un C segmentindeki yeni kozu Yeni Megane Sedan, Türkiye pazarı için resmi olarak duyuruldu.

      Renault, C-segmentindeki yeni model atağını Yeni Megane Sedan ile sürdürüyor. Yeni Megane Sedan segmentinde tek olan, geniş panoramik elektrikli cam tavanı ile vurgulanan dinamik tasarımı ile dikkat çekiyor. CMF C/D platformuna sahip Yeni Megane Sedan, gelişmiş konfor ve sürüş keyfi için üst segmentten alınan özelliklere de sahip.
      20’den fazla ülkede satışa sunulacak Yeni Megane Sedan Türkiye’de Oyak Renault Fabrikaları’nda üretiliyor. Müşterilerin merakla beklediği Yeni Megane Sedan Ekim 2016’da Türkiye’de satışa sunuluyor olacak.

      Üst segmentten özelliklere sahip bir sedan
      2015 sonunda Yeni Megane HB ve 2016 Mart ayında Yeni Megane Sport Tourer’ın lansmanında sonra Yeni Megane Sedan, Megane ailesinin en yeni ve son üyesi.
      Yeni Megane Sedan, Renault’nun yenilenen tasarım kimliğinin tüm özelliklerine sahip. Türkiye’de efsaneleşen Megane Sedan yeni versiyonu ile yine tüketicinin beğenisini toplayacak. Otomobilin dinamik ve ayırt edici tasarımı, dengeli oranları ve C şeklinde LED farları ile vurgulanıyor.
      Yeni Megane Sedan, arka kabin genişliği ile segmentinde ayırt ediliyor. Yeni model Eller Serbest Bagaj Kapağı sistemi ile de erişim ve kullanım kolaylığı sunuyor.
      Yeni Megane Sedan, 7’’ TFT renkli dijital ekranı, 8,7’’multimedya tablet ekranı, R-LINK 2, MULTI-SENSE, Head-up Display, Eller Serbest Park Sistemi ve diğer konfor ve sürüşe yardımcı birçok teknoloji ile üst segment otomobillerin özelliklerini taşıyor. (Aktif Acil Fren Destek Sistemi, Şerit Takip Sistemi, vb.)

      Yeni Renault Megane Sedan'ın ülkeye ve bölgeye bağlı olarak değişebilecek motor ve vites kutusu seçenekleri ise şu şekilde sıralanıyor: 
      Benzinli:
      5 ileri manuel vites kutusu veya sürekli değişken (CVT) vites kutusuna sahip 1.6 lt 115 bg 7 ileri EDC otomatik vites kutusu veya 6 ileri manuel vites kutusu seçenekleriyle TCe 1.2 lt 130 bg. Dizel: 
      6 ileri vites kutusu ile dCi 1.5 90bg , 6 ileri vites kutusu veya 6 ileri EDC otomatik vites kutusu seçenekleri ile dCi 1.5 110 bg 6-ileri manuel vites kutusu ile dCi 1.6 130 bg.
      Yeni Megane Sedan, Türkiye'deki Bursa fabrikasında üretilecek ve dünyanın dört bir yanında 20'den fazla ülkede satışa sunulacak.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Motor: 1598 cc, 4 silindirli turbo dizel
      Güç: 130 hp @ 4000 d/d
      Tork: 320 Nm @ 1750 d/d
      Şanzıman: 6-ileri, manuel
      0-100 km/s: 10 sn
      Son hız: 198 km/s
      Test tüketimi: Ortalama 6,5 litre/100 km
      Ağırlık: 1393 kg
      Bagaj hacmi: 434 litre
      Fiyat: 103.750 TL
      + İşçilik
      + Malzemeler
      + Dinamizm
      – Konfor
       
       
       


Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.