Guest infsphinx

Chevy Camaro...

bu aletin hastasıyım ya...

özellikle bu Transformers la başlamıştı daha çocukken... bu tasarımla da geçecek gibin değil ...  :D

chevycamarors1.jpg

d0c00camarochevy2010int.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence bunların en güzel kasaları 94-97 modeller arasında olanlar..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence bunların en güzel kasaları 94-97 modeller arasında olanlar..

aynen bence de ;)

ayrıca kendi çizgisini yaratmış bir modelin corvette'e benzer bir kıça sahip olması bence hiç hoş olmamış. yine yandan önden çizgi dışı fakat arkadan çakma covette gibi olmuş. herhalde modelleri hazırlarken yan yana yaptılar gözleri kaydı :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence güzel guzu.Yok arkası şöyle önü böyle.Önden liselik,arkadan müzelik.. ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben arkasını çok corvette e benzetemedim ya... tamam tampon hatları biraz benzeşiyor fakat bu tip spor otomobillerde zati arka tampon kalkık olur biraz stop dizaynı falan bence gayet orjinal olmuş... kaslı gösteriyor guzuyu...

benim en çok beğendiğim kasaları da bu kasalar bu camaro ların... hakkaten orjinal bir dizayn...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

diyorum kiii 94 modelini verseler bile alırım :D

aslında bunların 94-97 modellerinin gayet bizim arabalarla aynı.. istesek bizimkileri satıp alabiliriz :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

diyorum kiii 94 modelini verseler bile alırım :D

aslında bunların 94-97 modellerinin gayet bizim arabalarla aynı.. istesek bizimkileri satıp alabiliriz :D

Helin alırsın da vergisine 4yılda senin arabanın parasını bayılırsın :D 99modeline baktım ben almak için 2gün oldu 5000 küsür vergisi var yıllık... vazgeçtim :) ama seneye şirket üstüne alabilirim belli olmas

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

zaten bizim arabanın yerine bunu almamamızın sebebi de 1) vergisi 2) benzini :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

zaten bizim arabanın yerine bunu almamamızın sebebi de 1) vergisi 2) benzini :)

yok benzinde çok cimri şehiriçi 13lt basarsan belli olmayan değerler yakıo... ünideyken 97model siyah vardı 8ay kullandım sonra by by :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yok benzinde çok cimri şehiriçi 13lt basarsan belli olmayan değerler yakıo... ünideyken 97model siyah vardı 8ay kullandım sonra by by :)

basacağıma göre belli olmayan değerler yakarım yani :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

beni astina kesmiyorrrrrrrrr

RX verelim abi :D

basacağıma göre belli olmayan değerler yakarım yani :D

vallahi öyle :) hele şehiriçinde seri hızlan dur tekrar kalk benzin ışığı zaten seni hatalı kullandığın konusunda uyarır hemen yanar kendileri :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

keske boracım benım rx i kullanabılecek ıhtımalım olsa..bosunamı dıyorum senın arbayı hanıma kullandırıcam dıye :D

heheh yenge bi yanlasın abi :D stresi gider seni baya bi fırçalamaz herhalde :P upsss yoksa Mustafa abi ile mi karıştırdım hehehe

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.