Guest blue_dream

Jant İçin Bir Fikir Lütfen

Bu konuda 35 ileti var

ikisinin arasında kaldım

[eklenti sistemin çökmesi sonucu silindi]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ya volkan bende ona taktım aslında ama 17inç işte ya

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

17'' gayet yeterli bir ölçü bence Türkiye şartlarında,yeni jant alıcam nasip olursa onuda 17'' alıcam,18'' fazla bu yollara  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bence kaldırır,bir sorun teşkil etmez,sonuçta draglara girecek halin yok arabayla  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet beyaz guzuya takıcam :) siyah gider diye düşündüm

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

volkan dodikleri açtırmam gerekiyo 17de artı yanlamalarda sorun olur diye düşünüyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

volkan dodikleri açtırmam gerekiyo 17de artı yanlamalarda sorun olur diye düşünüyorum

bence açtırmaya değer,nasıl olsa baya bi masraf yapıcaksın arabaya,onuda arada çıkarıverirsin  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

dogru diyosun be volkan açtıralım anasını satayım:):):):)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet beyaz guzuya takıcam :) siyah gider diye düşündüm

Siyah kol olacakca bence 1 no.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

siyah kollar evet başladım yavaş yavaş camlar bitti yarın istanbual gidiyorum direksiyon vites topuzu paspas pedal takımı göstergeler hepsini alıcam 1ay sonra inşallah herşey biticek

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Siyah kol olacakca bence 1 no.

abi kolları siyah olmayacak yanlış anlamışsın sanırım,iki jantında içleri siyah renkli  8:) belkide ben yanlış anladım  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

323 sedana 1. jant daha iyi olur bence ama başka seçenek sunmadığın için tercih ettim. Bana göre bu ikisi de bu arabaya yakışmaz. Zevkler ve renkler :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Beyaza guzuya takacaksan bence hiç biri.

Biran sen birşeyler önersene Tuncay'a bunları beğenmediysen...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

dogru dedin selman abi:) biran varmı aklında bişeyler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bi fikir istedik özel olarak msjda attık arkadaşlara sagolsunlar çok ilgi gösterdiler:(

anlamasanda ilgilenmen bile yeter selman abim sagolasın

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tuncay acele etme, biz yaşlıların reaksiyonları biraz zayıf olur, Biran Abin değerlendiriyor konuyu.... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.