pepe

140'dan Sonra Sarsıntı Sorunu (Familia)

Bu konuda 23 ileti var

323 98 mazdam 140 km yi geçtikten sonra hatrı sayılır bir biçimde sarsılıyor 140 kadar hiç bir şey yok

  nedeni nedir?Görüşlerinizi bekliyorum...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İlk çalışmada da problem çıkarıyor mu, sabahları mesela?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hayır abi sadece yüksek hızlarda o da 140 tan sonra 140 kadar hiç problemsiz devam ediyor sonra birden araba komple sarsılıyor acaba ne olur diye 180 e doğru yol aldım ama araba kendinden geçti ben de ürküp bıraktım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben motor temizliği lazım diyecektim ama diyemedim o zaman...:) Usta beklemek lazım buraya...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir rot balans ayarına gir,lastikleri ve jantları kontrol ettir  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bana da lastiklerden veya janttan kaynaklanıyodur diye aklıma geldi..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Motor bloğunda gevşeme olabilir.Buda benim bildiğim sarsıntı yapabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bence motorla ilgili değil.. yoksa atıyorum her 5000 devire geldiğinde araç aynı sarsıntıyı yapması lazım ...  :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bir rot balansçı yolu gözüküyor sana...

jantlar eğri olabilir, balansı bozulmuş olabilir,lastiklerin tabanları bozulmuş olabilir,az bir ihtimal jantların içine çamur birikip balans yaptırabilir...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bir rot balansçı yolu gözüküyor sana...

jantlar eğri olabilir, balansı bozulmuş olabilir,lastiklerin tabanları bozulmuş olabilir,az bir ihtimal jantların içine çamur birikip balans yaptırabilir...

Benim de aklıma gelenlerin tümünü sıralamışsın ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

3-5 vakte kadar rot balans yolu görünüyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hepeinize çok teşekkürler bende lastik veya rotlardan olduğunu düşünüyordum  çünkü ilk vitesler ve onların yüksek devirlerinde bir problem yaşamıyorum ama yine de motorla ilgili bir şey olabilir mi diye sormak istedim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim arabada gaza basınca sarsıntı var, rot başlarında boşluk mu ne varmış, lastikçi söylemişti...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim arabada gaza basınca sarsıntı var, rot başlarında boşluk mu ne varmış, lastikçi söylemişti...

O jantlar olduğu sürece daha çok rotcuya gidersin .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yok yaw lastik değiştirdim, Kumho'lardan memnun diildim, sonuçta ucuz etin yahnisi hesabı...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yok yaw lastik değiştirdim, Kumho'lardan memnun diildim, sonuçta ucuz etin yahnisi hesabı...

Açar mısın biraz daha.. ???

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ulen kumho iyi lastik diyodunuz karar verin artık :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kumholar iyidir.Sen 18 jant kullanıyorsun.Yanak genişliği tahminen 40-45 civarıdır.Lastiğin esneme yapmıyor,üstelik arabayı alçalttın.Bence rot problemi yaşaman çok normal

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet Okanım şu ucuz etin kumhosunu açıklasan da bizde öğrensek. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim de aklıma gelenlerin tümünü sıralamışsın ;)

bende katılıyorum..120 den sonra başlayıp150 ye kadar torpido resmen zıplıyordu..ilk başlar çok korktum ama daha sonra alıştım..biraz sabrettikden sonra 160 a gelince kesiordu..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.