mc.elektro

Bunlar başka :)

Bu konuda 23 ileti var

Foruma bi değişiklik olsun dedim :)

Bu iki canavar tamamen kendi çalışmalarımızla ortaya çıktı.

Bu SAGUAR.İsmi çakma olarak düşünülebilir ama kesinlikle değil.Açılımı

SAkarya GUneş ARabası  :D

Tamamen güneşle çalışmakta.Allta gördüğünüz SAGUAR X6 V3 modeli.Her yıl tübitak yarışlarında ilk 3 ten çıkmadık.Şimdi ise dünya yarışlarına hazırlanıyoruz.

Bu araba da mazda3 ten sonra 2. aşkım benim 8)

5850DSCF2848.jpg

[img width=800 height=532]http://img99.yukle.tc/images/2089DSCF2801.jpg

Bu şirin şey de SAHIMO.SAkarya HIdro MObil.

Tamamen hidrojenle çalışmakta.En çok sevdiğim özelliği egzozundan sadece ve sadece su çıkması :D.Bu aracın,şu anda üretmekte olduğumuz bir üst versiyonuyla mayıs ta Fransa da Shell Eco_maraton da yarışacağız.

[img width=800 height=599]http://img99.yukle.tc/images/3770DSCF2479.jpg

[img width=800 height=599]http://img99.yukle.tc/images/3159DSCF2484.jpg

Yurtdışı yarışlarında desteklerinizi bekliyoruz. :tey: :tey: :tey: :tey: :tey:

Araçlar hakkında her türlü soruyu bana sorabilirsiniz.Tamamen kendi çalışmalarımızla ve çabalarımız la ürettik arabaları.Araçlar ve ekip hakkında daha fazla bilgiyi www.saitem.org adresinden de öğrenebilirsiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ellerine sağlık, paylaşım ve bilgilendirme için teşekkürler.

Böyle şeyler bizden çıkınca çok gururlanıyorum :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abilerim,arkdaşlarım araçlar hakkında merak ettiğiniz şeyler olursa bildiğim kadarıyla cevaplamaya çalışım. O0

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

basarılarınızın daha da çogalmasını dilerim:)tebrikler..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tebrikler.Çok güzel çalışmalar olmuş.Sizin gibi gençlere ihtiyacı var güzel vatanımızın.Son zamanlarda türlü branşlardan epey buluşlar çıkıyor genç tasarımcılarımızdan. :nazar:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu çalışmalarda emeği geçen herkesi kutluyorum  :clap:

destek verildikten sonra  neler çıktığı ortada  O0

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi başarılarınızın devamını dilerim :nazar::)

Benim bir sorum var max. kaç basıo bunlar?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

SAGUAR---->MAX 115 basıo.Bunu denerken araç en kötü halindeydi.Hava da neredeyse kapalıydı diyebilirim.Söylemeyi unutmuşum,SAGUAR Türkiye nin en hızlı güneş arabası.Teker boşta 146 gördük.

SAHİMO--->MAX 60 gördük.Ama o ilk hidrojen aracımızdı.Bu yüzden baya bi hata var.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Oldukça güzel çalışmalar. İnşallah hem destek görür hem de ilerletirsiniz. Bu yaşta bunlar ile uğraşmak çok keyifli olmalı.  Projede sen hangi bölümlerle ilgileniyorsun ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu işler artık hayatım oldu:)gece gündüz devam.Ben Araçlardaki Elektrik,Elektronik ve haberleşme kısımlarıyla ilgileniyorum.Örneğin SAGUAR a yapmış olduğumuz bir sistemle araç yarışırken aracla her türlü bilgiyi pit alanında izleyebiliyirouz.Ekibimiz bu yıl AR&GE ye daha çok önem veriyor.Araçlarda GPS modem kullanacağız,aynı haberleşme sistemini hidrojen arabasına da hatta daha gelişmişini yapacağız.Malzeme Mühendisliğinde okuyan bir arkadaşım karbon jant üretimi projesini yürütüyor.O da çok farklı bir şey olacak. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu da mayıs ta Fransa da yarışacak yeni arabamızın tasarımı.Bu hafta içi üretimine başlanacak :nazar:

7028new-1.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tasarımı gayet güzel inşallah dereceye girer  :nazar:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

SAGUAR---->MAX 115 basıo.Bunu denerken araç en kötü halindeydi.Hava da neredeyse kapalıydı diyebilirim.Söylemeyi unutmuşum,SAGUAR Türkiye nin en hızlı güneş arabası.Teker boşta 146 gördük.

SAHİMO--->MAX 60 gördük.Ama o ilk hidrojen aracımızdı.Bu yüzden baya bi hata var.

Beki SAGUAR bu güneş pillerinden max. kaç  volt eneji üretebiliyor :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arcaı ilk yaptığımızda 1400 watt gibi mükemmel bir güç elde etmiştik.Ama daha sonra çeşitli nedenlerden(aerodinamik vb.) dolayı değiştirdik ve şu anda 1000 watt elde etmekte.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arcaı ilk yaptığımızda 1400 watt gibi mükemmel bir güç elde etmiştik.Ama daha sonra çeşitli nedenlerden(aerodinamik vb.) dolayı değiştirdik ve şu anda 1000 watt elde etmekte.

Sorularımı sabırla yanıtladığınız için teşekkürler :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bende bunları ilgiyle takip ediyorum.. Çok güzel olmuşlar emeğinize sağlık  O0

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşım hoşgeldin.. Çalışmalarınız çok güzeller..Bu işlere bir şekilde başlamak gerekiyor zaten.. İlerleyen zamanlarda araçlarınıza uygulayacağınız değişikliklerle ve testlerle çok daha efektif ve kaliteli araçlar yapacağınıza inanıyorum.. Bravo..

Benim de bir sorum olacak.. Hidrojenli aracınızda güç nasıl elde ediliyor? Yakıt hücresiyle elektrik elde edilip Elektrikli bir motorla mı tahrik sağlanıyor yada direk hidrojen yakılarak mı tahrik sağlanıyor?

Çalışmalarınızda başarılar..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hidrojenle çalısanı merak ettım hani demiştin yha egsozundan su cıkıyo diye :D onu cok begendım acaba sana zahmet olmazsa egsozunun fotografı var mı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.