Guest serkann

Mazda 3 Yan Sinyal Hakkında

Bu konuda 38 ileti var

arkdaslar bır sey sorcam bu benım mazdanın yan sinyal lambalarına  beyaz ampul takcaktım tunıngcıde ama adam cıkaramadı cunku dıs camı cıkmıor nasıl yapcaz bu işi:(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu işlerden anlayan iyi bir usta bulman lazım bence!

Benim 98 familyanın farları da çıkmıyodu ama onlar çıkarttılar... Angel taktırmıştım...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

acaba varmıdır bu yan sinyalleri satan bır yer gercı ben baktım bulamadım ama varsa bılen yardımcı olsun:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aksarayda kesin vardır

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

güzel abicim tamam öle cekip cıkıor ztn de önemlı olan sinyalın camını cıkarıp içine beyaz ampul takmak sordum kac yere ama cıkaramadılar anca spor sınyal satan bırını bulcan tabı oda mazda 3 n varmıdır

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

beyaz ampul derken dısardan bakıldıgında sarı olmayan ama yandıgında sarı yanan türden bişey istiyorsun heralde, sinyal bu cünkü sarı olmazsa bi degeri kalmaz ve sakat iş olur..

şöle bişey fena olmaz aslında;

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-06-MAZDA3-JDM-LED-SIGNAL-SIDE-MARKERS-LIGHTS-BLACK_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33715QQihZ009QQitemZ190201209813QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

siparis edersin böle bişey alıncada götürür serviste taktırırsın..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

gercekten guzelmıs bundan takıcam ıste ama bulamıorum cok sekil gözükür:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hem de led  olduğu için daha iyi görünür. Eğer sadece ampul değiştirilebilse bu teknik dökümanlarda belirtilirdi. Sanırım komple değiştirmek gerekecek Serkan . Ya da bozulmasını göze alıp çıkartmayı kendin deneyeceksin..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

gercekten guzelmıs bundan takıcam ıste ama bulamıorum cok sekil gözükür:)

Modifiye işine köşesinden bucağından başladınmı ebay i öğrenmek şart oluyor yoksa Türkiye de çok zor parçaları değiştirmek..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bostancıda bu ısı yapan bır yer varmıs arkdasdan aldım telını aradım adamı dedıkı sorun etme getır ben cıkarırım olmadı tekrar ona uygun bır cam yaparız kafan rahat olsun dedı bakalım yarın bır ugrımde nasıl olcak mıs bu iş

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bostancı daki adama gidecegine, ki birde orda adamlara yapacagın ödemeye kadar sipariş edersin  bundan götürsün serviste ücretsiz takarlar hemen.. bostancıdaki nin de yapacagı kesin değil, yapsa içine sinecegi kesin degil.. bana sorarsan siparişi ver, gelincede götür serviste taktır :)

sipariş işi için neler yapman gerektigi burda yazıyor, ilk defa sipariş vereceksen bi bak istersen..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence Ebaydan sipariş ver.Bende söktüm farklı sinyal taktım.Orijinali beş para etmez plastik bir şey ve camı sökülmüyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ebay dedıgınız sıteye baktım da arkdaslar bu cok karısık bir site ben anlamam öle ingilizce felan nasıl yapcaz baska türlü yolu ykmu??

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

benım sağ sinyal lambası yanmıstı malum komple degıstırmek gerekıyordy bende sıyah boyatırken dısını yerınden cıkardım arka tarafını kesıcı(kucuk testere) ıle kesıyorsunuz mazdadan beklenmıyecek bır durum bu ve ıçınde lamba yerınden cıkabılen bır lamba oldugunu farkedıyorsunuz sonra bu lambayı degıstırdıkten sonra once japonla yapıstırıp ardından cok az sılıkon(su almasın dıye) uzerıne gezdırden sonra işlem tamam boylece servıse para bayılmıyorsunuz ne kadar oldugunu bılmıyorum(sinyalın yenısı) ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abiii hic ugrasma ampulu alıcaksınn servise gidiceksinn sana gostericek nasıl cıktıgını orda taktırıcaksın 5 kagıt atıp evıne donuceksın :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.