Jump to content

Debriyaj Sorunu Hakkında


Guest Selim
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Merhabalar, öncelikle 1 aydır araç kullandığımı ve hala çok fazla ilerleme kaydedemediğimi belirterek sorumu sormak istiyorum.Mazda 3lerimizin kavrama noktasının biraz yukarda olduğunu duymuştum, ben de arabayı sık sık stop ettiren biri olarak bunun ne anlama geldiğini öğrenmek istiyorum.Eğer diğer araçlara göre debriyajdan ayağımızı daha fazla çekmemiz anlamına geliyorsa bu konuda yapabileceğimiz bi iyileştirme olabilir mi?Aracın 32000km de olması debriyajın ya da debriyaj balatasının durumu hakkında fikir verir mi?Bu benim ilk aracım, daha önce başka araç kullanmadım, o yüzden çok acil yardımlarınıza ihtiyacım var.Arabayı zırt pırt stop ettirip madara olmaktan bıktım vallahi :) Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

Edit: Başlık düzeltildi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 64
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    10

  • NeBiAnd

    5

  • baileys

    8

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Teknik bir iyileştirme olamıyor maalesef, mümkün değilmiş bu araçlarda debriyaj ayarıyla oynamak...

Evet biraz yukarıda kavrıyor, ben halen alışabilmiş değilim neredeyse 1.5 yıl oldu....Yapacak bişi yok, alışacağız zamanla....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben sürekli kullanmıyorum üstelik, işim zor sanırım :(.Allaha emanet gidiyorum şu sıralar, umarım tatsız bir olay yaşamadan hızlı bir şekilde atlatırım bu süreci...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

debriyaj pedalına ayar yapılabilinmesi gerekir benim bildiğim ...

ayarsız bir debriyaj biraz garip olur ve çabuk biter  ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bence de ayarlabiliyo olması lazım, tabi servisle görüşmek lazım. Biraz daha geriye çektirilebilir. Benim eski arabamda daha gerideydi önce çok zorlandım arabamda. Ama alışınca yokuşta kalkmak daha kolay oluyor, tabi bence :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yokuşta kalkma açısından gerçekten rahat olduğunu söyleyebilirim.şehiriçi dur kalklarıysa tam bi işkence benim için.genelde kalkışım çok yavaş oluyo ya da hiç olmuyo  ;D sanırım bunun için suçu tamamen  aracın kavrama noktasına atmak haksızlık olur :D ben de oldukça kötü bir sürücüyüm diyebilirim...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

gerçekten AT en rahatı ama başlangıç olarak pek iyi bir seçim olmayacaktı sanırım benim açımdan.bi şekilde öğrenicez artık bu işi kaçış yok :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kırosun eme para sende.....:D

Bu yaştan sonra hiç yoraman kendimi debriyaj vs.Diz kapağım ağrıyor. :tey: Her paralı kıronun arkasında bir AT var. :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Herkes yukarda olduğunu söylüyor ama alıştıktan sonra sorun kalmaz.. ben çok rahatım açıkçası.. keşke otomatik olsaydı araban..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

meslek açısından da farklı arabalar kullanabilme ihtimalimi düşünerek düz viteste çok ısar etmiştim.siyah ve düz vites olması çok önemliydi benim  için fakat  bu kadar problem yaşayacağımı tahmin etmiyordum  :) napalım sağlık olsun, ufak ufak alışıcaz artık....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

boş zamanlarında bol bol pratik yap  ;) zamanla alışırsın  ilk zamanlar  kalkışlarda ayağını fazla kaldırma ortasını tutturmaya çalış  gerisi kendisinden gelir  O0

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

o işler de karışık biraz aslına bakarsan.araba düzcede ben izmirde, bu halimle izmire götürmeme ve yalnız başıma kullanmama da pek sıcak bakmıyo bizimkiler :( bakalım nolucak, yaz tatiline sarkmasa bari bu süreç :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...