ceyhan.84

Lastik Basınç Değerleri 175-70-13 (90-94 323)

Bu konuda 45 ileti var

merhabalar bu arabanın lastik basınçları nedir?

bilgilendirirseniz sevinirim :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Orijinal jant duruyor üstünde13 inç mi onlar

Edit : Büyük harfler düzeltildi..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

budu bi sorum daha olacak şimdi benim arabanın altı açık yani motor karter gözüküyor taş felan delse karteri yandık plastik bişi nasıl bulcaz buna orijinali yoktur zaten

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu konuda bılgı sahıbı dıılım ama semavi (kadir ) bey bu konuda benden daha tecrübeli sanıyorum tecrübelerıyle yardımcı olacaktır

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

onada sordum kendin yaptırırsın dedi ancak... diyede cümleyi bitirmiş

gerisini sen anla işte :D:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
:) ınan yardımcı olmak isterdım ama bı bılgım yok ama söle yapabılırsın sanayıye gıdıp bı ustaya gıdıp belkı özel bı parça kestırıp oraya uygun bı sekılde uygun bışi yapılır

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

cevap 1: lastik basınçları ön-30, arka-28

cevap 2: sorduğun karter muhafazası bunlarda yok. alt taraftı kapatan plastik muhafazaları var ve yetkili servislerde bulabilirsin. benimkini (eski arabamı) yaptırmıştım ama şuan fiyatını hatırlamıyorum. ancak bu parçanın görevi karter koruması için değil, kayışlara v.s. su-çamur gelmemesi için. karteri korumak için travers üzerine bağlantılı demir kaynatabilirsin ama hiç gerek yok. çünkü sözünü ettiğin taşa vurma olayının olma ihtimali çok düşük. olsa bile kolay kolay delinmez. benimkinin karterinde sayısız darbe vardı ve göçük göçük durumdaydı ama sağlamdı. ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mustafa abı bı harıkasın valla şak dıe çözümü buluosun yaşamışlık önemli ya kım nederse desın:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

''ancak bu parçanın görevi karter koruması için değil, kayışlara v.s. su-çamur gelmemesi için'' ben bunu diyodum işte altını komple kapatıyor diye düşündüydüm ama öle değilmiş. peki adı ne bunun

sana katılıyorum budu . harbiden harikasın mustafa abi içime su serptin sen bişi olmaz kartere diyosan ok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

eger koruma yaptırmazsan benım eskı arabada kırılmıstı suya gırdıgın an yandın demektır :D cozumu arabayı kaldırt olculerını aldır ınce bır sac kestır ve mınte ettıor bu fazla tutmaz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

orjinal parça kullanılırsa pek kırılma ihtimali yok ama yine de senin dediğin gibi daha sağlamcı bir çözüm bulunabilir. fakat senin söylediğin taktiği denediğimde o kadar da kolay olmayacağını anladım ve gidip servisten orjinal plastik parçaları (iki parça halindedir) alıp taktırdım :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ne kadar bılgı verısen sevınırım malum bızım plastık parcalar sağlam parcaların ıkı katı oluyor:d

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ne kadar bılgı verısen sevınırım malum bızım plastık parcalar sağlam parcaların ıkı katı oluyor:d

valla soru soruldukça, aklıma geldikçe ve kesin bildiğim bir konuysa burada paylaşıyorum elimden geldiğince :)

arabanın altına muhafaza yaptırmak ilk bakıldığında iyi bişey gibi gelse bile biraz konuyu eşeleyince başka sorunlara sebep olabileceğini anlıyorsun. araba önden çekiş olduğu için ön tarafta yapılacak işlemin mevcut düzeneğe etkisi olmaması gerekiyor. mesela ben bir ara harıl harıl iç aks kafası arıyordum. arabada gaz-fren yaptığımda takır takır bir ses vardı ve izmit servisi iç aks kafaları değişmeli demişti. tanesi o zaman 250ytl olan parçaları araştırırken tesadüfen bostancı servisinden Teber Ustayla tanıştık telefonda. Beni servise davet etti. araba lifte kaldırıldı, bir iki yer kontrol edilip bir de yol testi yapıplıp tekrar lifte kaldırıldı. traverslerin yaklaşık olarak vites kolunun altına denk gelen yerinde 2 tane 22 lik civatası vardır, onları 1.5 tur sıktı ve tamam dedi.

yani konunun özü, ön tarafta mümkün olduğunca az oynanması sizin yararınıza. bir de şöyle düşün; sac kaplattın ama araba her lifte kaldırılışta o sacın sökülmesi gerekecek. yağ değişiminde bile sökmeden yağı boşaltamayacaksın ;) sence kim uğraşır onunla :)

edit: dalgınlıkla vites kolu yazacağıma direksiyon kolu yazmışım. düzeltildi :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

şimdi taktıralımmı yoksa bişi olmaz deyip yolamı çıkalım ne yapalım?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mustafa abini dinle.. benzini şelden akılı ondan al :D

tamam bişey yaptırmıyom arabanın altına semavi abi espiriyi anlamadım sabah sabah  şel benzin ???:D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benzini Shell den aklı kelden al demişler :D Alışırsın yakında Kadir - Mustafa atışmalarına  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.