semir

Mazda 323 Gösterge Panelindeki Saat Çalışmıyor

Bu konuda 29 ileti var

      Merhaba uşaklar benim takanın motor işini halletttim. canavar gibi oldu. Ama gösterge panelindeki saat kayboldu. Elektrikçi ben anlamam diyor. saat arada bir geliyor ama 10 dk sonra tekrar kayboluyor. Bu dıngırtı aküden çalışmıyormu. Acep içlerinde zaman pilimi ne var o mu bitti. Bir bilgisi olan varmı acaba her şey gönlünüzce olsun. Karadenizden Selamlar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

elektrikçide anlamıyorsa bu işten. bırakıp gitsin abi o dükkanı. Elektrikçi dediğin komple tesisatı söküp takabilmeli. Sana şöyle yardımcı olabilirim. Başımdan geçeni anlatayım. Saatin kapanması sigortalardan.Sigortada sorun varsa eğer saat resetliyo kendini.Bir incele derim,tabi bu sadece bir fikir.Ben bu sorunu bu şekilde hallettim. Kolay gelsin umarım halledersin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

uşağum sen motor işini hangi ara hallettin. ben bişey anlamadım, parça bulamıyorum dedin, telefon istedin yardım istedin sonra pat diye motoru hallettim dedin :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Birader ankaradan halletti be dostum. Tahmini parçalar düşünmüştük ama motoru açınca temiz çıktı. conta sekmen kolyatak ve sübap lastikleriyle kurtardık. İlgilendiğin için teşekkür ederim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

büyük ihtimal sigortadan kaynaklanıyordur ya da sigorta kutusunun oralarda bi yerde b temassızlık olabilir veyatta onun gibi bişey göstergede de arıza olabilir belliki bi yerde temassızlık var

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

merhabalar

arkadaşım bende de 92 hb var. bir ara stoplarda problem vardı. onu yaptırırken adam benimde saati bozdu.

şimdi bir gidiyor bir geliyor. arasıra 2-3 gün sorun yok. şimdi ise 3-4 saniye sonra gidiyor.

walla bu mazdaları pek anlamadıkları için ben karıştırtmıyacam artık..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hafta sonu elektrikçiye göstergeyi söktürdüm anlamadı. Sorun elektronik dedi. Göstergeyi bir de elektronikçiye götürdüm göstergenin komple sükülüp dağılması lazım dedi. birgünde olacak iş değil dedi yaptırmadım bende ama yapılabileceğini söyledi...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hafta sonu elektrikçiye göstergeyi söktürdüm anlamadı. Sorun elektronik dedi. Göstergeyi bir de elektronikçiye götürdüm göstergenin komple sükülüp dağılması lazım dedi. birgünde olacak iş değil dedi yaptırmadım bende ama yapılabileceğini söyledi...

benmde hiç yanmıyor saat öyle bıraktım artık ugrasmıyorum aracı gün içinde kullandıgımdan 1-2gün bi yere baglı bırakmak içime sinmiyor yapılacaksa bende başında olmalıyım 2dk lık kablo değişimi için 50-60TL isteyen ustalarıda biliyorum...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaslar aracımdakı saat hiç calışmıyor artık pilimi bitti acaba :tey:  sorun nedir?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hakketen yaw benimde çalışmıyor pilli mi akuye mi bağlı bu saat ??

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bilende yok yaaa ne yapacaksak

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hakketen yaw benimde çalışmıyor pilli mi akuye mi bağlı bu saat ??

Pilli mi? :D

Aslında evet, bir nevi pilli sayılır :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Göstergede saatle ilgili kısım tam nere denk geliyo benimkinin kablosu kopuk sanırım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

merhaba arkadaşlar saat çalışmıyor sadece marş basarken bir kere saatin gelip gittigini gördüm okadar neden olabilir acaba herkese teşekkür ederim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.