Ali

Mazda 3 2 ve 3. Vites Performansı ve Vites Oranları Nasıl Sizce

Bu konuda 23 ileti var

mazda3 lerin sizce  2. vites ve 3. vites performansı nasıl

bence 2vites vites oranları ve performansı oldukça başarılı buluyorum mazda3lerin gayel güzel devirleniyor araba sonra 3 geçtiğinde insanı cok etkiliyor peki sizce nasıl mazda3 2 ve 3 vitesi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

3. vites 160 görmen lazım :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2. vitesin alt devirlerinde yıgılıyor.. devir arttıkca birden atılıyor sonra öne doru..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2. vitesin alt devirlerinde yığılması normal değil mi zaten :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

zaten bi anormallik var demedim ki gördüümü söledim :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

daa dorusu 1-den 2ye atarken yıgılıyor yani onu demek istediydim :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

onu NanoCharger gibi çözümler hallediyor aslında :D Benim eski sattığım familyamda da oluyodu Nanodan sonra vites geçişlerindeki yığılmaların tamamen yokolduğunu hissettim, yaşadım ve kullananların da aptallaştığını gördüm :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

valla benim canavarın da 1-2-3 vitesi güzel zaten diğerlerine pek ihtiyaç kalmıyor 3.vites 140 daha çıkacak yol kalmıyor  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2. vitesin alt devirlerinde yıgılıyor.. devir arttıkca birden atılıyor sonra öne doru..

aynen 2. vitesin alt devirlerinde bi yığılma oluyor azcık gaza abanınca ileri gayet sağlam ivmeleniyor...

benim istediğim bu alt devirlerdeki yığılmayı ortadan kaldırmaktı fakat yaptığım araştrmalar sonucu bir bardak soğuk suya kaldı işimiz...

şu mazda 3 le için chip olayını çözmemiz lazım arkadaşlar yoksa bizim guzulara ne yapsak bi işe yaramıcak gibi duruyor...

mod firması olan bi abimle konuştum da baya detaylı olarak her şeyi yaparız ama gelir şu chipe dayanırız dendi konuşmada en son... sıkıştırma oranlarını hava akım değerlerini değiştiremeden hiç bişi elde edemioz malesef alt devirlerde yığılmaya devam...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

En çok 3. vitesin performansı iyi.. 3. vites hem alt hem üst devirlerde çok başarılı.. Ama 1'den 2'ye geçereken hakkaten kötü..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bencede 1. vites den 2.vites geçince evet yığılma oluyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence turbo bu işi çözebilir mazdadan dızelturbolu mazada 3 beklıyorum acıl babamda 406 20 hdı var turbolu araçlarda yıgılma olmuyo bastık ca alıyo walla

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence turbo bu işi çözebilir mazdadan dızelturbolu mazada 3 beklıyorum acıl babamda 406 20 hdı var turbolu araçlarda yıgılma olmuyo bastık ca alıyo walla

o senin beklediğin aracı herkes beklio ama hazirana kadar daha anca yeni M3 ler gelecek o dediğin makinanın gelmesi belki yıllar alabilir ... belki de önümüzdeki sene gelir orası da belli olmaz da bu vergi politikasıyla zor biraz 2.3 motorun TR de satması ...

anca bizim site sakinleri alır o kadar işte... :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

o senin beklediğin aracı herkes beklio ama hazirana kadar daha anca yeni M3 ler gelecek o dediğin makinanın gelmesi belki yıllar alabilir ... belki de önümüzdeki sene gelir orası da belli olmaz da bu vergi politikasıyla zor biraz 2.3 motorun TR de satması ...

anca bizim site sakinleri alır o kadar işte... :D

2,3 motorlu mazda3  alacak kadar rahatsız burda mı var diyon sen şimdi topraaam  ;D:D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

o senin beklediğin aracı herkes beklio ama hazirana kadar daha anca yeni M3 ler gelecek o dediğin makinanın gelmesi belki yıllar alabilir ... belki de önümüzdeki sene gelir orası da belli olmaz da bu vergi politikasıyla zor biraz 2.3 motorun TR de satması ...

anca bizim site sakinleri alır o kadar işte... :D

vergisini bırakın dizel kalitesinden dolayı bile uzun süre dizel araç gelmeyebilir

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

onu NanoCharger gibi çözümler hallediyor aslında :D Benim eski sattığım familyamda da oluyodu Nanodan sonra vites geçişlerindeki yığılmaların tamamen yokolduğunu hissettim, yaşadım ve kullananların da aptallaştığını gördüm :D

senin arabada bir anormallik vardı o zaman bülent. ben hiç o yığılmayı yaşamadım, eski 323Hb de vardı ama onun sebebi motor gücünün düşük olmasıydı. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

pardon ama bendeki balata valeo ve hiç de dediğin gibi şeyler olmadı ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abicim yığılmanın sebebi şu... valeo balata takarsan ademin taktıklarında vites geçişinde yığılma yapabiliyor... japon takarsan araba öne zıplıyor... benım astınada bılıyorsun bır balata sorunu yasadık tornalanmadıgından dolayı. sonra tornalanıp valeo taktık vıtes gecıslerınde yıgılma oldu. japon aldık tekrar taktık (bunlar hep garıbım endere gırdı..banada ılk balata gırdı :( ) vıtes gecıslerınde arac patınaja dusmeye basladı...

Peki Kadir Ustanın bu konudaki yorumu ne oldu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

senin arabada bir anormallik vardı o zaman bülent. ben hiç o yığılmayı yaşamadım, eski 323Hb de vardı ama onun sebebi motor gücünün düşük olmasıydı. :)

Abi zaten çok azdı ben rahatsızım yoksa başkası hissetmez bile düşünüyorum :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.