323-Black

Fiber Yardım

Bu konuda 29 ileti var

93 mazda sedanım var 323.tanponları fiberden yaptırmak istiyorum,elinizde örnek fotolar varmı vede bildiğiniz iyi bi fiberci ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bence iyi ustaları maslak oto sanayide rahatça bulursun

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bence iyi ustaları maslak oto sanayide rahatça bulursun

model filan varmı sizde

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

model filan varmı sizde

bende yok lakin orada sana bol secenek sunarlar fikir ve fiyat verirler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bende yok lakin orada sana bol secenek sunarlar fikir ve fiyat verirler

teşekkürler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

işçiliği kötü yapılmış bir fiber yüzünden arabandan soğuyabilirsin. 3 kuruş fazla ver ama iyi bir işçilik olsun.

Maslak Sanayi 2.kısım 31.sokak KT TUNING..

Crazy Cars

Kadıköy Oto Sanayi Sitesi Aydınlık Sok. No:7 İçerenköy

Işık Oto (Fiber Dizayn)

Metin Işık

------------------------------------------------------

Işık Oto

Atatürk Oto Sanayi Sitesi 2.Kısım 12. Sok. No:427 Maslak

Tel: 0212 2861674

GSM: 0542 5922973

Tel: 0216 5752821

NBC DİZAYN

Atatürk oto sanayi sitesi 2.kısım sokağı tam bilmiyorum ama yıldız tuningin üst katı no:1047 tel 0535 513 26 41

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

MURAT iyi bir fiber yaptırırsan harika  olur.Elimde bir tane fotoğraf olacaktı bir bak istersen.

post-879-141695262079_thumb.jpg

post-879-141695262081_thumb.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

MURAT iyi bir fiber yaptırırsan harika  olur.Elimde bir tane fotoğraf olacaktı bir bak istersen.

tam istediğim gibi sade ve güzel,teşekkürler sercan

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

teşekkürler mustafa resimler için

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaşlar sizce tahmini fiyat ne olur ??

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben 1 hafta önce sordum ön arka tampon marşbıyel boyasız 750 ytl dedı  :

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

0000359-000000001671.jpg

Bu arabayı yakından biliyorum ben ve bence gerçekten rezil etmiş arabayı eleman.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu arabayı yakından biliyorum ben ve bence gerçekten rezil etmiş arabayı eleman.

bu araba 3 sene önce 6.5 milyara el değiştirdi ve sahibi sıfır opel astra almıştı. :)

sonrasında ne oldu bilmiyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu araba 3 sene önce 6.5 milyara el değiştirdi ve sahibi sıfır opel astra almıştı. :)

sonrasında ne oldu bilmiyorum.

gerçekten benim çok hoşuma gitti, sadece güzel 16-17 inch bi jant istiyor o kadar, bi de farlardaki kaşları (sanırım selobant) kaldırırsa çok daha güzel olur...hey gidi günler aynen bu model bi arabada araba kullanmayı öğrenmiştim. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

gerçekten benim çok hoşuma gitti, sadece güzel 16-17 inch bi jant istiyor o kadar, bi de farlardaki kaşları (sanırım selobant) kaldırırsa çok daha güzel olur...hey gidi günler aynen bu model bi arabada araba kullanmayı öğrenmiştim. :)

zaten en son muhabbetimizde jantları değişmekten söz ediyordu ama ömrü yetmedi. 1 hafta kadar sonra sattı arabayı :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

zaten en son muhabbetimizde jantları değişmekten söz ediyordu ama ömrü yetmedi. 1 hafta kadar sonra sattı arabayı :)

Toprağı bol olsun ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu araba 3 sene önce 6.5 milyara el değiştirdi ve sahibi sıfır opel astra almıştı. :)

sonrasında ne oldu bilmiyorum.

Doğrudur abi. Ben Başkent Üniversitesi'nden biliyorum. Konut-2'de oturuyordu ayrıca. 2001-2003 yılları civarı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hala daha sağlam bi yer bulamadım ya :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.