Guest atmaca88

Neden Mazda Alanlar Araçlarını Satmak İstemiyor?

Neden Mazda Alanlar Araçlarını Satmak İstemiyor?   20 oy

  1. 1. Neden Mazda Alanlar Araçlarını Satmak İstemiyor?

    • saglam olması
      11
    • konforlu olması
      1
    • sürüş keyfi
      5
    • düşük yakıt
      0
    • sportif tasarım
      6

Oy vermek için lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

arkadaslar parçası pahalı diyolar ama  bilemiyorum sizce mazda nasıl bir araç?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

açıkçası bana deselerki megane'mi mazda 3 mü mazda 3 derim :)

he bu arada oylamaya tek kapı polo 9n highline koyarsalar polo derim o ayrı :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

    Bence sağlamlık, Şekil, sportif çizgiler hepsi mazdada mevcut. Sorunsuz oluşu da insanı satma düşüncesinden uzaklaştırıyo.Benim lantis yaklaşık birbuçuk senedir bende bikere buji değiştirdim o. Yağ su olayından başkada sanayi yüzü görmedi.O yüzden satıpta ne alacamki. :nazar:

:tey:       

           

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ışıklarda bir mazdayla pişti olmak çok hoş bir duygu yanlız :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ışıklarda bir mazdayla pişti olmak çok hoş bir duygu yanlız :D

hele 3 tanesi yanyana gelince yerınde duramıyo ınsan  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

he bu arada oylamaya tek kapı polo 9n highline koyarsalar polo derim o ayrı :D

Hakkım mahfuzdur diyosun yani :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mazda araçlar satılmak isteniyor ama satılmakta güçlük çekiliyor... :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Elimde şişti şıkkı yokmu bu anketin  :D :D şaka şaka 6 ayda bir araba değiştiren biri olarak satmamamın tek nedeni bu site yani sizlersiniz çok samimiyim  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim ilk arabam mazdaydı, ikinci arabam da mazda bence makul olduktan sonra satılmıycak bir araba değil abaratmamak lazım piyasa şartlarını gözönünde bulundurunca rahatça satılıyo :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sen 2 bin ne masrafı ettin kadirim arabana? :) benim bildiğim o araçta lpg filan vardı zaten lpg taktı diyeceğim ama hadi motora bi 700 filan masrafın oldu!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayırlısı olsun!

O yakıt işi nası oldu ya o 35 liralık yakıt 55.e :D yoksa benim gibi hüsnü zanna mı kapıldın sen de :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

üleeeen çeşme suyu gibi döktü yani :D 55 lira paramı :D kendisi versin bak para mı değil mi :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi hayatta var böyle şeyler...bir çoğumuz ticaret yapıyoruz. örneğin bir bilgisayar toplarsın içine elli türlü parçadan seçer kullanırsın ve örneğin 100 lira kar edersin.. bunu anlarım. senin yeteneğindir bu parçaları biliyorsundur, uyumlu kullanmışsındır vs. vs... ama hazır marka bir bilgisayarın karı 50 lira ise benden 60 lıra alamazsın... o katkının belli bir fiyatı vardır son kullanıcı için. geçtim bizim kulüp indirimini falan...ama sen o kullanıcı fiyatından fazlaya verip benim anlamayacağımı düşünürsen, benim lafını bile yapmaya gerek duymayacağım bir tutar için kredini bitirirsin... öylede oldu...

kimden bahsediyoruz Kadir!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yeni ustandan bahsettiğini düşündüm bir ara :) ama eskisiyse malum biliyoruz :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

anketteki düşük yakıt seçenegi gereksiz bi seçenek :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bahsetmeyelim zaten boşver abi... velhasıl mazdayı aslında dikkatlide almak lazım çünkü nasıl olsa arıza yapmıyor diye bakımlarına dikkat edilmeyen ve 200 bine dayanmış bir sürü bitik mazda var piyasada...dikkatli olmak lazım

Ya şimdi öyle bi konuştunki mazda 0,da başlar 200 binde biter diyecek millet :( motor yaptırsan bi 200 daha rahat gider o bitik dediğin mazdalar :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya şimdi öyle bi konuştunki mazda 0,da başlar 200 binde biter diyecek millet :( motor yaptırsan bi 200 daha rahat gider o bitik dediğin mazdalar :)

185 binde sübap lastikleri için açıldı motor ve yapılan silindir-piston ölçümlerinde bir o kadar daha yolu güle oynaya yapacağı anlaşılıp keyfe keder segmanlar değişip kapak modifiye edilip tekrar toplandı.

benim ilk mazda'mı satınalmış olmam tesadüfle başlar ama sonrasında MazdaCI olmam 1- sürüş zevki 2-farklılık hissi 3-sağlamlığı 4-motor performansı olarak sıralayabilirim. ama hiçbir zaman hiçbir arabam 1972 vosvos ve 1979 mantam kadar keyifli ve özel olamaz (belki rx-7 ama ona sahip olmam da artık çok zor) :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben de onu diyorum abi çift egzantrikli mazda DOHC.lar dayanıklı motorlar :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Valla 42000 YTL veripte 30000'e satacaksam hiç satmam paşa paşa binerim,canım mazdam benim :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.