Jump to content

Fiat Bravo


Uygar
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

www.arabamiz.net_-_Fiat_Bravo_Resimleri.jpg

www.arabalarmax.com_-_Fiat_Bravo.jpg

fiatbravo200703mgm0.jpg

Sıradışı TASARIM

Otomobil tasarımında en zorlayıcı unsur, kişiliği olan bir otomobil yaratmaktır. Fiat Tasarım Merkezi; güçlü, sportif bir görünümle otomobilin DNA’sında bulunan sağlamlığı hissettirip, bunu geniş bir iç hacimle birleştirerek Bravo'nun sıradışı tasarımını yarattı. Ve bu tasarım anlayışıyla sıradışı Bravo'nun kişiliğini oluşturdu. Sıradışı kişiliğinizi ve zevkinizi yansıtacak bir otomobil aradığınızda karşınıza tek bir seçenek çıkacak: Bravo

*Navigasyon opsiyonu Türkiye pazarına sunulmamaktadır.

Sıradışı TEKNOLOJİ

Teknoloji Bravo'nun DNA'sında var. Bravo, ürün özelliklerinin belirlenmesinden sadece 18 ay sonra dünya yollarına çıktı. Rekor sayılabilecek bu zamanda Bravo'yu yaratmak, sanal ürün geliştirme süreçlerinin ve teknolojinin tüm imkanlarının kullanılmasıyla mümkün oldu. Bütün bu teknolojilerin kullanımı üç ana hedefe yönelikti; sıradışı güvenlik, sıradışı sürüş keyfi ve kokpitte sıradışı yaşam kalitesi.

Sıradışı GÜVENLİK

Aktif ve pasif güvenlikte lider Bravo’nun her parçası, çok yoğun mühendislik çalışmaları sonrasında sizin en güvenilir otomobillerden birine sahip olabilmeniz için tasarlanmıştır. Pasif güvenliği, darbeleri emen ve kabin içine yansıtmayan 5 yıldızlı bir şasiyle sağlayan Bravo; aktif güvenliği de dört bir yanına yerleştirilmiş mekatronik sistemlerle sağlamaktadır.

Fiat Bravo'nun güvenlik sisteminde ABS, EBD (Elektronik Fren Güç Dağıtımı) ile birlikte sunulur. ESP (Elektronik Denge Programı) aracın dengesini düzenli bir şekilde izler ve ani manevralarda aracı kontrol altında tutar. Yokuşlarda geriye kaymayı önleyici Hillholder, acil durumda gelişmiş fren performansı için HBA ve patinajı önleyen ASR/MSR sistemi de Bravo’da kullanılan güvenlik unsurlarındandır. Ayrıca aktif koltuk başlıkları, ön gerilimi ve yük sınırlayıcı üç noktalı kemeri, FPS (Yangın Önleme Sistemi), sürücü tarafında diz hava yastığı, pencere hava yastıkları, yan hava yastıkları da Bravo’daki diğer güvenlik unsurlarıdır. Kısaca sıradışı güvenliğiyle Bravo sınıfının lideridir.

Sıradışı GÜÇ

Bravo’nun agresif ve sportif çizgilerinin altında sıradışı gücü olan bir makine yer alıyor. 105 ya da 120 hp güce sahip 3. nesil Common Rail Turbo Dizel 1.6 16V Multijet versiyonlar ve 120 ya da 150 hp güç üreten yeni Turbo T-Jet ailesinden benzinli versiyonlar. Tüm bunlar ne anlama geliyor? Güçlü ve çevre dostu performans, düşük yakıt tüketimi, benzersiz dayanıklılık. Üstelik Bravo'nun vites kutusu da sıradışı bir teknoloji sunuyor. Her motor seçeneğinde yer alan 6 ileri vitesli dişli kutuları yüksek performans ve sessiz çalışma ile mükemmel bir sürüş konforu sağlıyor.

* Bravo 1.6 16V Multijet 120 hp ve otomatik (benzinli-dizel) vites seçeneklerini 2008 yılı içinde sunacaktır.

Kokpitte Sıradışı YAŞAM

Bravo’da zevk ve işlevselliğin bir arada olduğu sıradışı bir sürüş deneyimi yaşamanız için her şey düşünüldü. Bravo’yu kullandığınızda yol tutuşu ve konfor arasındaki eşsiz dengeye, Bravo’nun sessizliğine hayret edeceksiniz. Adeta dış dünyayla ilişkiniz kesilecek, Bravo’nun sıradışı dünyasına kendinizi kaptıracaksınız.

Üzerinde barındırdığı üstün aktif güvenlik teknolojilerine ilave olarak sunduğu yenilikçi, sıradışı ekipmanlarıyla yolculuğunuzu konforun yeni boyutlarına taşıyabilmenizi ve dünyayla temas halinde olmanızı sağlıyor. Blue&Me™ sistemi ile Bluetooth™ özelliği olan cep telefonunuzu ellerinizi direksiyondan çekmeden yönetebilir ve telefon rehberinize kayıtlı ismi söyleyerek aramanızı gerçekleştirebilirsiniz. Dahası, MP3 çalarınızda kayıtlı favori müziğinizi aracın ses sisteminden dinleyebilirsiniz. Üstelik çift bölge kontrollü otomatik klima, ön ve arka park sensörleri, lastik basınç kontrol sistemi, şerit ihlali ikaz sistemi,* hız sabitleme sistemi ve yağmur - karanlık sensörü gibi teknolojilerle daha sıradışı bir konfor yakalayabilirsiniz.

Sıradışı AYRINTILAR

Bravo'ya her bindiğinizde aracın tasarımına fonksiyonellik, estetik ve zeka açısından ilham veren sıradışı güzelliğin birçok ayrıntısını göreceksiniz. Sıcak, konforlu, aynı zamanda da sağlam, güvenli ve işlevsel bir ortam. Active, Dynamic, Emotion ve Sport seçeneklerinden dilediğiniz trim seviyesini seçin. Her biri sıradışı dört farklı yolla Bravo’yu hissedin.

1. Emotion versiyonlarında standart 14-kollu 16" alaşım jantlar

2. Dynamic versiyonlarında standart 20-kollu 16" alaşım jantlar*

3. Dynamic ve Emotion versiyonlarında isteğe bağlı 17" alaşım jantlar

4. Sport versiyonunda standart 15 kollu 17" alaşım jantlar

BRAVO 1.4 16V 90 HP ACTIVE  30.500

BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP ACTIVE 33.000

BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP DYNAMIC 35.500

BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP EMOTION 38.000

BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP DYNAMIC DUALOGIC* 38.200

BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP EMOTION DUALOGIC* 39.700

BRAVO 1.4 16V TURBO 150 HP SPORT 42.000

BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP ACTIVE 37.000

BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC 39.500

BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP EMOTION 42.000

BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP DYNAMIC* 41.000

BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP EMOTION* 43.500

BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP DYNAMIC DUALOGIC* 43.700

BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP EMOTION DUALOGIC* 45.200

Tavsiye Edilen Opsiyon Fiyatları Tavsiye Edilen

Anahtar Teslim Fiyatı

YTL.

SKYDOME (ACTIVE HARİÇ TÜM VERSİYONLAR) 2.000

DERİ DÖŞEME (ACTIVE HARİÇ TÜM VERSİYONLAR) 2.000

STİL PAKETİ (LAV KIRMIZI RENK DYNAMIC VERSİYONU HARİÇ TÜM DYNAMIC ve EMOTION VERSİYONLAR)

1.000

ESP + HILLHOLDER + ASR + MSR + CRUISE CONTROL (DYNAMIC VERSİYONLAR) 1.000

TEKNO PAKET (EMOTION ve SPORT VERSİYONLAR) 1.000

LAV KIRMIZI ve HAYAL MAVİSİ RENKLERİ (EMOTION ve SPORT VERSİYONLAR) 600

SPORT KİT, STİL PAKETİ, LAV KIRMIZI DIŞ RENK ve ÖZEL İÇ DÖŞEMELER (DYNAMIC VERSİYONLAR) 2.000

STİL PAKETİ : 17" ALAŞIMLI JANTLAR + ARKA SPOİLER VE YAN MARŞPİYERLER

TEKNO PAKET: ÖN PARK SENSÖRLERİ ve LASTİK BASINÇ KONTROL SİSTEMİ

* 2008 yılının ilk yarısında satışa sunulacaktır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

"18 ayda yollara çıktı"

çıkar tabi kardeşim, bütün modelleri aynı tezgahtan çıkartıp bir tek arkasını uzatıp kısaltırsan çok bile beklemiş derim ben. diğer yeni fiat modellerinin önüyle arasında nerdeyse hiç fark yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

Adamlar da haklı yav, her yıl 50 tane model çıkıcak hepsine farklı çizim nerden bulsunlar, yaratıcılığın da bir sınırı var....:D

eski Bravo'lar harbiden güzel ve performanslı arabalar ama zaman geçtikçe arabalar hem çirkinleşiyor hem de kişilikleri azalıyor. Reklam departmanlarının yazdığı tekstlerle durumu kurtarmaya çalışıyorlar sadece. Şuan Mazda3 ile Mazda6 bile birbirine ne kadar çok benziyor. Eski modellerde her model ben burdayım diye bağırıyordu. Yok abicim beni sarmıyor bu değişim muhabbeti. Ben yine alacağım bir tane tosbik bakıcam keyfime :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şekline lafımız yokta..Ben dizel sevmeyen bir adamım misal - ki öyleyim - bu arabayı da almışken de 1.6 almak isterim..Bana göre motor seçeneği yok saçmalık..Ki Bravo Super-Mini sınıfında bir araba değil ki zaten..Punto var Panda var Palio var o sınıf için

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...

geçenlerde gördüm bu arabayı.. vallahi baktırdı yani.. sanırım benim gördüğüm en donanımlısıydı ama gerçekten de hem arkası hem önü çok güzel olmuş..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu araba bana uzak sevenlerine de yakın dursun. fiat altından araba yapıp bir de üstüne kapıma teslim etse elime anahtarı alıp kapısını açmam..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu araba bana uzak sevenlerine de yakın dursun. fiat altından araba yapıp bir de üstüne kapıma teslim etse elime anahtarı alıp kapısını açmam..

bize anlatacak bir hikayeniz olsa gerek :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yok canım, o kadar da değil derim ben. Hatta "Ali Sami" bile derim.

Şahin, Doğan kadar değildir canım. İtalyanların yinede heyecen verici tasarımları oluyor son zamanlarda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tempram vardı çok çekmiştim o arabadan, bi araba 10.000km de bir ön takım bozar mı yaa, tempra bozuyodu, o yüzdende sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer misali...Koç kurbanda gerek diyorum. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tempram vardı çok çekmiştim o arabadan, bi araba 10.000km de bir ön takım bozar mı yaa, tempra bozuyodu, o yüzdende sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer misali...Koç kurbanda gerek diyorum. :)

Bende tekrar ilginç diyeceğim.

Devlet dairesinde İlk kullandığım makam arabası 1991 Tempra idi. Digital klimalı filan. Ben 75000 km. yaptım. Sadece yağını tuzunu değiştirmiştim. Tık dememişti.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende tekrar ilginç diyeceğim.

Devlet dairesinde İlk kullandığım makam arabası 1991 Tempra idi. Digital klimalı filan. Ben 75000 km. yaptım. Sadece yağını tuzunu değiştirmiştim. Tık dememişti.

Ne güzel işte şanslıymışsın.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...