ugur89

Arabaya cila atmak

arkadaslar arabaya nasıl cila atılıyor  bilgisi olan varmı ayrıntılı bı sekılde bılgıye ihtiyacım var

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaslar arabaya nasıl cila atılıyor  bilgisi olan varmı ayrıntılı bı sekılde bılgıye ihtiyacım var

aracı güzelce yıka kurula, alacagın cilanın üzerinde açıklaması vardır nasıl yapılacagına dair, gölgede yapmayada dikkat et ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kendinde yapabilirsin ama bence uğraştığına değmez, artık yıkamacılarda arabaya istersen cila atıyorlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim tavsiyem en ince pasta ile arabayı pastalamak daha sonrada cilalamak...Arabayı iyice yıkadıktan sonra gölgede güzelce cilala.Turtle wax nano cila tavsiye ederim fena değil.20 milyona aldım burdan,2-3 ay kadar koruyo arabayı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Pasta dediğimiz şey bir nevi zımpara değil mi ? Yani boyadan bir katman götürmüyor mu ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Pasta dediğimiz şey bir nevi zımpara değil mi ? Yani boyadan bir katman görütmüyor mu ?

aynen öyle Burak. pasta, boyayı söküp çizikleri doldurmaya yarıyor ama sürekli yaptığında bir süre sonra boya iyice inceliyor.

cilayı nasıl yapacağınızı uyumsuz anlatmış, ekleyeceğim tek şey havanın rüzgarsız olmasının da önemli olduğudur. şartlar uygunsa kapalı bir garajda yapılmalı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu cila makineleriyle mi yapmak daha iyi yoksa pamuk veya bezle mi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Araba pastaları tek çeşit değil...İçinde numarasına göre kalından inceye doğru gidiyor.En ince pasta aracın dış yüzeyini ve ince çizikleri gidermek için.Çok kalın pasta verniği çok incelticektir.O yüzden aracın boya durumuna göre seçim yapmakta fayda var.Pastaların içinde zımbara parçaları var incelik kalınlık esasında o zımparanın inceliği kalınlığı.Pasta makina ile yapılması daha iyi oluyor.Geçen sene kendim yapmıştım,ufak tefek fakat göze batan çoğu leke temizlendi.Ardından da cila.Makinayla pasta yapmanın püf noktaları var onları dikkat etmezseniz boyayı bile kaldırabilirsiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

dun arabamı cılaladım herekese tavsıye ederım 1 saatte mukemmele yakın sonuc verdı annem bıle senın arabanın boyası sımlıymıs dedı ben de guluverdım :D

resmını koyuyorum CBS marka sıvı halde ve uygulaması cok kolay fıyatı hepsı buradada 26 ytl (ben 21 ytl ye aldım ındırımylı gecen hafta)

http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=258348&productid=otm095602#tablnk

post-775-141695265617_thumb.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

polisaj makinası satılıyor ben iki sene önce 25 ytl ye süper marketten almıştım dbk marka. sende praktiker tekzen marketlerden bulabilirsin gene fiyatları 25-30 civarıdır. arkadaşlar nasıl yapıldığını tam anlatmışlar tek ekleyeceğim yıkadıktan sonrada tam olarak kuramısını beklemen yoksa fitil aralarındaki kurumamış sular biraz zorluk çıkartıyor..

kolay gelsin

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben de gittigidiyordan polisaj makinesi aldım önceki gün ama halen kargo ulaşmadı elime. herhalde yarın getirirler ve ilk fırsatta tekrar cilalayacağım arabamı :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben de gittigidiyordan polisaj makinesi aldım önceki gün ama halen kargo ulaşmadı elime. herhalde yarın getirirler ve ilk fırsatta tekrar cilalayacağım arabamı :)

kaça yapıon pasta cilayı :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kaça yapıon pasta cilayı :D

sen gel sana beleş :D

bu akşam yaptım cilayı. arabaya bak saçını tara (bende saç yok ya ben ancak üstümü düzeltiyorum :D )

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kaça yapıon pasta cilayı :D

Ben ucuza yaparım kardesım benım :D Lafı bıle olmaz :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben ucuza yaparım kardesım benım :D Lafı bıle olmaz :D

sen ucuza demişin mustafa beleşe demiş izmitte daha yakın izmirden o yüzden izmite gideyim hem sen niye yoktun ben izmire geldiğimde söyle bakiim :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Selam;

Peki bir arabayı cilalamak için 250 ml cila yeterlimidir, 1000 ml almam gerekir mi ?. Ve slikonlu olanvar olmayan var. arasındaki fark nedir. hangisini kullanalıyım sizce

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abicim cilayı her zaman atmıycaksın yaşından ve koyu olduğu için güneş,cilasını almıştır.Cila boyayı korur ama boyanın üstündeki cilayı aldığı için yaşından dolayı cila,ister istemez inceliyor. Aynı araç bende de var 6 ay da bir atarsam atıyorum boya korumasınıda ciladan önce yapmalısın benim fikrim.Kışa girmeden Yapmalısın :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Selam;

Peki bir arabayı cilalamak için 250 ml cila yeterlimidir, 1000 ml almam gerekir mi ?. Ve slikonlu olanvar olmayan var. arasındaki fark nedir. hangisini kullanalıyım sizce

Üyemiz konuyu açmış ve kaçmış...  ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bende bir arkaşla yaptım bana cif ve sıvacı süngeri aldırdı tuhaf geldi ama arabay yıkadıktan sonra cifle bi güzel süngerledik sonra tekrar yıkadık kuruladık ve hazır cila attık çok güzel oldu inanamadım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bundan 3 ay önce 

http://www.hepsiburada.com/liste/meguiars-ultimate-compound-cizik-giderici-pasta-8517216/productDetails.aspx?productId=otm8517216&categoryId=20035740

bunu almıştım, evde şarjlı matkap vardı onun ucuna adaptör takıp, pasta süngeriyle pastaladım, zaten çok kaliteli bir pasta cilaya gerek kalmadan cillop gibi yaptı, sonra güzelcene üzerine cila çektim sonra bezle parlattım harika oldu, gerçi spnradan makina kullnamaya gerek olmadığına kanaat getirdim elle daha muntazam oluyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.