Jump to content

Yakıt tasarrufu EKO66


tarikumac
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Irak krizi, ardından dünyadaki ekonomik kriz derken, varili 17 dolara satılan petrol fiyatları aldı başını gitti. 200 dolara kadar çıkması beklenen bir varil petrolün fiyatı şimdilerde 135 dolar seviyelerinde.

Ülkemizde ise, en kolay verginin sağlandığı akaryakıt fiyatları da can yakıyor. 3.5 YTL’ye çıkan benzin ve ona yaklaşan dizel yakıtı otomobil sahiplerini olduğu kadar, çiftçimizi de, esnafımızı da zor durumda bırakıyor. Sadece benzin fiyatlarının yükselmesi sebebiyle otomobil satışları düşerken, bu sektörden ekmek yiyen onbinlerce kişi de mağdur oluyor. Petrol ithalatçısı ülkeler ve araba şirketleri bu konuya çözüm bulmaya çalışırken Türk Mucit Talat Mollaoğlu’nun geliştirdiği EKO66 isimli cihaz ile, akaryakıt tüketiminde yüzde 10 ila 30’a varan tasarruf sağlayabiliyor. Bu, Türkiye’nin bir yılda akaryakıta vereceği paranın yüzde 10 ila 30 arasında azalacağı anlamına geliyor. Ayrıca, cihazın kullanımının yaygınlaşması, uzmanlarca 50-60 yıl sonra biteceği bildirilen fosil yakıtlarının ömrünü de uzatacak. Bunun yanında EKO66, akaryakıt tasarrufundan daha da önemli ve acil çözülmesi gereken küresel ısınmaya da araçların havaya saldıkları egzoz zehirini azaltarak çözüm sunuyor. Egzoz gazını sıfıra yakın şekilde temizleyen bu cihaz, aslında Nobel Ödülüne aday olacak bir buluş.

Tüm bu sebeblerden dolayı EKO66’nın öneminin arttığını belirten Talat Mollaoğlu, TÜV Avusturya’dan (Teknik Denetim Kurumu) onay aldıklarını ve bu belgeyle 27 Avrupa ülkesinde cihazı satmaya başladıklarını bilidirdi. Taksim-Tepebaşı’ndaki ATM Madencilik Şirketi Genel Merkezi’nde görüştüğümüz Mollaoğlu, EKO66’nın icadından bugünlere gelişini, cihazla ilgili son gelişmeleri ve hedeflerini anlattı. Bize iki de müjde veren Mollaoğlu, bu yıl içersinde uçaklara ve kombilere de EKO66 cihazını takabileceklerini bildirdi.

Devletlerin ve otomotiv üreticilerinin cihazın patentini almak için kendisiyle görüştüğünü ve büyük meblâğlar teklif ettiklerini kaydeden Mollaoğlu, “Allah bu cihazı bulmayı Müslüman Türk milletinin içinden ve Yozgatlı çiftçi bir ailenin oğlu olan Talat Mollaoğlu’na nasip etti. Onun için Türkiye devleti yaşadıkça EKO 66’nın patenti Türkiye Cumhuriyeti’nde kalacaktır, hiçbir şirkete ve ülkeye satmayacağım” dedi.

Buyrun Talat Mollaoğlu ve dünyada bir devrim gerçekleştiren Eko66 adlı cihazını tanıyalım.

Eko66’nın icad ediliş sürecini anlatır mısınız?

Amcam Naim Ustanın, “tasarruf cihazını bul ve insanlığın hizmetine sun” demesi ve Allah’ın izniyle çalışmalarıma başladım. 35 yıl süren uğraşlar sonunda Allah’ın da nasip etmesiyle EKO66’yı bularak insanlığın hizmetine sunduk. İnsanlar ilk yıllarda EKO66 projeme çok inanmadılar. Benim normal olmadığıma varan söylemleri oldu. Ancak ürünümüzü kullandıktan ve sonucunu gördükten sonra cihaza inanmaya başladılar. Baştan bana ‘Amerika yapamadı, Almanya yapamadı, sen mi yapacaksın?’ diyenler şimdi farklı düşünüyor. EKO66 bugün dünyayı sallayan bir proje haline geldi. Başlangıçta benim ailem dışında kimsenin inanmadığı bu proje, şimdi herkes tarafından biliniyor ve kullanılıyor.

EKO66’YA TÜV’DEN AVRUPA VİZESİ

Ürünümüzün tasarruf sağladığını gösteren 14 tane raporumuz var. Cihazımız Eko66, en yeni onayını Avusturya`dan TÜV (Teknik Denetim Kurumu) ve Almanya’dan aldı. 27 ülkede geçerli olan bu belge ile cihazımızı 27 Avrupa ülkesinde satmaya başladık. Eko66’ya ilk olarak Eylül 2004’te ‘incelemesiz patent’ aldım, Mart 2005’te de markayı tescil ettirdim. Ürünle ilgili şüpheleri izale etmek için başvurduğum İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) ve Ege Üniversitesi denemelerden sonra cihazımızı onayladı. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketici ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlü’ğü tarafından onaylanan ‘ilk ve tek’ garantili akaryakıt tasarruf cihazı belgemi de aldım. Eko66 10 yıllık garanti belgesine sahip. Dünyada da patenti ile onaylanan tek cihaz. Enerji ve Tabiî Kaynaklar Bakanlığı’nın ve Türk Petrolleri’nin de cihazın tasarruf sağlandığını belirten raporları var.

Eko66 nasıl çalışıyor?

Yakıt deposundan gelen hortumla motora giriş yerindeki mesafenin tam ortasına monte edilen cihaz, kontak anahtarı çevrildiği anda devreye giriyor. Bundan sonra motor iç bünyeden başlamak üzere magnetize oluyor. Motor içinde birikmiş olan tüm kurum, egzoz borusundan dışarı çıkmaya başlıyor. Bu süreç motorun iç bölümündeki kurumlar temizleninceye kadar devam ediyor. Cihaz, yakıtın (hidrokarbon moleküllerinin yanma verimini yükseltip, yanma esnasında yanmayı gerçekleştiren oksijenle-hidrokarbon (benzin-mazot-LPG) moleküllerin motor içinde, ekzoz gazında yanmayan çiğ yakıtın tamamının yanmasını sağlıyor. Böylece bütün sıvı ve gaz yakan motor ve kazan sistemlerinde yüzde 20-25, benzinde yüzde 25, gazda yüzde 30-35 oranında ve dizel ve fuel oilde yüzde 35 tasarruf sağlıyor.

EKO66 ARTIK UÇAK VE KOMBİLERDE DE KULLANILABİLECEK

Cihazı hangi araçlarda kullanılabiliriz?

Cihazımız, LPG, dizel ve benzinli bütün motor tiplerinde kullanılabiliyor. Araçların büyüklüğü de önemli değil. Arabadan tekneye, otobüsten gemiye, traktörden kepçe ve vince kadar bütün taşıtların motoruna takılabiliyor.

Uçakta da kullanılıyor mu?

Şu an uçakta kullanılmıyor. Ama Allah nasip ederse, yüksek makamda bulunan bir devlet adamı söz verdi, bu yılın 10’uncu ayında uçağa da takıp kullanmaya başlayacağız.

Kombilerde de kullanabilir miyiz?

Şimdiden Yeni Asya okuyucularına bir müjde vereyim. 3 yıldır yaptığımız çalışmalar sonunda Eko66 kombilerde de kullanılabilecek. Ürünümüzü bu yıldan itibaren satışa sunacağız. Cihaz, doğal gaz kullanımında yüzde 30 tasarruf sağlıyor. Yani doğal gaz faturasının üçte biri vatandaşımızın cebinde kalacak. Dolayısıyla devletimizin akaryakıtta olduğu gibi, doğal gazda da dışa bağımlılığı azalacak, parası cebinde kalacak.

Devlet buluşunuza ilgi gösterdi mi?

2007 yılında Başbakan Tayyip Erdoğan ile görüştük, beni dinledikten sonra Enerji Bakanı Hilmi Güler’e gönderdi. Daha sonra talimat üzerine AK Partili Atilla Başoğlu ve Mehmet Sekmen, cihazın takılı olduğu binek otomobili bir süre kullandı. Aracın 100 kilometrede 2,04 litre daha az benzin tükettiğini milletvekilleri de imza atarak tutanağa bağladı ve Enerji Bakanı Hilmi Güler’e sunduk. Fabrika kurarak seri üretime geçmek için devletten destek bekliyoruz.

Yurt içinden ve dışından bu cihazın patentini almak için başvuran oldu mu?

Dünyadaki ve Türkiye’deki tüm otomobil üreticileri ve birçok ülke, uluslar arası patenti ve uluslar arası markası olan cihazı almak için görüşme talep ettiler, kabul etmedim. Allah bu cihazı bulmayı Müslüman Türk milletinin içinden ve Yozgatlı çiftçi bir ailenin oğlu olan Talat Mollaoğlu’na nasip etti. Onun için Türkiye devleti yaşadıkça Eko66’nın patenti Türkiye Cumhuriyeti’nde kalacaktır, hiçbir şirkete ve ülkeye satmayacağım.

Bu cihazı kimler kullanıyor?

Cihazımızı bütün dünyada ve Türkiye’de treyler, tırlar, kamu kuruluşları, turizm şirketleri kısaca herkes kullanmaya başladı.

Yurtiçi ve dışında kaç bayiniz var?

Yurtiçinde Gaziantep, Ankara, Denizli, Bursa, Mersin bayilerimiz var. Hedefimiz bütün illerimizde bayiler açmak. Ancak bayilik vereceğimiz kişilerin işini çok iyi bilen güvenilir kimseler olmasına büyük hassasiyet gösteriyoruz. Yurtdışında da Almanya’da distribütörümüz var. Ayrıca, Dubai (Abu Dhabi), S. Arabistan, Pakistan, İran, Katar, Yemen gibi ülkelerde de bayilerimizi oluşturduk. Petrol zengini ülkeler ürünümüzü egzoz emisyonunu önlemek için tercih ediyor.

Eko66’nın kopyası yapıldı mı?

Eko66’nın sahtesini yapmak için çok uğraşıyorlar. Ancak ürün monte edildiği yerden kesildiği anda kendi kendini imha ettiği için bunu başaramıyorlar. Bu sırrı bize Allah bahşetti şükürler olsun. Bugün insanlar, bir Coca Cola’nın formülünü bulamıyorsa benim kapalı kutumun sırrını hiç bulamazlar.

Cihazın diğer tasarruf cihazlarından farkı nedir?

Eko66, diğer yakıt tasarruf cihazlarından farklı. Piyasada yakıt tasarrufu adı altında satılan cihazların çoğu hiçbir işe yaramaz. Tasarruf ürünü diye mıknatıs satılıyor. Yani hiçbir tasarruf ve fayda sağlamıyor.

Eko66’yı kaç YTL’ye aracımıza taktırabiliriz?

Aracın silindiri hacmine göre fiyatları değişiyor. Silindir hacmine göre fiyatlar şöyle:

1600cc’ye kadar 500 YTL + KDV

1900cc’ye kadar 750 YTL + KDV

2200cc’ye kadar 1000 YTL + KDV

2500cc’ye kadar 1500 YTL + KDV

3000cc’ye kadar 2000 YTL + KDV

Cihazla ilgili şimdiye kadar bir şikâyet geldi mi?

Şu ana kadar cihaz taktığımız hiç kimse gelip ‘Sen bizi kandırdın, dolandırdın bir sonuç alamadık’ demedi. Eko66 gelen araca takılırken, eğer araçta bir arıza var ise cihaz devreye girmiyor ve çalışmıyor. Biz de o kişiye; ‘Arkadaşım aracın arızalı, yaptır gel öyle takalım’ diyoruz. Eko66’nın takılması aracın garantisini bitirmiyor. Hiçbir yan etkisi olmadığı için aracın hiçbir kısmına da zarar vermiyor. Taktıranlar teşekkür ediyor. Duâ ediyorlar, ‘Allah razı olsun’ diyorlar. İsteyen, www.eko66.com web adresimizdeki müşteri görüşlerini okuyabilir, müşterilerimize telefon edip sorabilir. Eko66 müşteri görüşleri NESRİN YILDIRIM İstanbul-Opel Corsa Sayın mucit Talat Mollaoğlu, biz cihazı takdırmadan önce söz verdiğimiz gibi iyi veya kötü olduğunu yazacaktık. Aynen 2 saat boyunca dinlediğimiz cihazın anlatılanlarını eşim ve ben onaylıyoruz. Size teşekkür ediyoruz, ellerinize sağlık. Arabamda çekiş mükemmel arttı % 20 tasarruf aldık. Motor sesi de kayboldu. egzost emisyonu raporunu da size fakslıyorum Allah razı olsun diyoruz, size duâ etmeye devam edeceğiz, siz bunu hak ettiniz, sağolun. 30.05.2008 09 : 01:01 RESUL HAKTAN İstanbul Passat - 1.8 motor Sevgili Talat, öncelikli olarak sana çok teşekkür ediyorum. Nedeni belli, eko66’dan dolayı... Aracıma takıldığı günden beri sana duâ ediyorum. Daha önce yakıt tasarruf cihazı diye 4 ayrı mıknatıs taktırmıştım, hiçbiri de aracımda bir değişiklik yapmamıştı. Gerçek tasarruf cihazı değildi, kandırılmıştım. Ben de bakanlık başta olmak üzere, devletin tüm kurumlarına şikâyette bulundum. Senin cihazına gelince, o babacan ve dik başlılığınla söylediklerine inandım ve gerçekleri söylediğin için de sana teşekkür etmek ve ödediğim parayı helâl etmek için bu meilimi yazıyorum. Ben emekli devlet memuruyum, tv’de de söylediğin gibi Türk milletinin kaderini değiştirecek gerçek bir Türk mucit eseri olduğunu kanıtladın. % 22 tasarruf aldım, ama en önemlisi de egzost zehirini çiğ atığı kestiği için çevre dostu olması devletimizin de destek verdiğini öğrendim. Sevincimi kelimelerle anlatamam, takıldığı günden beri 22.000 km yaptım, hâlâ yağını değiştirmedim, yağımızda bozulma da söz konusu değil. Allaha emanet olunuz, kombi için de telefonunuzu bekliyorum. Mutfağın giderlerinden de tasarruf yapalım inşallah. 29.05.2008 09 : 17:36 KARAOĞLULARI GOODYEAR LASTİKLERİ İstanbul - 0212 235 95 95 Wolsvagen Transporter Eko66 yakıt tasaruf cihazını televizyon ve gazete haberlerinden tanıdıktan sonra bizzat Şişhane’deki şirket merkezine giderek önce mucidini bir Türk evlâdı olduğu için tebrik edip şehiriçinde sürekli kullandığımız Trasporter 1.9 motor dizel aracıma 240.000 km’de taktırdım. Bu meilimi mucit Talat Beye söz verdiğim için yazıyorum, çünkü cihaz taktırmadan önce mail yazmayacaksan ben cihaz takmıyorum dedi gördüm ki çok haklıydı, bunca kilometre yapmış aracımız yorgun ve çok yakıyordu, Eko66 takıldıktan sonra ise şu ana kadar yaptığımız kilometre 27.000 oldu egzost çiğ atığı kestiği gibi yakıtta da % 25 e varan net bir tasarruf elde ettik. Allah kendisinden razı olsun şükranlarımı Türk milleti adına sunuyorum. Ellerine sağlık Türk mucidim.

mutlaka dıkkatlıca okuyun ınternet sıtesınıde verıcem tüv gıbı bı belgeye bence vıze aldıysa kesınlıkle faydalıdır dıe dusunuorm mantıgı olan bıse yapılmıs ve aradım gorustum resımlerde var ınternet sıtelerınde,yanı cok cıddı bı sıstem gıbı gozukmesede teknıkal olarak bence mantıklı bı sıstem solıcegım tek sey su 2 saate yakındır gazete dergı falan bu konuyu arastırdım ve yapıcam % 20 yakıt tasarrrufu cok cıddı bı rakam

http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=324005

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 57
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    14

  • tarikumac

    9

  • sudef

    7

  • emregc

    8

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Fiyatı çok yüksekmiş, bir de nedir o "Sökülünce cihaz kendini imha ediyor" falan, görevimiz tehlike mi?

sokulunce cıhazın kendını ımha etmesı dıe bıse yok abı, sıstemınde bı arıza varsa,arabanda motorunda bı sorun varsa veya bıse oldugunda en ufak sorun oldugunda bu makıne kendını ıptal edıo yanı motor blokesı gıbı bıse
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fiyatı çok yüksekmiş, bir de nedir o "Sökülünce cihaz kendini imha ediyor" falan, görevimiz tehlike mi?

Evet o da benim dikkatimi çekti. Kapalı bir kutu . Teknik bir detay verilmemiş..

Bir de şu var. Kurum kaplı bir motoru temizliyorsa zaten tasarruf sağlar . Acaba sıfır bir araçta bir katkı sağlıyor mu ?

şişhanede abı merkez dıe gozukuo orası bayı deıll aradım sıshanede yerı

Ok sağolasın ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Eko66’nın kopyası yapıldı mı?

Eko66’nın sahtesini yapmak için çok uğraşıyorlar. Ancak ürün monte edildiği yerden kesildiği anda kendi kendini imha ettiği için bunu başaramıyorlar.

Demiş yukarıda :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet o da benim dikkatimi çekti. Kapalı bir kutu . Teknik bir detay verilmemiş..

Bir de şu var. Kurum kaplı bir motoru temizliyorsa zaten tasarruf sağlar . Acaba sıfır bir araçta bir katkı sağlıyor mu ?

Ok sağolasın ;)

sımdı benım basımda bı nano charger olayı gectı turkıyede tuv belgesı yada ce belgesı olmayan bıseyı alamamk gerektıgını yenı ogrenmıstım nanoların bı zımbırtısı yoktu,bence su cok onemlı arabalarımızda yanmayıpta dısarı cıkann enaz 4 -5 lıtre benzın var bunlar kurm veya pıslık olarak sıyah sıyah dısarı atılıo,yanı eger bu benzın motorun ıcınde bu aletle yakılıosa bıkere kafadan o 4-5 lıtreyı stabilize etmiş ve tasarrufa almıs oluyosun yanı cok extreme bıse gıbı gozukmuo,burak abı motorun pıslenmesının sebebı zaten yanmayan hava benzın karısımıdır,eger bu sıstem calısıosa zaten motoruda temızlemıs olmıcakmı? bnce olcak
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Eko66’nın kopyası yapıldı mı?

Eko66’nın sahtesini yapmak için çok uğraşıyorlar. Ancak ürün monte edildiği yerden kesildiği anda kendi kendini imha ettiği için bunu başaramıyorlar.

Demiş yukarıda :)

hhee ben baska bıse anladım onu bende coızemedımde yanı sertifika veya baska bı anlamda kendıne gore bıse yapmıs olabılır buda cok normal cunku 4 ay oncekı sabah gazetesındekı haberıne baktım bu sıstemın, coco cola"nın sıfresı nasıl cozulmuosa bunuda cozemıcekler falan dıo
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sistem çalışıyorsa motoru temizlemez sadece daha çok kirlenmesini engeller ;) Motoru temizlemek ayrı bir iş gibi geliyor bana ;)

hava yakıt karısımı tamamıyle yanma odalarında yanıp egsoza hıs kurum veya taneler olarak gıtmıosa o motor pıs olmaz, cunku motor yagınıda temızlemıs oluosun,ben bole dusunuorm yada az bısecık bole bılıom burak abı :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hava yakıt karısımı tamamıyle yanma odalarında yanıp egzosta hıs kurum veya taneler olarak gıtmıosa o motor pıs olmaz, cunku motor yagınıda temızlemıs oluosun,ben bole dusunuorm yada az bısecık bole bılıom burak abı :)

Tamam haklısın ama motor hali hazırda pis ise yani kurum bağlamışsa iyi yanma bu kurumu temizlemez gibi geliyor bana da..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Motor yağıyla bu sistemin bir ilgisi olmasa gerek.

selman abı motor yagı motor kapagının ıcıne  gırdıkten sonra pıstonlara yanma odasına yanı dongu olarak motorun ıcıne gezmıyomu? yanı bu kesın gıbı bıse motor yagı motorun ıcındekı parcaların refahı ıcın en onemlı bıse ve sureklı motorun ıcınde gezıp gezıp duruyho :) yanı sole bısee var senın arabanda yanmayan benzın-hava karısımı olursa yada kurum olursa bunu yag ordan gecerken toplayıp kartere goturmuomu abı :)??  yanı yag yanma odalarında vesaıre vesaıre dolasırken ordakı herhangı bı toz veya baska bıseyı zaten emıyoo e sımdı eger butun benzın hava karısımını yakarsan pıslıgı bı derece engellemıs olucaksın buda mtor yagının omru temızlıgını uzatmazmı eger bırbırlerıne paralel calısıolarsa
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tamam haklısın ama motor hali hazırda pis ise yani kurum bağlamışsa iyi yanma bu kurumu temizlemez gibi geliyor bana da..

o baska bı boytut ama sunu solıyebılırım burak abı zaten bu sıstem onu asla temızlemez, ama motor yagını bakımda deıstırıosun ya motor yagın deıstıgınde senın motorunda %70 oranında temızlenmıs oluyo sabıt olan pıslıklerden bıle temızlenıo
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tarık motor yağının yanma odasıyla alakası yok. Öyle olduğu zaman zaten yağ yakıyor denir araç. O araçlarda da buji kısa sürede tükenir..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tarık motor yağının yanma odasıyla alakası yok. Öyle olduğu zaman zaten yağ yakıyor denir araç. O araçlarda da buji kısa sürede tükenir..

abı yanma odasına gırmıo ama motorun ıcınde yag gezmıomu ? yada benmı karıstırdım motorun herhangı bıyerınde ve hatta bı cok yerınde yag gezınıo yanma odası bıldıgım kadarıyla ateslemeden snra yanı yag orda olmaz yanlıs yazmıs olabılırım,ama bence konu ve mevzu o yanma odasından snra baslıo dıee dusunuorm bu sıstem ıcın ondan snrada yag devrede oldugu ıcın temızlenır dıe dusnuorm
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yağ silindirin altında ve üstte sübaplarda olduğu için yanma odasıyla direk ilintili değil. Silindir aşağıya hareket ettiğinde çeperdeki yağ az da olsa silindirin üst tarafında kalsa da yanma anında sıkıştırılmış ortamda yağ çok az olmalıdır ..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...