quefalta

Lantise spolier

arkadaşlar bişey sorucam.ben lantisime honda prelude spolieri taktırmak istiyorum.daha önce deneyen oldumu yada uygunmu boyu felan.bilgisi olan söylerse sevinirim.bide türkiyede şeffaf lantis arka farları mevcutmu mevcutsa ne kadar bulgara göre kıyaslıyacam ona göre alıcam.bulgarda yaklaşık70 leva yani 70 ytl.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kimse cevap yazmamış, boş kalmasın konun ama inan hiçbir fikrim yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

70 ytl bence iyi fiyat tabi piyasa araştırması da yapmak lazım... spoiler için birşey söyleyemeyeceğim..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

70 ytl gayet uygun. Fotoğrafları varsa beğenip getirtmek isteyecek arkadaşlar olabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

70 ytl gayet uygun. Fotoğrafları varsa beğenip getirtmek isteyecek arkadaşlar olabilir.

foto isteriz güzelse ben bi takım stopa talip olurum :)

spoiler için boyutları uyuyorsa güzel durabilir :)

birde bulgarlarda bunun gibi  kadran var mı acep ??

mazda323fbatyrkysmt9.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

foto isteriz güzelse ben bi takım stopa talip olurum :)

:) lantıs olunca :) :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaşlar bişey sorucam.ben lantisime honda prelude spolieri taktırmak istiyorum.daha önce deneyen oldumu yada uygunmu boyu felan.bilgisi olan söylerse sevinirim.bide türkiyede şeffaf lantis arka farları mevcutmu mevcutsa ne kadar bulgara göre kıyaslıyacam ona göre alıcam.bulgarda yaklaşık70 leva yani 70 ytl.

bulgarda bayagı ucuz .. gecen bir yerde denk gelmiştim 350 ytl gibi bir fiyat vardı..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

70 ytl super fıyat... ben amerıkadan astınaya 75 dolar ve kargo odedım 200 ytlyı gecmıstı

kadir senin astina zart zurtt ötmeye baslamıs enderi gördüm cumartesi :)güzel olmus eksoz :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

70 ytl bişi deilmiş :D kendin yapmaya kalksan malzeme fiyatı daha pahalı tutar  :2funny:  :2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

70 tl ye şeffaf lantis arka farlarını bulgaristandan nasıl getittireceğiz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

parasını falan geçtik bari şu şeffaf stop lambalarından nerede bulabiliriz bir hevesle  üye olduk yardım eden yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

parasını falan geçtik bari şu şeffaf stop lambalarından nerede bulabiliriz bir hevesle  üye olduk yardım eden yok.

yardım eden arkadaşlar çok fakat henüz konuyu okumadıkları için cevap yazmamış olabilirler.Ebay.com' da falan olabilir oradan getirtebilirsin.Daha iyi bilgiye sahip arkadaşlar cevap yazacaklardık.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

parasını falan geçtik bari şu şeffaf stop lambalarından nerede bulabiliriz bir hevesle  üye olduk yardım eden yok.

şeffaf stoplar Türkiye'de yok deniliyor ilk mesajda. Açıkçası ben de hiç görmedim şeffaf stop.

Bulgaristan'da stoplardan bulduğunu söylüyor ilk mesajı yazan arkadaşımız, onun haricinde "evet ben de buldum-gördüm" diyen yok. Dolayısıyla o ilk mesajı yazan arkadaş haricinde başka kimsenin yardımcı olabileceğini sanmıyorum. Kendisine özel mesaj göndererek sorabilirsin nerede bulduğunu. Satıcıya ulaştıktan sonra da kargoyla isteyebilirsin parçayı ama dolandırılma/para kaptırma ihtimalin olduğunu da unutma. Böyle bir durum olursa "sizin siteniz yüzünden dolandırıldım" falan deme sonra.

şu resimdeki spolieri nereden kaça yaptırabiliriz

http://www.poliset.net/automotive.aspx

http://www.crazy-cars.net/

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mustafa abi güzel söylemiş, bana kalırsa en iyi 2 yöntem var ya ebay vb satış siteleri yada elden görüp almak ...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.