kırmızı_323

Lastik ve Motor Sesi İçin Öneri (90-94)

sevgili mazdacılar... benim mazda 93 model sedan lastik sesi biraz fazla geliyomuş gibi geliyor bana, arabanın içerisine. bi arkadaşıma sordum bu lastik sesini nasıl kesebilirim diye oda bana dediki bi yağlamacı yıkamacıya git lastiklerin bulunduğu davlumbazlara yani çamurlukların iç kısmına zift evet bildiğimiz zift püskürttür dedi. içeriye gelen lastik sesini büyük oranda keser dedi.. ben sizlere sormak istiyorum ben daha önce böyle bişey duymadım siz böyle bir uygulama veya daha değişik bir uygulama duyduysanın görüşlerinizi benimle paylaşmanızı rice ediyorum teşekkürler şimdiden cevaplarınız için...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

1- daha yumuşak bi lastik alabilirsin  mesela michelin

2- komple ses yalıtımı yapan yerler var  ziebart sonax vs

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

saol teşekkürler bu özel ses yalıtımı yapan yerler ne kadar sürede ve ne kadar ücrete yapıyolar bir bilgin varmı usta

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

komple taban ziftlemesi yaptırabilirsin, böylece tabanı korozyona karşı da bir nebze olsun korumuş olursun. ancak semavi'nin dediği gibi o arabaların genetik yapısında var yol ve motor sesini içeriye alma durumları :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

merhaba arkadaşlar.benim 323 hb motor sesini içeriye çok veriyo.ayrıca biraz da gürültülü çalışıyo anlamadım.acaba daha sessiz çalışmasının mümkünü varmı bi yardımcı olabilirseniz sevinirim....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

genel olarak japonların sorunları içeri sesi fazla almasıdır.

bu konu yakın zamanda dile geldi zift falan uygulaması şeklinde ama ne kadar faydalı olur bilinmez tabi...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim Hoşuma Gidior Şahsen İçeri Motor Sesinin Gelmesi... Bi Acaiplik Olduğunda Hemen Müdahele Etme Şansım Oluor En Azından. Ama Kafam Şişiyor Diyorsanız Bilemem. Cihangirin Dediği Gibi Zift Uygulamasını Bi Araştırın...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

323 BG lerin hepsinde yaşanan motor ve lastik sesini içeri fazla alması problemini tek konuda birleştirdim. şimdi geriye bir tek egzost sesi kaldı, onu da bir başkası açarsa tam olacak :D

çamurluk içlerinin ziftlenmesi haricinde taban ziftlemesi, ön göğüse elyaf kaplaması, bagaj zeminine elyaf kaplaması ve kapı içi izolasyonlarını yaptırarak bu 3 sesten bir miktar da olsa kurtulabilirsiniz. ancak emin olun ki astarı yüzünü geçer. yani bu arabaya binecekseniz eğer o seslerle yaşamaya alışmalısınız :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

lantislerde de aynı problemler varmı? kullananlar cevap verirse sevinirim lantis almayı düşünüyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bendeki 323 hb motorunu yeni yaptırdım, birazda motorun eski olmasından sesi fazla geliyormuş.özellikle 4000 devre kadar nerdeyse hiç rahatsız etmiyor diğer araçlardan çok daha sessiz çalışıyor. motar yağı 10/40 sentetik yağ kullanırsanız motor sesi çok çıkıyor 20/50 yağ kullanıldığında ses az oluyor ama 10/40 yağlar bu araçlara bence daha uygun. Lastik konusuna gelince 195/50/15 lastik kullanıyorum orjinal lastikleriyle fazla ses olmamasına rağmen ince yanak ve geniş lastikler sesi içeri alıyor.Tabiki lastiklerin yumuşak ve orjinal ölçülerinde olması sesi azaltıyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

teşekkürler.1997 klimalı lpg li kırmızı bir araç buldum yalnız 190 binde 9500 ytl ye verecek manuel vites araç temiz gibi .sizce nasıl ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

teşekkürler.1997 klimalı lpg li kırmızı bir araç buldum yalnız 190 binde 9500 ytl ye verecek manuel vites araç temiz gibi .sizce nasıl ?

km. si düşürülmüş bir araç olmadığı kesin (ördek: 1997 model 199.000km. de :)) fiyatı da uygun sayılır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Araba temizse fiyat uygun bence.

Geçenlerde Eskişehirden bi tane satılıktı, oda kırmızı klimalı ama otomatik. 9500 ytl ye , baya bi heveslenmiştim ama bizim evin orda gördüm geçenlerde, bizim mahalleden biri almış sanırsam  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

slm arkadaşlar  geçmiş zaman bir şirketin müdürlerine verdigi baya bir zaman geçti  323 sd vardı  kendisi her bakıma geldiginde usta bu araba çok ses alıyor içeri  motor sesi falan beni rahatsız ediyor  diye baya bir şikayet etmişti durum böyle onunca dedik bu işe el atalım ve kolları sıvadık arabayı pazartesi teslim aldık cuma günü vermiştim

arabanın komle içini söktüm tavan dayil torpido dayil iç bagaç panzudotları alt taban halısı ve ön davlunbazlar  bunun  yanında  kabı döşemeleri bile dahil arabayı komle kaporta bıraktım  ve başladım ziftli kegıtları pürmüzle döşemeye  ve gözümün gördü her yere  sarı pamuk gibi elyaflar var onlar dan tıkamıştım ama kasa çıplak kalınca her yerine ön torpido arkasında kalınbir ziftli halısı vardır onları kaldırayıp komle gögüse her yerine güzel bir şekilde uygulamayı yaptım  ön davlunbazların üst kısmana çamurluk saclarının iç kısmına ve elimin girdigince  bütün kaporta iç kısımalarına komle ziftli gagıdı bandı gibidir o arka tarafında şevvaf yüzü vardır çıkarırsın  ve pürmüzle saca eriterek yapıştırırsın zaten araçlarda bazı yerlerde ufak  parçalar şeklinde uygulanmıştır ama komle degildir ben bu işi komle yatıpm baya zevkli idi 1 hafat ugraştım ve gayet güzel oldu arabayı teslim edicem dedim bi kullanın bakalım nasıl omuş valla  müdür hayran oldu dedim budur ozaman begendiyseniz msl yok ...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İzo reçine diye bi sıvı var, içine bildiğimiz cam elyafını karıştırdığında macun halini alıyor. Genelde çatı ve bina izolasyonlarında kullanılıyor. Kuruduğunda yapıştığı yerden sökmek mümkün olmuyor, boyada tutuyor. Aslında buda uygulanabilir. Ben yaza yapmayı düşünüyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.