Burak

Şahsuvaroğlu'nda KDV bizden kampanyası

Bu konuda 60 ileti var

Arkadaşlar,

Bugün egzoz emisyon ölçümü yapıp yapmadıklarını öğrenmek için bana yakın olduğundan Şahsuvaroğlu nu aradım ve Cem ile görüşürken bana aşağıdaki kampanyadan bahsetti.

15 - 25 Kasım Mazda2 ve Mazda3ler için KDV bizden kampanyası yapmışlar.

Mazda2 ler 22,907

Mazda3 ler 27,823 den başlayan fiyatlarla satılıyor.

Konuyu kendilerinin açmasını istedim ama sanırım zamanları olmadı. Ben de eğer içinizde gerçekten düşünen varsa kaçırmasın diye kendim açıyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

varya planlardaki değişiklik olmasaydı gider alırdım bi tane mazda 2 ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bundan daha iyi bi kampanya olamaz :hi: Helal olsun demek istiyorum sayın seyirciler :clap:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mazda 2 mi alsaydım :P

daha uygunmus fiyatları :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Valla süper araba. Test etmişliğimiz var :D

abi gaz verme yoksa hayatım kararır ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mazda 2 fena bişi :D

kankaaaaa  :sopa:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hele bir de 1.5 i oldumu :D

ohh  yeaaah  yarın gidiyom Şahsuvaroğluna ama yaza  yapacağım tüm masrafları size fatura edecem ;D  siz istediniz  :egy:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sen git Getz falan bak 2 senin neyine :D

getz ne işime yarar kanka ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İşin komik tarafı 2. ilandaki 2009 model ve muhtemelen bayii nasıl 2007 demişler o ilana anlamadım..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İsteyenin bir yüzü kara olayını da aşmış bunlar :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

erzurum a mı gitseydik :D

bi tur yapmak sart oldu.antalya ya gidemedik. abant bulusması falan yapalım degerli Modum :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İsteyenin bir yüzü kara olayını da aşmış bunlar :D

veren kek olsun diyorlar kanka ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

NBA tv de mac varmıs,gidip onu izleyeyim

hadin iyi geceler...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

erzurum a mı gitseydik :D

bi tur yapmak sart oldu.antalya ya gidemedik. abant bulusması falan yapalım degerli Modum :)

Abant diyip uyuyan devi uyandırma :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abant diyip uyuyan devi uyandırma :)

kaplıcaaaa  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.