burakdu

Park Sensörü İçin Önerileriniz

selamlar herkese,yarın kısmetse mazda 3 umu teslım alıyorum acentadan ama park sensoru taktırıcam bu konuda kafam karısık.acenta 200 ytl ye servısınde taktırıyo.fıyat nasıl acaba?govde rengı falan ama acaba dısarıda yaptırsam daha mı ıyı olur.bu konuda hıc bılgım de yok.dısarıdan taktırdıklarım heralde govde rengınde olmaz onu da ıstemıyorum sırıtır ıyıce sıyah sıyah.daha once servıste yada dısarıdan park sensoru taktıranlar varsa bılgılendırırse sevınırım...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Valla ben serviste taktırdım, memnunum gayet. Yalnız bi çok servis hediye olarak veriyo park sensörünü, bence bi şansınızı deneyin. Dışarıda park sensörlerinin fiyatlarını bilemiyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sahsuvaroglunun kdv indiriminden aldım arabayı.artık gıdım dusmuyo adamlar :D bu arada sadece seslı uyarı mı verıyo aslında goruntulu olanlar da aracın ıcınde orjınallıgı bozabılır dıye dusunuyorum?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benimki dikiz aynasının üstüne cırt cırtla yapışık, 1.30 metreden 30 santime kadar santim hesabıyla mesafeyi gösteriyo. Ben o tip şeylere pek takılan biri olmadığım için beni rahatsız etmiyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu arada tüm servisler aynı sensörü kullanmıyor, sizin aracınıza takacakları farklıdır muhtemelen.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Selam Burak. Castello (Fatih) e de oradan araba aldık ve onun da ilk isteği park sensörü idi. Servis müdürü Cem ile konuştuk ve bize sensörlerin az çok Yeni Mazda6 nın orjinal sensörleri gibi olduğunu ,  çok çıkıntılı olmadığını ve tampon rengine boyandığını söyledi. Yani eğer fiyat uygun gelirse boyanması bir avantaj ama dışarıda da taktırırsan 4 adet sensörü boyamayacağız demezler. Tek problem bazı sensörler boyanınca problem çıkartır bunu aldığın yere sorman lazım.

Benim arabada ekranlı olan aşağıdakine benzer bir sistem var. 24 cm e kadar gösteriyor cismin hangi sensöre yakın olduğunu. Yer olarakta öncamın sol tarafına koydum çok da kolay oluyor.

http://www.parkmatik.com/3405.html

Biz de yarın teslim almaya geliyoruz, bakarsın karşılaşırız :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sagolun cevaplar ıcın.burak pekı servıste takılanda da ekran var mıymıs?bır de acaba dısarıdan taktırırsak garantının bozulma durumu olur mu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sagolun cevaplar ıcın.burak pekı servıste takılanda da ekran var mıymıs?bır de acaba dısarıdan taktırırsak garantının bozulma durumu olur mu?

Serviste takılanda ekran yok sanırım sadece sesli. Park sensöründe garantiye birşey olmaz. Sonuçta onların taktığı da orjinal değil.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

valla iş sensöre kalırsa gözüm kapalı gireceğim yerede giremiyorum :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bizim serviste ekranlı ve ekransız iki şekildede var. Gövde rengi takılıyor ve ekstra ücret talep edilmiyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hepsiburadaya bakmanı tavsiye edrim özellikle cyclone marka tercih et ben dolmuşa taktım boyanmasında sorun teşkil etmiyor ve konuşanları 80 ytl kaçırma

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaslar yorumlarınız ıcın tesekkur ederım.bu ara bırhaylı yogun oldugum ıcın fazla ugrasamadımve servıste sensoru taktırdım.govde rengı cenmax taktılar.ben ozellıkle ekran olmayanı ıstedim,kokpıttekı orjınallıgı bozmasın dıye..ses veren cıhazı da bagaja takmıslar gorunmuyormus bıle.tam ıstedıgım gıbı :)bu arada bugun plaka anca yetıstı aksam saatı alamadım aracı.kısmetse yarın oglene dogru teslım alıyorum :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

valla iş sensöre kalırsa gözüm kapalı gireceğim yerede giremiyorum :D :D

Geçen yıl sensör taktırmaya karar verdiğim an :D

dscf0254wy9.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Geçen yıl sensör taktırmaya karar verdiğim an :D

dscf0254wy9.jpg

güzel yakalamıssın abi o anı :D yinede ne olursa olsun arka tamponu kurcalatıp deldirtmemek lazım diye düsünüyorum 8:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

güzel yakalamıssın abi o anı :D yinede ne olursa olsun arka tamponu kurcalatıp deldirtmemek lazım diye düsünüyorum 8:)

Yok İrfan yakalamadım :D Partner'in sağ farını kırıp kaputunu yamultup zabıt için polis beklerken rahat rahat çektim :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bende Cenmax var.2 metreden 20 cm ye kadar gösteriyor.Ufak birde ekranı var.dikiz aynasının üstüne koyuyorsun.Tavsiye ederim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

güzel yakalamıssın abi o anı :D yinede ne olursa olsun arka tamponu kurcalatıp deldirtmemek lazım diye düsünüyorum 8:)

Sırf tampona kalsa yine iyi, arabanın içini dışına çıkartıyorlar onun kablolarını geçirirken, montajdaki bir arabayı görseniz ağlarsınız yani o derece.....

Bir de bu hondacılar gövde rengi falan bilmiyor, siyah siyah dolanıyorlar ortalıkta, heryerde böyle mi yoksa buradaki servislerin kaprisi mi anlamadım....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.