hellsrider

1988 - 1992 Model Mazda 626 Yakıt Tüketimi (Ortak Konu)

115 posts in this topic

şu an aracım performans için 10.80 emisyonla çalışıyor normal emisyon 3.68 aracım lpgde iken benzinden farksız performans gösteriyor diyebilirim benzinde göstergemin teli koparken lpgde 190 km/h de kalıyor :D fakat 626 kullanan arkadaşların özellikle karbüratölü kullanan arkadaşların 1 kmde nekadar yakıt yaktıklarını yazmalarını rica ediyorum çünkü aracım gereğinden fazla yakıyor diye düşünüyorum hattaa lpgyi iptal edeyim sadece benzinde kullanayım dediğim bile oluyor

benim canavarın yaklaşık değerleri

lpg:

100 km/h altında        :35 ykr

100 km/h üzerinde      :45 ykr

benzin:

100 km/h altında          :50 ykr

100 km/h  üzerinde      :57 ykr       

Share this post


Link to post
Share on other sites

valla okadar üye okumuş kimsemi arabasının nekadar yaktığını bilmiyor valla garip

Share this post


Link to post
Share on other sites

tüketimin yazdığın değerlerdeyse çok fazla.

ben benzinle bile senin lpg de yaktığından az yakıyorum. uzun yolda 200-210 bin yaktı (benzinin litresi 2940 dan alındı)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lpgdeki yakıt tüketimim 100 km/h altında 45 ykryi buluyodu zar  zor bukadara düşürebildik dahada aşağıya indiremiyorum :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bülent Ergüvan en net cevabı verebilir. O da aynı modeli LPG ile kullanıyor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aracınız kaç motor bilmiyorum ama bende de 90 Model 626 2,0 Karbratörlü var.

25 YKR şehir içi

20 YKR şehir dışı

fakat sizin kadar detaylı izlemedim ancak zaman zaman sapıtabiliyor mesela soğuk havalarda falan 100 km. yolu şehir içinde 30 YTL.ye gittiği oluyor.

Zaten 2,0 karbratörlü bir araç için de 25 YKR normal bir sonuç gibi geliyor bana gerisi abartı olur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

lpgdeki yakıt tüketimim 100 km/h altında 45 ykryi buluyodu zar  zor bukadara düşürebildik dahada aşağıya indiremiyorum :(

ya sürekli dipgaz kullanıyorsun ya da ciddi anlamda bir operasyona ihtiyacı var arabanın.

arkadaşımdaki 8 silindir buick ile aynı yakıyorsun nerdeyse :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ya sürekli dipgaz kullanıyorsun ya da ciddi anlamda bir operasyona ihtiyacı var arabanın.

arkadaşımdaki 8 silindir buick ile aynı yakıyorsun nerdeyse :(

Ya mustafa abi ben de aracı ilk aldığımda böyle bi abukluk olmuştu sonra bi gaz ayarı yaptırdım kendine geldi yakıt tüketimi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

familiam la Ankarada şehir içi 3000 d/d yı aşmadığım taktirde 13krşlara kadar düşüyor.ama 5000 lerde kullandığım zaman 25krşları bile aşıyor.LPGde.

Ankarada dememin 2 sebebi var.

trafik sürekli sıkışık ve gazın litresi 1.48-1.54 arası bi fiyat...

kesinlikle bi problem var.rx-8in 1ytl yaktığını duydum nerdeyse denk yav?

bu arada aracım 1840 cc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aracınız kaç motor bilmiyorum ama bende de 90 Model 626 2,0 Karbratörlü var.

25 YKR şehir içi

20 YKR şehir dışı

fakat sizin kadar detaylı izlemedim ancak zaman zaman sapıtabiliyor mesela soğuk havalarda falan 100 km. yolu şehir içinde 30 YTL.ye gittiği oluyor.

Zaten 2,0 karbratörlü bir araç için de 25 YKR normal bir sonuç gibi geliyor bana gerisi abartı olur...

aynı aracı kullanıyoruz benim tek farkım aracı 2.2cc yapmamız ama 200 cc de bukadar farkettirmemeli ben normal diye düşünüyorum ama senin ortalamadeğerine bakarsam anormal cok teşekkür ederim bugün lpg hava benzi filtrelerini değiştirecem bujiler değişcek bakalım ayarları yapılınca ne değişcek

Share this post


Link to post
Share on other sites

başka bir yerde üzerindeki bujilerin fabrika çıkışında takılanlar olduğunu yazmıştın, bu değerleri o bujilerle gördüysen az bile yakıyormuş bu araba :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

başka bir yerde üzerindeki bujilerin fabrika çıkışında takılanlar olduğunu yazmıştın, bu değerleri o bujilerle gördüysen az bile yakıyormuş bu araba :D

tabi mutlaka oda biraz etkiliyor olsa gerek ama değiştirdim :D bakalım neler değişecek bugün shell v power racing alıcam 100 oktan olandan az bide oktan yükselticiyle 105 oktan yapıp bi motor temizliyim bakalım performans ve yakıt ne olacak :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tabi mutlaka oda biraz etkiliyor olsa gerek ama değiştirdim :D bakalım neler değişecek bugün shell v power racing alıcam 100 oktan olandan az bide oktan yükselticiyle 105 oktan yapıp bi motor temizliyim bakalım performans ve yakıt ne olacak :D

Motor temizlemek istiyorsan benzin ne kadar doğru bir tercih bilmiyorum bence Carbon Clean tarzı birşey yaptır.

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorum zaten yeni yapıldı blok rektifiye işlemi yapıldı ve aklına gelebilecek her prça subap lastiklerinden krank egzantrik pistonlar biyel kolları kol yatakları herşey en küçük civataya kadfar sıfır takıldı yaklaşık 8 ay oldu ve artık yüksek oktanlı bi benzile biraz ısıtma zamanı geldi diye düşünüyorum

ama bu hafta en kızdığım şey motor tamamen sıfır parçalardan oluştuğu halde tamircim 1 takım buji alıp değiştirmemiş

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yüksek oktanlı benzinin bizim arabalarda cüzdana zararı dışında pek bir farkı yok . Hatta bu konuda bir yazı bile vardı sitede bulursam linkini veririm ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

1998  model 2000 motor 626 sahibiyim.

Yeni sıralı sistem LPG taktırdım. Yaklaşık iki ay oldu.

Aracım LPG de

uzun yolda KM'de 9,6 ykr

Şehir içi KM'de  11,3 ykr yakıyor.

Aldığım LPG Petrol Ofisi istasyonundan PO gaz alıyorum. Litre fiyatı :1,244 tl

Aracımım performansından çok memnunum iyiki mazda almışım.

Saygılar........

Share this post


Link to post
Share on other sites

94 626 şehir içi 0,33

şehir dışı  0,27 lpg de

abart eksoz yüksek devirde kalkıyorum

Share this post


Link to post
Share on other sites

90-94 model 1.6 motor 626 ların yakıt ve çekiş durumu ile ilgili tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz?

Share this post


Link to post
Share on other sites



Bilgi Bankası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.