VOLEN

Mazda 3 e RX8 Jantı Olur mu ?

Bu konuda 31 ileti var

Arkadaşlar rx8 jantı mazda 3 e olurmu ?

neden olmasın sitede halihazırda 18 inç jant takılmış mazda3 ler mevcut ama bence zorlar

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

neden olmasın sitede halihazırda 18 inç jant takılmış mazda3 ler mevcut ama bence zorlar

abi güzel olur gibime geliyor... buy 18'' orjinal mazda rx8 jant...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi güzel olur gibime geliyor... buy 18'' orjinal mazda rx8 jant...

görünüşe lafım yok lakin konfor sıfıra inecek, jant büyüdügü için lastik yanağı incelecek iyice

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

görünüşe lafım yok lakin konfor sıfıra inecek, jant büyüdügü için lastik yanağı incelecek iyice

sen kac '' jant lastik kullanıyorsun ?  Bide senın arabada su anda ne gibi modifiyeler var ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sen kac '' jant lastik kullanıyorsun ?  Bide senın arabada su anda ne gibi modifiyeler var ?

şu üstündeki orjinal ölçüleri olan 205 55 16  lastik var en fazla 17 inç takarım yaza ötesi aracı zorlar gidişte de konforda da.

malum motora  bişey yapamıyoruz (şimdilik)  onun dışında araca taktıgım parçalar,

dokunmatik dvd lcd navigasyon ekranı

cam üstü spoileri

bagaj spoileri

pedal kiti

shark anten

krom kapı eşikleri

kaput amortisörü

geri görüş kamerası

xenon sis ve normal farlar

angellar

2.5 cm alçaltan tein yaylar

aklıma gelenler bunlar

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

şu üstündeki orjinal ölçüleri olan 205 55 16  lastik var en fazla 17 inç takarım yaza ötesi aracı zorlar gidişte de konforda da.

malum motora  bişey yapamıyoruz (şimdilik)  onun dışında araca taktıgım parçalar,

dokunmatik dvd lcd navigasyon ekranı

cam üstü spoileri

bagaj spoileri

pedal kiti

shark anten

krom kapı eşikleri

kaput amortisörü

geri görüş kamerası

xenon sis ve normal farlar

angellar

2.5 cm alçaltan tein yaylar

aklıma gelenler bunlar

Peki abi lcd dışındıkalerin sana maliyeti ne oldu kabaca ? Bende yaptıracağımda en azından bilgim olsun yanlarını sana maal olan rakamlarınıda yazarsan cok sevinirim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Peki abi lcd dışındıkalerin sana maliyeti ne oldu kabaca ? Bende yaptıracağımda en azından bilgim olsun yanlarını sana maal olan rakamlarınıda yazarsan cok sevinirim

araclarımıza yaptıgımız harcamalar diye bir konuda vardı sanırsam bi arattırsan , bulamassan bakarım tam hatırlamıyorum bende şu an

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

araclarımıza yaptıgımız harcamalar diye bir konuda vardı sanırsam bi arattırsan , bulamassan bakarım tam hatırlamıyorum bende şu an

eyw sağolasın ... Oradan incelerim ama sunu sölim su lcd konusunun peşini bırakmada tam maliyetini olurunu bize bir acıkla allahını seversen gece bile aklıma geliyor :kafa: iştahım kabarıyor.. Tabi senın altın kuru keyfin rahat..:D Aracını yaptın koclar gibi... Deyme keyfine.. Neyse allah bizede nasip etsin abi... Ama dediğim gibi bi su isi hızlandırda.. Bende taktıracam... Bu arada aman nazar değmesin ^^  :nazar: :nazar:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

eyw sağolasın ... Oradan incelerim ama sunu sölim su lcd konusunun peşini bırakmada tam maliyetini olurunu bize bir acıkla allahını seversen gece bile aklıma geliyor :kafa: iştahım kabarıyor.. Tabi senın altın kuru keyfin rahat..:D Aracını yaptın koclar gibi... Deyme keyfine.. Neyse allah bizede nasip etsin abi... Ama dediğim gibi bi su isi hızlandırda.. Bende taktıracam... Bu arada aman nazar değmesin ^^  :nazar: :nazar:

valla lcd işi çıkmazda adam artık tek yollamam minimum 60 adet diyor ben her seferde 5-10 adet sipariş verebilirim diyorum beklemedeyiz patronu karar verecek

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Konunun Mazda - Genel ile alakası nedir ? Konu açarken biraz daha dikkatli olalım.. Taşıyorum..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

valla lcd işi çıkmazda adam artık tek yollamam minimum 60 adet diyor ben her seferde 5-10 adet sipariş verebilirim diyorum beklemedeyiz patronu karar verecek

anladım abi.. Şaka bir yana  aman diyim konu netleşince haberimiz olsun...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Konunun Mazda - Genel ile alakası nedir ? Konu açarken biraz daha dikkatli olalım.. Taşıyorum..

Özürdilerim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

18" iyi görünüş olur ama 1,6 motora 18" gerçekten zorlayacaktır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

18" iyi görünüş olur ama 1,6 motora 18" gerçekten zorlayacaktır.

17 ^^ mi tercih etmeliyim birde, 19 '' kullanan arkadaslar var.. ! Gecen gün sizde bunu belirtmiştiniz... Zorlamaktan kastı ? konfor eksikliğiğ haricinde ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

17 ^^ mi tercih etmeliyim birde, 19 '' kullanan arkadaslar var.. ! Gecen gün sizde bunu belirtmiştiniz... Zorlamaktan kastı ? konfor eksikliğiğ haricinde ?

15 sn de 0-100 yaparsın heralde :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

15 sn de 0-100 yaparsın heralde :D :D

Abi okadar cok etkiliyormu ??? Peki ozaman yakıt tüketimi nasıl olacak ??

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi okadar cok etkiliyormu ??? Peki ozaman yakıt tüketimi nasıl olacak ??

çok olacak :D ancak son hızın artar diye biliyorum yuvarlanma çapının artacağını düşünerekten

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çok olacak :D ancak son hızın artar diye biliyorum yuvarlanma çapının artacağını düşünerekten

hımmm anladım ozaman 17 '' jant düşüneyim... !! Sağolasın

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bende ilk 19" takmıştım ama çamurluklara sığdığını söyleyemem sürtme olmuştu. konfora etkisi yanak ölçüsünden kaynaklanıyor esneme olmadığı için. performanstada çevirmekte zorlandığından kaynaklanıyor tabi bu yakıt tüketiminide olumsuz yönde etkiliyor. benim son taktıklarım 215*35*18" ölçülerin pek etkilediğini söyleyemem yakıt ve performans olarak ama konfor çok düştü..

17 ^^ mi tercih etmeliyim birde, 19 '' kullanan arkadaslar var.. ! Gecen gün sizde bunu belirtmiştiniz... Zorlamaktan kastı ? konfor eksikliğiğ haricinde ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.