Jump to content

Mazda 626 da HOLD Lambası


ardinc
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Holt Lambası yanıp sönüyor şanzıman saçma sapan davranıyor vites geçişleri bu esnada sert oluyor [araç otomatik] ve vitesi 3ten yukarı cıkarmıyor gitmediğim yer kalmadı neredeyse 2500 ytl para harcadım hala durum aynı yaklasık 10-15 km yol yapınca sonuyor ve hersey normal gibi davranıyor arac sonra yine aynı lütfen yardım edebilseniz yada tavsiyede bulunursanız sevinirim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Geçmiş olsun. Sorması ayıptır 2500lirayı nereye harcadınız? Komple şanzıman mı yapıldı? Eğer yapılsaydı bunların olmaması lazım. Geçen sene benimkide de aynı dertler vardı. Komple tamir takımı değiştirdim sorun kalmadı. Canavar gibi gidiyor şimdi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

şanzıman için 1800 gibi harcadım komple yapıldı arızalı bulunan 1 adet selenoid degişti balatalar [küçük içi dişliye benzer conta tarzı bişeyler] degişti sanıyorum tamir takımı dediğiniz bunlar oringler işte komple yapıldı işi cok iyi bilmiyorum türbün yapıldı  hiçbir sorununun olmadıgını soyledi usta ama arıza 2-3 gün sonra yeniden  basladı sanki hiçbirsey yapılmamıs gibi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

holt yanıp sönmeye basladıgında zaten cekiş düşüyor vites gecişleri devirsiz ve vuruntulu oluyor yani ani kalkış gibi biryerlere zarar verecek diye korkuyorum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

zaten bende siz gibi düşünüyorum  çözsün istiyorum başka yerlere tekrar para verecek durumum kalmadı aslında araç 45 günde bende sadece 1 hafta kaldı ama hala ugrasıyor işte

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

valla o masraf için şanzımanın arızalı idi diyor bende yaptım diyor ama sekmanımı ne attırmıs vuruntulu gecişden dolayı onu falan yapmıs sonra sorun devam edince 2. kez indirmiş şimdi emin şanzımandan olmadıgına

  O masrafı yuttum zaten keşke olsa bari

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aracınızın  holt  lambası  yanma nedenleri 1 aracın yagı ve sanzıman ısısı  yukselirse yanar 2 aracın  selöneit ve hız okuyucuları  arzalıysa  veya yag sıcaklık musuru  arzalıysa  yanar  3  sanzıman  vites geciçlerinde  kaydırıyor sa yanar  4 ecu konturol unutesi  arzalıysa yanar saygılarımla  sorunuz bu unsurlardan baskası olamaz

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

gectigimiz pazar gunu lpg nin beyninde [sıralı degil] diyafram patlamış onu degiştittirdim lpg ustasına bu su arada hortumları da yenilendi gazın beynini bazen ısıtmıyordu birde kalorifer petegi hava ile temizlendi su akısı eskisinden daha iyi oldu holt lambası sondu 3 -4 gün boyunca yanmadı sonra su eksiltmiş galiba yine holt lambası yandı bi alakası olmaz diye düşünüyorum ama sizce bişeyleri etkilermi bu durum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 yıl sonra ...

Holt Lambası yanıp sönüyor şanzıman saçma sapan davranıyor vites geçişleri bu esnada sert oluyor [araç otomatik] ve vitesi 3ten yukarı cıkarmıyor gitmediğim yer kalmadı neredeyse 2500 ytl para harcadım hala durum aynı yaklasık 10-15 km yol yapınca sonuyor ve hersey normal gibi davranıyor arac sonra yine aynı lütfen yardım edebilseniz yada tavsiyede bulunursanız sevinirim.

Yukardaki  durumun aynısı  benim başımda var... Bu sorunu çözen arkadaşlar varsa yardım bekliyorum. şanzımanı yapan usta neden yaptığını anlayamadı elektriksel diyor
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 11 ay sonra ...

Arkadaşlar benzer bi durum ben de de var. Ancak ustalar farklı farklı şeyler söyledikleri için arada kaldım. Lütfen yardımcı olun.

Ben de 97 model otomatik şanzıman mazda 626 var. Ben aracı takas ile aldım. Herhangi bir ustaya göstermeden alma gafletinde bulundum. Uzun lafın kısası aracımın motoru bitik çıktı. Motoru sıfırdan yaptırdım. Bu sefer de 40 km hızı geçince HOLD lambası yanıp sönmeye başladı. Cihaza soktular. Yağ basınç selenoidi ve hız okuyucuda arıza görünüyordu. Gerek hız okuyucuya gerekse bütün selenoidlere baktılar, bunlarda herhangi bir problem yok dediler. Şanzımanın beynini göster dediler. bazı ustalar şanzımanın beynini açmak için 1000 tl para istemelerine karşılık benim gösterdiğim elektronik beyinci tek kuruş para almadı beyinde sıkıntı yok diye. daha sonra elektronik beyinci ve selenoidleri kontrol eden şanzımancı usta bunun sıkıntısı büyük ihtimal tesisatta dediler. sen motoru yaptırınca tesisatta kabloları oynamışlardır o yüzdendir diyorlar. tesisatçıya götürdüm, ben de cihazı yok mazda servisine git dedi. orda başka ustaların dediği beni ilgilendirmez deyip 150 tl ye tespit yaptı. bu tespit sonucunda senin şanzımanın değişmesi lazım dedi. ancak ben "başka ustaların dediği beni ilgilendirmez" diyen ve daha önce -tespit yapmadığı halde şanzımanı değiştirmek lazım- diyen bu ustaya pek güvenemedim. Lütfen yardımcı olun.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...