MuRDoC_111

Dodge Charger SRT8

Bu konuda 21 ileti var

2006 Dodge Charger SRT8

Specifications

Engine

Type: V8

Displacement cu in (cc): 370 (6059)

Power bhp (kW) at RPM: 425(318) / 6000

Torque lb-ft (Nm) at RPM: 420(569) / 4800

Redline at RPM: 6400

Brakes & Tires

Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc

Tires F-R: 245/45 R20 - 255/45 R20

Driveline: Rear Wheel Drive

Exterior Dimensions & Weight

Length × Width × Height in: 200.1 × 74.5 × 57.7

Weight lb (kg): 4160 (1887)

Performance

Acceleration 0-62 mph s: 5.0 (estimate)

Top Speed mph (km/h): n.a.

Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.

Base Price: 2006 Dodge Charger SRT8 - $35,320

chargersrt806_01_w800.jpg

chargersrt806_02_w800.jpg

chargersrt806_03_w800.jpg

chargersrt806_04_w800.jpg

chargersrt806_05_w800.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2006 Dodge Charger Daytona R/T

Specifications

Engine

Type: V8

Displacement cu in (cc): 345 (5654)

Power bhp (kW) at RPM: 350(261) / 5000

Torque lb-ft (Nm) at RPM: 390(525) / 4000

Redline at RPM: 5800

Brakes & Tires

Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc

Tires F-R: 235/55 R18

Driveline: Rear Wheel Drive

Exterior Dimensions & Weight

Length × Width × Height in: 200.1 × 74.5 × 58.2

Weight lb (kg): n.a.

Performance

Acceleration 0-62 mph s: n.a.

Top Speed mph (km/h): n.a.

Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.

Base Price: 2006 Dodge Charger Daytona R/T - $32,495

chargerdaytona06_01_w800.jpg

chargerdaytona06_02_w800.jpg

chargerdaytona06_03_w800.jpg

chargerdaytona06_04_w800.jpg

chargerdaytona06_05_w800.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sonunda dediğim aracın resimlerini koydun teşekür ediyorumm bu da benim hayalimdeki araclardan biri özellikle srt

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sonunda dediğim aracın resimlerini koydun teşekür ediyorumm bu da benim hayalimdeki araclardan biri özellikle srt

abi kusura bakma dün aksam ekleyecektim ama virüs bulasmış bilgisayara onunla ugrastık, gec baglandım o yüzden_sabahta ilk iş ekledim :)_insallah hayaline kavusursun abi simdiden kazasız belasız ^-^:nazar:O0

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi kusura bakma dün aksam ekleyecektim ama virüs bulasmış bilgisayara onunla ugrastık, gec baglandım o yüzden_sabahta ilk iş ekledim :)_insallah hayaline kavusursun abi simdiden kazasız belasız ^-^:nazar:O0

saol saol saol  kimi hayaller hayal olarak kalsa daha iyi bence :2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya ben bu Amerikalıları anlamıyorum...

Adam 6 litre V8 motor yapmış, hayvan gibi motordan çıkarttığı güç 425 HP ve 420 Nm tork. Litre başına 70.83 HP, 70 Nm tork.

Ferrari F430 4.3 litre V8 motor, güç 482 HP ve 465 Nm tork. Litre başına 112 HP, 108 Nm tork.

Ferrari F599 6.0 litre V12 motor, güç 611 HP ve 608 Nm tork. Litre başına 101 HP, 101 Nm tork.

Yani bilmiyorum ama mühendislik açısından başarısızlık bence Amerikan arabaları. Sanki oturup uğraşıyolar "nasıl dev gibi motor yapar, benzini lıkır lıkır içeriz ama karşılığında güç vermeyiz" diye. Bu yüzden sevmiyorum Amerikanları, ses var görüntü yok...

EDIT: Daha doğrusu şöyle söyliim: Ses var, o sesin hakkını verecek görüntü yok...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya ben bu Amerikalıları anlamıyorum...

Adam 6 litre V8 motor yapmış, hayvan gibi motordan çıkarttığı güç 425 HP ve 420 Nm tork. Litre başına 70.83 HP, 70 Nm tork.

Ferrari F430 4.3 litre V8 motor, güç 482 HP ve 465 Nm tork. Litre başına 112 HP, 108 Nm tork.

Ferrari F599 6.0 litre V12 motor, güç 611 HP ve 608 Nm tork. Litre başına 101 HP, 101 Nm tork.

Yani bilmiyorum ama mühendislik açısından başarısızlık bence Amerikan arabaları. Sanki oturup uğraşıyolar "nasıl dev gibi motor yapar, benzini lıkır lıkır içeriz ama karşılığında güç vermeyiz" diye. Bu yüzden sevmiyorum Amerikanları, ses var görüntü yok...

EDIT: Daha doğrusu şöyle söyliim: Ses var, o sesin hakkını verecek görüntü yok...

Bugün de hiçbirşeyi beğenmiyorsun :D ..Bir de fiyat karşılaştırması yapmak lazım ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bugün de hiçbirşeyi beğenmiyorsun :D ..Bir de fiyat karşılaştırması yapmak lazım ;)

dimi ama :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Valla fiyatsa fiyat farkını da sonuna kadar hak ediyo bence. Muscle Car olayını bikaç istisna dışında zaten sevmem, adamlar bi de iyice kaba ve büyük yapmaya başladılar. Ben spor arabaların zarif ve küçük olanlarını daha çok seviyorum. Mesela Bugatti Veyron da çok büyük olmamasına rağmen cüsseli bi araba, beğenmiyorum pek dizaynını. Ferrari öyle değil, F550 haricinde mümkün olduğu kadar küçük veya küçük gösteren dizaynlar yapıyolar.

Porsche Carrera GT de mesela aynı şekilde, motoru çok başarılı ama fotoğrafa bakan arabayı 6 metre zanneder...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Valla fiyatsa fiyat farkını da sonuna kadar hak ediyo bence. Muscle Car olayını bikaç istisna dışında zaten sevmem, adamlar bi de iyice kaba ve büyük yapmaya başladılar. Ben spor arabaların zarif ve küçük olanlarını daha çok seviyorum. Mesela Bugatti Veyron da çok büyük olmamasına rağmen cüsseli bi araba, beğenmiyorum pek dizaynını. Ferrari öyle değil, F550 haricinde mümkün olduğu kadar küçük veya küçük gösteren dizaynlar yapıyolar.

Porsche Carrera GT de mesela aynı şekilde, motoru çok başarılı ama fotoğrafa bakan arabayı 6 metre zanneder...

zevk meselesi tabiki bende charger a hasta oluorum :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Okan Abi nin söyledikleri aynen katılıyorum_cok large adamlar bu Amerikalılar herseyleriyle_kendilerine belli bir sınır koymadıkları için ya da aralık belirlemedikleri için o aralığı ölçüt alarak kendilerini sınırlar dahilinde hiç geliştirememiş insanlardır bana göre_bu özellikler konumuz olan amerikan araclarına da haliyle yansımıs gibi görünüyor_gecmişte onlarında yasadıkları gibi ne zaman sıkıntıyla yüzleşseler o zaman bişeyler yapmaya ugrasıyorlar, mesela bi aralar benzin bulamaz olmuslardı sonuc olarak ortaya 6 silindirli mustang cıkmıstı(sanki 6 silindir cok az yakıyormus gibi :nea:), baktılar hersey iyi güzel sonra o da 8 silindir motor koydular o da bilindiği ya da tahmin edildigi üzere 300hp lik bir motor, Avrupalı ya da Japonların 4 silindirde ürettiklerini adamlar 8 silindire turbo ya da supercharger ekleyerek ucu ucuna erişebilmişlerdir :fiuw:_bosuna demiyorlar Amerika hobiler ülkesi diye, bastada söylediğim gibi large adamlar_

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Okan Abi nin söyledikleri aynen katılıyorum_cok large adamlar bu Amerikalılar herseyleriyle_kendilerine belli bir sınır koymadıkları için ya da aralık belirlemedikleri için o aralığı ölçüt alarak kendilerini sınırlar dahilinde hiç geliştirememiş insanlardır bana göre_bu özellikler konumuz olan amerikan araclarına da haliyle yansımıs gibi görünüyor_gecmişte onlarında yasadıkları gibi ne zaman sıkıntıyla yüzleşseler o zaman bişeyler yapmaya ugrasıyorlar, mesela bi aralar benzin bulamaz olmuslardı sonuc olarak ortaya 6 silindirli mustang cıkmıstı(sanki 6 silindir cok az yakıyormus gibi :nea:), baktılar hersey iyi güzel sonra o da 8 silindir motor koydular o da bilindiği ya da tahmin edildigi üzere 300hp lik bir motor, Avrupalı ya da Japonların 4 silindirde ürettiklerini adamlar 8 silindire turbo ya da supercharge ekleyerek ucu ucuna erişebilmişlerdir :fiuw:_bosuna demiyorlar Amerika hobiler ülkesi diye, bastada söylediğim gibi large adamlar_

yalnız bunlarda turbo falan yok sanıorum yani direk motordan elde edilen güç varmı yoksa??

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yalnız bunlarda turbo falan yok sanıorum yani direk motordan elde edilen güç varmı yoksa??

abi olmasa bile birinin 4 silindirde ürettiğini diğeri 8 silindirde üretiyor ki bu modelde olmasada cogu zaman discoveryde gösterdikleri daha dogrusu topladıkları araclara turbo ya da supercharger ekleyerek 350hp ye yükseltiyorlar, dev gibi v8 görüntüde ama görüntüde yani :fiuw:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ama hiç aksi örnekleride yok degil tabi, bi ara yine discovery de topladıkları bir araca kücük blok 1000hp garantili motor takmıslardı yanlış hatırlamıyorsam o da v8 di_var yani örnekleride tek tük_

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi olmasa bile birinin 4 silindirde ürettiğini diğeri 8 silindirde üretiyor ki bu modelde olmasada cogu zaman discoveryde gösterdikleri daha dogrusu topladıkları araclara turbo ya da supercharger ekleyerek 350hp ye yükseltiyorlar, dev gibi v8 görüntüde ama görüntüde yani :fiuw:

bunlara turbo eklense ne olur sence:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İrfan para olunca öyle custom şeyleri yapıyo adamlar, dikkat et bak nerde ne kadar gereksiz ve amaçsız spor veya aktivite varsa hepsi refah düzeyi belli bi düzeyin üstündeki ülkelerden çıkıyor. Örneğin Amerikada drag yarışları (bizdeki gibi modifiyeli cadde otomobilleriyle olanlar değil, özel araç tasarlananlar), biliyo musun bilmiyorum tractor pulling diye bi yarışları var, bunun gibi şeyler... Adamlarda para ve zaman bol olduğu için artık sıkıntıdan mıdır nedir başka başka şeylere sarıyolar. Pimp My Ride yapıyolar, Discovery'deki gibi aşırı abartı motosikletler yapıyolar veya senin de dediğin gibi alıp özel yapım 1000 beygirlik motorlu şov araçları yapıyolar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İrfan para olunca öyle custom şeyleri yapıyo adamlar, dikkat et bak nerde ne kadar gereksiz ve amaçsız spor veya aktivite varsa hepsi refah düzeyi belli bi düzeyin üstündeki ülkelerden çıkıyor. Örneğin Amerikada drag yarışları (bizdeki gibi modifiyeli cadde otomobilleriyle olanlar değil, özel araç tasarlananlar), biliyo musun bilmiyorum tractor pulling diye bi yarışları var, bunun gibi şeyler... Adamlarda para ve zaman bol olduğu için artık sıkıntıdan mıdır nedir başka başka şeylere sarıyolar. Pimp My Ride yapıyolar, Discovery'deki gibi aşırı abartı motosikletler yapıyolar veya senin de dediğin gibi alıp özel yapım 1000 beygirlik motorlu şov araçları yapıyolar...

normal bence insanlar belli bi düzeyi aştıktan sonra artık kendilerine yeni bi amaç bulmaları gerek,hele şu pimp my ride 400 dolarlık araca nerdeyse 20000dolar masraf edip abuk subuk bişe cıkarıolar ortaya o tam felaket ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bülent Abi ben anormal demiyorum zaten, İrfan'ın söylediği istisnalar genellikle özel üretim şeylerde oluyor, onlarda bile bi sınır yok işte, adam gidip 1000 beygir motor, aşırı gösterişle görüntü yapıyo, sadece şovdan şova götürmek için. Gerçi tabi onların da vitrinleri o arabalar ama...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.