cess

Ankara'da Mazda Ustası

Bu konuda 76 ileti var

Forumda aradım ama bulmadım yada gözden kaçırmış olabilirim,Ankara da şaşmaz yada başkent sanayide mazda konusunda uzman bi usta arıyorum..

Araç 2000 model 323..130binde, baskı balata triger komple ağır bakımı yapılacak 1 hafta içinde..

Ayrıca bu modelde kullanılan, orjinal debriyaj  ve triger setinin marka,model ve parça numaralarını bilen varsa,yazarsa sevinirim( parçaları orjinal kendim almak istiyorum)..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Forumda aradım ama bulmadım yada gözden kaçırmış olabilirim,Ankara da şaşmaz yada başkent sanayide mazda konusunda uzman bi usta arıyorum..

Araç 2000 model 323..130binde, baskı balata triger komple ağır bakımı yapılacak 1 hafta içinde..

Ayrıca bu modelde kullanılan, orjinal debriyaj  ve triger setinin marka,model ve parça numaralarını bilen varsa,yazarsa sevinirim( parçaları orjinal kendim almak istiyorum)..

Merhaba,

aracınızın debriyaj seti değişimi için uygun fiyat verebilirim,böylece hem orijinal parça taktırmış olursunuz hem de ileride doğabilecek sıkıntılarda servis garantimizden faydalanmış olursunuz.Müsait bir zamanınızda buyurun,tanışalım lütfen.

Tolga

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şaşmaz da yeni açılan mazda bayiyisiniz sanırım,müsait zamanda uğramaya çalışıcam..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet Şaşmaz'ın hemen girişinde soldaki büyük plaza.Mazda'da yeni sayılmayız aslında ama Şaşmaz'daki merkez plazamıza yeni taşındık :) Ne zaman isterseniz beklerim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben de  komple bir bakım için gelicem ...  öğrenci  indirimi yaparsınız değil mi ? :)

Zaten vergi belimizi büktü .. 2 hafta içinde gelicem kolay gelsin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Doğru Başayarı tavsiye ederim sağolsun Tolga bey ilgileniyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben de  komple bir bakım için gelicem ...  öğrenci  indirimi yaparsınız değil mi ? :)

Zaten vergi belimizi büktü .. 2 hafta içinde gelicem kolay gelsin...

Memnuniyetle,fiyatlarda yardımcı olurum,buyurun lütfen bekliyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet arkdaşlar yokmudur Ankarada iyi bi mazda ustası???

nassı yani? :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet arkdaşlar yokmudur Ankarada iyi bi mazda ustası???

cevap verilmiş ya.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

cevap verilmiş ya.

Ankaradaki yetkili servisleri bende biliorum ,ondan başka ne cevabı verilmiş? benmi göremiorum

Sanayide bi usta sordum ben,mazdadan anlayan

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Memnuniyetle,fiyatlarda yardımcı olurum,buyurun lütfen bekliyorum.

evet bence de cevap verilmiş biz de bildiğimiz yerleri yazıyoruz işte...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ankaradaki yetkili servisleri bende biliorum ,ondan başka ne cevabı verilmiş? benmi göremiorum

Sanayide bi usta sordum ben,mazdadan anlayan

demekki bilinen yerler bitmiş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim bildiğim özel servis olan, işinin ehli bi mazda ustası yok Ankara da,.

Bi ara bazı forumlarda  Berat Otomotiv diye bi yerin ismi geçmişti yanlış hatırlamıyorsam.  ???

Aslında Adem usta, yada Teber ustadan birini Ankara ya transfer etmek lazım. :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

autoclubturkey de rastlamışım  :D

valla arkadaşlar ben soyle diyim hüsrana ugramayacagınıza garanti verebilirim ben cuma sabah gıdecem ustaya, şimdi vereceğim adrese cuma sabah gelırsenız arabama nelerın nasıl yapıldıgını gorebılırsınız, iticilerini değiştireceğiz ( bazıları fincan da diyebilir ) servis (herter) 5 000 ytl istedi biz 300 e halledeceğiz ustalık dahil tabı onların yardımı ve yonlendırmesıyle.

Adres isim gerekli bilgiler şunlar:

BERAT OTOMOTİV

Oto Sanayi sitesi 1. Cadde 81. Sokak No: 12 (4. Sok. Karşısı) Şaşmaz/ANKARA

Tel :0312 278 4543

Orda Serdar Usta veya Cengiz Ustaya kendinizi tanıtırken Kadir derseniz odtu öğrencisi derseniz, mazda lantis derseniz, hatırlarlar ve o şekilde durumu anlatırsanız bilgi almakta zorluk cekmezsiniz konusmanız da bir ara aptallasır gibi olmaz. Hani kıllanmasın adamlar diye, ha bir de ayrıca daha farklı yaklasırlar, bana işçilikte hep az aldılar öğrenciyim diye yanı sıze de o yönde yardımcı olurlar.

Daha önce verecektim bilgileri ama siz sormadan vermek istemedim yasak falandır diye ne de olsa yeniyiz ya.

edit: diğer sitenin linki silinmiştir

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim bildiğim özel servis olan, işinin ehli bi mazda ustası yok Ankara da,.

Bi ara bazı forumlarda  Berat Otomotiv diye bi yerin ismi geçmişti yanlış hatırlamıyorsam.  ???

Aslında Adem usta, yada Teber ustadan birini Ankara ya transfer etmek lazım. :D

Teşekkür ederim,aradığım cevap böle bişeydi..

İnsanları terslemeden önce ne sormak istediğini anlamak lazım..ii günler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Teşekkür ederim,aradığım cevap böle bişeydi..

İnsanları terslemeden önce ne sormak istediğini anlamak lazım..ii günler

Sevgili cess kim seni terslemişki.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

soruya doğru cevabı bulmak için önce doğru soruyu sormak gerektiğini bir kez daha görmüş olduk.

evet arkdaşlar yokmudur Ankarada iyi bi mazda ustası???

yerine

evet arkdaşlar yokmudur Ankarada iyi bi özel servis ???

şeklinde sorsaydın daha doğru olurdu diye düşünüyorum.

ayrıca seni kimin terslediğini düşünüyorsun bilemem ama kimse kimseyi terslemedi ;):)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
....iticilerini değiştireceğiz ( bazıları fincan da diyebilir ) servis (herter) 5 000 ytl istedi biz 300 e halledeceğiz

bu arkadaş herkimse direkt işkembeden sallamış.

yetkili serviste geçen sene aldığım itici - lifter - fincan fiyatı 27 lira idi. 16x27=432 lira eder. ebay'daki lifterler yaklaşık fiyatı 85-90$ civarıdır. yani 5000ytl diye çok aşırı sallama var. Ha belki yazım hatası yaparak 500 yerine 5000 yazmıştır, orasını bilemem.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ankara da şaşmaz yada başkent sanayide mazda konusunda uzman bi usta arıyorum..

Burda ne sorduğum gayet açık ve net,yekili servis arıyorum demedim usta arıyorum dedim zaten..

Uzatmanın bi anlamı yok,Tolga beylede görüştüm ilgilendi baya saolsun ama verdiği rakama şu anda çıkamıyacağımız  için diğer seçenkeleri değerlendiricez

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.