Ali

Makyajlı Mazda3 için spor tampon ve panjur

Bu konuda 38 ileti var

arkadaşlar arabamın önünde değişiklik yapmak istiyorum sizce bu şekilde nasıl durur

post-76-141695275611_thumb.jpg

post-76-141695275613_thumb.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

o panjurla berbat durur, tampona gelince sadece sis farlarını değiştirmek yeter diye düşünüyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arabandaki güzel panjuru söküp bu çirkin panjuru takarsan görüşmeyelim bi daha :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence fotodaki daha güzel o çok beğendiğiniz sinek telinden.....:) Yardır gitsin Ali.....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

nereden alacaksın ali gelmişmi Türkiye ye

Cem ( Şahsuvaroğlu) getirttik diyordu bir ara. Sormak lazım..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

walla ben kararsız kaldım ikiside güzel bence :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

nereden alacaksın ali gelmişmi Türkiye ye

evet gelmiş Bülent abi   :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arabandaki güzel panjuru söküp bu çirkin panjuru takarsan görüşmeyelim bi daha :)

Emre abi güncel panjur biraz sade kalıyor  bunla daha sportif ve kaslı duracağını düşünüyorum  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bence guzel durur. sahsen kendi arabami aldigimda ustunde spor panjur vardi ve cok mutlu olmustum. simdi birde spoiler falan bakiyorum. burda ufak tefek alinacak seyler var abd de ama benim simdilik mazda3e yonelik cok ciddi dusuncelerim yok. fakat in dash kit l alakali calismalarim suruyor :) uyumsuz hazretleri senden cevap bekliyorum :)

yavrum biz sorunu çözdük ama bu demek değilki senin alacagın aletteki sorunuda çözebiliriz :D ya

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Emre abi güncel panjur biraz sade kalıyor  bunla daha sportif ve kaslı duracağını düşünüyorum  :)

Facelift diil mi senin araban? Nasıl sade kalıyor? En güzel panjur sizinkilerdeki

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Facelift diil mi senin araban? Nasıl sade kalıyor? En güzel panjur sizinkilerdeki

Arabaya Mazda6 havası veriyor o panjurlar :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Facelift diil mi senin araban? Nasıl sade kalıyor? En güzel panjur sizinkilerdeki

bırak alsın yahu :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bırak alsın yahu :D :D

Göz zevkimi bozar. Ne de olsa semtimizin arabası :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Facelift diil mi senin araban? Nasıl sade kalıyor? En güzel panjur sizinkilerdeki

Facelift benim arabam emre abi ben yine sade diyorum sen faruk nededi onu duysan bizim arabaların önü kümes gibi o nasıl havalandırma ondan sonra düşündüm ve en iyisi bunu taktırmak çünkü tek ben o düşüncede değilmişim  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Estetik olmuş demek :D

öbürleri estetik değil mi yani :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

öbürleri estetik değil mi yani :D

Sadece valflerin değil anlayışın da eksik :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.