fdurmaz_05

Lütfen Yardım

Slm 2006 Model Mazda 3 Sedanım var Modelini Bilmiyorum (bulundugum İl Ve Civarındada Servis Yok)

1. 4 Hava Yastıgı

2. Çelik Jant

3. Manuel Klima

4. Sis Farı Yok

5. Sanruf Yok

6. Harita Labası Yok

7. Ruhsatda 1,6 Mazda 3 Mt Std Yazıyor

8. 4 Cam Otomatik

9. Sustalı Anahtar Ve Merkezi Kilit

Modeli Hakkında Yardımlarınızı Bakliyorum.birde Dış Isı Ve Klima Degerlerini Gösteren Lcd Ekranın 3 Üncü Sağ Bölümü Hiç Çalışmıyor Yani Hiç Bir Deger Yok sigorta veya reaet vb.yapacagım şey varmı Tşk.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Comfort yani şimdiki adıyla Base modeli. Sağ tarafta sıcaklık gösteriyosa sorun yok onun dışındakiler çalışmıyor comfortlarda.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Comfort yani şimdiki adıyla Base modeli. Sağ tarafta sıcaklık gösteriyosa sorun yok onun dışındakiler çalışmıyor comfortlarda.

ama sorun var yanı calısmıyor 3 bolum en sag taraf

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ama sorun var yanı calısmıyor 3 bolum en sag taraf

Lcd de bi problem varsa ve garantisi bitmemişse aracınızın, en yakın servise gitmenizi öneririm büyük ihtimal değişeceklerdir.Elektrik aksamında da bi problem olabilir veya termostatta.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Meşhur "amb" tuşu var mı comfortlarda? İç ısı-dış ısı değişimi nasıl yapılıyor Mustafa?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Meşhur "amb" tuşu var mı comfortlarda? İç ısı-dış ısı değişimi nasıl yapılıyor Mustafa?

Bizde "amb" tuşu yok Selman abi.Dış ısıyı sadece gösteriyo iç ısıyı henüz göremedim :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Sağ tarafta sıcaklık gösteriyosa sorun yok onun dışındakiler çalışmıyor comfortlarda.

Yani burada sözettiğin sıcaklık, dış sıcaklık ve sürekli görünüyor öyle mi? Saçmalık bu yahu, sen önce iç ısıyı göster di mi? :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yani burada sözettiğin sıcaklık, dış sıcaklık ve sürekli görünüyor öyle mi? Saçmalık bu yahu, sen önce iç ısıyı göster di mi? :)

Evet abi dış sıcaklık ve sürekli görünüyor, bence de saçmalık dışarıdaki sıcaklığı ayarlayacak halim yok ya :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

teşekkür ederim ilginize bende dış ısıda gözükmüyor yani 3 üncü bölüm hiç calışmıyor benim müdahle etcegim bir şey yok demi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mustafa kardeş sendede comfort mu var

bende de comfort var abi..eğer dış ısıyıda göstermiyorsa senin müdahale edebileceğin birşey değldir sanırsam.Daha detaylı bilgiye sahip arkadaşlar varsa seni yönlendirebilr..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.