Playboy_86

Cam Filmi

Bu konuda 118 ileti var

biraz araştırdım itiraz dilekçesi vermem gerekiyormuş daha önceden iptal ettirenler olduğu için emsal teşkil ediyor dilekçeyi nasıl hazırlayacağımı bilmiyorum sıkıntı orda.

30/1 e göre yazıyor cezayı cam filmi yasak diye bir ibare yok

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şu olayı niye suistimal ediyor bu polis arkadaşlar anlayamıyorum.... Geçmiş olsun, umarım hakkını arayıp alırsın kardeşim :hi:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sanırım yediğin ceza 72tl olmalı yarım gününü ayırırsan yarım günde 72 tl kazanmiş olursun bende baya bi araştırma yapmıştım cezalar iptal oluyor hep iptal olmayan ceza yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şu olayı niye suistimal ediyor bu polis arkadaşlar anlayamıyorum.... Geçmiş olsun, umarım hakkını arayıp alırsın kardeşim :hi:

gerçekten öyle bu olay haberlerde yayınla açtım telefondan izlettim bak dedim ceza kalktı dedim dinlemedi yazdı saol abicim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sanırım yediğin ceza 72tl olmalı yarım gününü ayırırsan yarım günde 72 tl kazanmiş olursun bende baya bi araştırma yapmıştım cezalar iptal oluyor hep iptal olmayan ceza yok.

keşke 72 olsa 166tl evlat acısı gibi :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hadi yaa muaneden düşürdü peki sanırım bide öyle bişey var yok yada o onli memurun insiyatifi falan galiba

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ceza yediğin yer küçük bir yerleşim yeri (ilçe) ise büyük ihtimalle itiraz dilekçene red gelecektir. Büyük bir yerleşim yeri ise itiraz dilekçesini kabul edebilirler :)  Bana yazdılar itiraz ettim, red geldi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bize de örnek olmuş durumda demek ki ceza yersek itiraz edicez :))

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bundan dolayı ben de 6 ay önce ceza yedim. Açık-orta bir film yaptırmış aracın önceki sahibi, polis işaret etti ehliyet ruhsat soracak sandım, araba da film var işlem yapacağız dedi. Şuan yan camlardan gelen güneş rahatsız ediyor filme alıştığım için.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dava açmanız gerekiyor, forumda bu konuda açılmış bayağı bîr bilginin olduğu konumuzda mevcut. Ben olsam dava açarmıyım, hayır açmam. Cezayı öder geçerim, Türkiye'deki adalet sistemi malesef geç işliyor. Zaman ayırmam takip etmem mümkün değil.

bi faydası olacağını sanmam, bazı hakimler görüşü engellemiyo diye kabul ediyorlar itirazı ama cam filminin yasak olmasının sebebi görüşü engellemesi değil, kaza anında kırılması gereken temperli yan camlara lamine özelliği katıp kırılmasına engel olduğu için yasak. o yüzden üzerinde film olmayan fabrika çıkışlı siyah camlar yasal...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kusura bakmayın yazamadım.

cezam iptal oldu  paramı geri aldım cam filminden ceza yerseniz kesinlikle itiraz edin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kusura bakmayın yazamadım.

cezam iptal oldu  paramı geri aldım cam filminden ceza yerseniz kesinlikle itiraf edin.

Geçmiş olsun forum için güzel örnek oldunuz.

Ps:itiraz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kusura bakmayın yazamadım.

cezam iptal oldu  paramı geri aldım cam filminden ceza yerseniz kesinlikle itiraz edin.

Cam filmi hem önde hem arkada mıydı? Nasıl itiraz ettiniz falan biraz ayrıntı verebilir misiniz? :) Ben de ceza yedim, olan oldu ama eğer kesinlikle iptal oluyorsa, açık renk çektiririm yine :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

cam filmi,güneş ışınlarından korur,ışıklarda durduğunuz anda gaspçılardan,korur,önde giden araçlardan düşen cisimlerden kırılmayarak hayatınızı kurtarır.örnek geçenlerde haberlerde önde giden araçtan düşen cisim sürücünün bulunduğu ön cama hızla çarpıyor.sürücü ön camda film olması sayesinde ölümden kurtuluyor.buna rağmen filmin yasaklanmasını anlamıyorum.zaten film takılı camlar,dıştan kırılmaz ama içerden vurulduğu zaman kolayca kırılır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sonnuç almak olasıdır ama genele bakmak gerek , cam filminden ceza yememek için emniyet genel müdürlüğünün yönetmeliğini değiştirmesini sağlamak gerek , fakat ben cam filminin faydalı değil zararlı olduğunu düşünüyorum bi kere kaza anında camın parçalanıp dağlmaması vede büyük parçalar halinde kalması daha tehlikelidir , şöförün dikkatini vede aynı zamanda algısını köreltiyor, hatta koyu renkli filmlerde dikizlerden bile arkayı göremiyosunuz, kaza anında camı kırıp çıkmanız imkansızlaşıyor, faydaları var fakat malesef zaraları daha fazla, bişey daha ekliyim aracın içinde ne döndüğünü yanınıda dursa bile anlamıyosunuz, özellikle usulsüzlük vede kanunsuzluk, terörizim faktörlerini düşünecek olursak , yasak olmasından yanayım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar Trabzon'da olup cam filmi çeken veya tanıdığı ustası olan var mı ? Komple film çektireceğim. Acil...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kaza anında kırılması gereken temperli yan camlara lamine özelliği katıp kırılmasına engel olduğu için yasak. o yüzden üzerinde film olmayan fabrika çıkışlı siyah camlar yasal...

 

Ablamda ve babamda olan iki araç, 11 Connect ve 12 Fiesta'da arka camlar fabrikasyon siyah, üst donanımlarda böyle bu arada, alt donanımlar düz cam. Benim başıma gelmedi de bu fabrikasyon siyah camlara bile ceza yiyen var, benzer forumlardan denkgeldim, itiraz edip paralarını geri aldılar ama uğraştılar boş yere. Ayrıca ceza yazan kurum, Polis bolca Connect kullanır, aynı camlara sahip. Odtü'de iki yıl Connect'le gezdim, sivil polis sanan çok oldu :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.