Guest AloneJaguara

BMW M1

denişik bişi herhalde türkiyede göremeyiz bunu :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

M serisi normal serilerin şasilerini kullanmıyor mu yaw, ne alaka ki bu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

M serisi normal serilerin şasilerini kullanmıyor mu yaw, ne alaka ki bu?

eet abi bunun tam ismi M1 Homage Concept

bmw-m1-homage-concept-front-closeup_w800.jpg

bmw-m1-homage-concept-decklid_w800.jpg

bmw-m1-homage-concept-headlights_w800.jpg

bmw-m1-homage-concept-louvers_w800.jpg

bmw-m1-homage-concept-parked_w800.jpg

bmw-m1-homage-concept-wheel-design_w800.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bence de ama dandiklik hissi uyandıran büyük ölcüde jantlarmıs gibi geldi.. lamborghini jantlarından herhangi birini taksan cok daha iileşir bence görünümü :) o tarz bi jant lazım yani..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yok yaw, bilgisayar render'ı gibi duruyo araba, özellikle farlar, kaputtaki havalandırma deliği ve arkadaki panjur iğrenç olmuş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

banan nedense bunlar bilgisayar başında oturan yetenekli gençlerin heyecanlarının dışa vurumu gibi geliyo :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.